Home Fanpage GTASite Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA V] Jeśli Trevor stwierdzi, że nie podoba mu się aktualna stacja radiowa - zmieni ją.

Najnowsze informacje

3074VScreenshotów nigdy dosyć... News | PC PS3 X360 | 01.04.2008 18:43 przez Kuchcik
Encyklopedia: Grand Theft Auto IV

Bez zbędnych zabaw, w prima aprilisowe żarty, typu oficjalnego potwierdzenia GTA IV na PC, czy informacji jakoby w GTA 4 pojawiały się wątki bardzo erotyczne, przekażę wam kilka nowych screenshotów. Pierwszy z nich pochodzi z mojej skrzynki mailowej, prosto od Rockstar Games. Wiele większych stron...
Bez zbędnych zabaw, w prima aprilisowe żarty, typu oficjalnego potwierdzenia GTA IV na PC, czy informacji jakoby w GTA 4 pojawiały się wątki bardzo erotyczne, przekażę wam kilka nowych screenshotów. Pierwszy z nich pochodzi z mojej skrzynki mailowej, prosto od Rockstar Games. Wiele większych stron otrzymało własne, ekskluzywne screeny, w tym nasza:
Poza tym, serwis IGN udostępnił swoją kolejną zapowiedź, która tym razem zawiera 9 stron i 5 nowych screenów. Cały tekst w języku angielskim znajdziecie tutaj, a oto nowe obrazki:
Zapraszamy na pozostałe strony, które także otrzymały ekskluzywne screenshoty: GTAGaming, GTA4.net, GTA-Series, GTA4.tv, PlanetGTA, TheGTAPlace, GTA Warehouse, GrandTheftAuto4.fr, GTANetwork.it.
r e k l a m a

Komentarze (50) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 11
macho-maniac dodano: 01.04.2008, 18:48
No troche zal tych watkow erotycznych :P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Melon dodano: 01.04.2008, 18:48
no, no... super screena dostaliście :) GZ ;D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Godsmack dodano: 01.04.2008, 18:50
Super, gitara i cacy. Zajebiste screeny.
macho-maniac masz racje, duzo erotyki by sie przydało np. Hot COffe do GTa IV big smilebig smilebig smile
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[79.186.***.***]
Gość dodano: 01.04.2008, 18:54
screeny super
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 21
Kuchcik dodano: 01.04.2008, 18:57
Spójrzcie, że Niko przeskakując przez płot, ucieka z jakiegoś posterunku policji LCPD :P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 60
Majek dodano: 01.04.2008, 18:58
na tym screenie który dostał Kuchcik na e-mail jest SABRE TURBO :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
przeo_91 dodano: 01.04.2008, 19:01
A ja już za 25 dni na pewno zagram w GTA IV :P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 21
Kuchcik dodano: 01.04.2008, 19:11
To widzę, że zagrasz jakoś przed wszystkimi, a to ciekawe... Pewnie kolejny syn szefa R* :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
mikim dodano: 01.04.2008, 19:35
Ten screen co Kuchcik dostal to pieeeeekny jest ;) Cos mam przeczucie ze parorama miasta w czasie zachodu slonca to chyba najpiekniejszy monent w grze ^^
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Melon dodano: 01.04.2008, 19:41
buahaha big smile
Nie no naprawde... ten wasz screen to jeden z lepszych, piekny zachod slonca (o ile nie wschod xD)
No, a co do screena z plotem to moze biegnie po woz na parking policyjny ^^ Ale widac, ze ten RAGE (chyba tak sie nazywa) daje fantastyczna fizyke...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
użytkownik dodano: 01.04.2008, 19:50
no są fajne foty ale jeszcze lepsze dadzą
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[79.186.***.***]
Gość dodano: 01.04.2008, 19:55
Kuchcik moze ucieka z kicia :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
pietron dodano: 01.04.2008, 19:55
Na piątym screnie widać jak Nico skacze, wydaje mi się ze fizyka skakania będzie taka jak w GTA SA, bo identycznie skakał CJ
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 13
Ganjalf dodano: 01.04.2008, 19:58
Melon.. RAGE to silnik graficzny, silnik fizyczny gta 4 to Euphoria. Screeny przepiękne. Aż się chce zobaczyć na żywo tą grę.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
mikus777 dodano: 01.04.2008, 19:59
yaaaaa wow
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
krv dodano: 01.04.2008, 20:38
Podoba mi się to w IV że ma oryginalną grafikę big smile Nigdzie w żadnej grze nie widziałem takiej :P No może trochę do hitman'a: bm podobna... :P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Tomszak dodano: 01.04.2008, 20:56
No wszystkie screeny fajne. Jak możecie wnioskować jak Niko skacze po jednym obrazku, szczerze myślałem że to jest atwork z wklejonym prawdziwym bohaterem :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.6.***.***]
Gość dodano: 01.04.2008, 21:30
Odlotowe screnny
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
aluzjonista dodano: 01.04.2008, 21:39
Fajnie fajnie, autko nareszcie nie ma kwadratowych kolek :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Nisher dodano: 01.04.2008, 21:58
A może on skacze przez bramke robi salto potem te tego rolla od bija sie robi salto ze śrubą skąd możecie wiedzieć jak skacze z jednego przechwytu.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 17
radkinson dodano: 01.04.2008, 22:01
podoba mi się ten nowy NRG i to juz nie 500 z SA tylko 900 to będzie miał kopa
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
kostek66 dodano: 01.04.2008, 22:12
mnie to najbardzije przyciągnało uwae te dwie bryki na pierwszym screnie powiem jedno poprostu będzie w czym wybierać a nawet kupować jak sądze big smile
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
mtu dodano: 01.04.2008, 22:14
ciekawy jestem czy będzie klasyczny błąd/bug typu wchodzenie na ściany, czyli pół łba w betonie itp. czy wchodzenie przez barierki... kurde jak by nie było takich "cudów" w najnowszej odsłonie GTA, to bym był w siódmym niebie :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Marcin35050 dodano: 01.04.2008, 22:34
Diter96 i Nisher mają racje na zdjęciach to wszystko wygląda jak z bajki na pewno będzie dużo rozczarowań bo czegoś zabraknie.Jak zagram to wam powiem czy gra jest fajna czy nie rockstar jak każda firma informuje tylko co w niej będzie fajnego jak grafika i nie mówi o wadach.Dlatego nie zamierzam kupic konsoli tylko by zagrac w 4 bo jak każda gra mi sie znudzi tylko tak sie mówi że będzie najlepsza i nigdy sie w nią nie przestanie grać.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
marti21 dodano: 01.04.2008, 22:38
screeny sa fajne;)a bugow niemoze zabraknac niema gry ideolo:)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 15
moro. dodano: 01.04.2008, 22:42
A jaka ekipa robiąca grę pisze o jej wadach ? Wtedy się może sprzedać gorzej. Zresztą sami developer'zy mogą tych błędów nie widzieć, dopiero jakiś maniak wyszuka i się poskarży na grę. Jeszcze trochę i gramy ; )
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Marcin35050 dodano: 01.04.2008, 22:56
Przynajmniej w grę będzie grało się dosyć długo (chyba 56 godz.)i nowy silnik graficzny to już widać że rockstar wreszcie chce zrobić bardzo dobra gre.Bo kazda część gta się rozpoznaje podobnymi błędami jak gdy auto się przewróci to sie zapala i wybucha ale w GTA IV na pewno takich błędów nie będzie.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Zylecista dodano: 01.04.2008, 23:31
zapalenie sie da[***]ącego samochodu to była chyba celowa robota a nie błąd... kolejny znawca..
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Marcin35050 dodano: 01.04.2008, 23:46
Zylecista sorry pomyliło mi sie ale i tak to troche głupie bo po dachowaniu auta sie nie zapalają prawda.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Zylecista dodano: 01.04.2008, 23:49
racja racja ale ciekawe jest tez to ze zapala sie silnik i jeszcze raz ciekawe jak jest w gta4... czy płomien w dziwny sposób tez przechodzi przez maske ??
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Marcin35050 dodano: 01.04.2008, 23:52
Pewnie to wygląda jak piszesz musi to dobrze wygladać graficznie.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Marcin35050 dodano: 01.04.2008, 23:56
fajne screeny!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
jojok211 dodano: 02.04.2008, 08:26
Zdecydowanie debesciak wśród screenów to ten od planetgta. Te oświetlenie miasta nocą...widzę że ciekawie rozwiązali problemy związane z dystansem wyświetlania grafiki. z helikoptera widzimy tylko światła samochodów;) Na całej wyspie!
Link http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/screenshots/full_res.php?ss=1110
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Tiquill dodano: 02.04.2008, 08:31
Fajny screen z motorem :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
n-e-o dodano: 02.04.2008, 10:11
...aha, jest to trailer edycji specjalnej. Być może jest to Episode 1, lub jakiś mod.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.230.***.***]
Gość dodano: 02.04.2008, 12:27
Super Screenshoty !!!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Lester019 dodano: 02.04.2008, 13:05
Extra screeny ;P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Melon dodano: 02.04.2008, 13:23
@Ganjalf, dzieki za poprawke, teraz sobie przypominam, ze to faktycznei Euphoria ;)
A co do screenow - zgodze sie, ze ten od planet GTA naprawde duzo ukazuje - cool to wyglada big smile
A co do czesci GTA, wiadomo, ze o wadach nei beda mowic, ale jeszcze nigdy zadna czescia GTA sie nie rozczarowalem, wiec nawet jak beda wady, to nieznaczne...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Derdakov dodano: 02.04.2008, 15:33
ładny samochodzik i nrg900e ;]
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
LOLEK11 dodano: 02.04.2008, 16:06
Spox screnny JO ta gra bedzie SUPER SUPER SUPER :):):)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
misiekgud dodano: 03.04.2008, 11:02
"Derdakov" nie wiem czy to jest NRG 900E. Mi wydaje się że to bardziej NRG 900F. A wy jak myślicie?? big smile
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
aluzjonista dodano: 03.04.2008, 14:56
misiekgud : nie wiem jak bedzie sie nazywal w grze ale z wygladu zrobinoy jest na wzor BMW. cos jak K 1200 S :) powrownajcie ze screenem : http://www.bmw-motorrad.pl/products/sport/k1200s/
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
misiekgud dodano: 03.04.2008, 17:36
Rzeczywiście Aluzjonista . Dzięki za ten link. Pewnie Rockstar sugerował się wyglądem tego BMW. Jeszcze raz dzięki!!! big smile
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Marcin35050 dodano: 03.04.2008, 20:17
No Aluzjonista masz racje pozdro
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
aluzjonista dodano: 03.04.2008, 21:06
pozdro pozdro Panowie :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.6.***.***]
Gość dodano: 04.04.2008, 14:00
odlotowe
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.6.***.***]
Gość dodano: 04.04.2008, 14:01
odlot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
DameXxX dodano: 07.05.2008, 20:22
Ten screen na dole jest najlepszy. Jak MATRIX!!!!!!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Tracha dodano: 25.06.2008, 13:51
Duzo juz wiadomo o GTA4, to bedzie hit ;P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Newslettergry dodano: 02.11.2008, 12:19
gra jesr supereeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (50 opinii) Skomentuj

SHOUT

Regulamin shoutboxa | Archiwum

Znaków: 0 z 300

Wszystkich wpisów: 48916

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 89,51
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,13
3.  RAFkin 36 412/539 87,24
4.  adi55500... 36 401/554 85,96
5.  Wookie1 31 389/465 85,89
6.  KyloHims... 34 389/525 84,76
7.  EngineV8 33 379/494 83,96
8.  Brus 34 377/509 83,52
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,04
10.  Wichu 29 341/435 80,43
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 443 2316
2.  Majek 28 439 1513
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Mr_White... 6 436 1350
5.  Zembu 8 431 1349
6.  Mazi150 4 438 1342
7.  Kettger 4 436 1336
8.  zilone 1 441 1330
9.  Ptasior3... 0 443 1329
10.  xNomad 0 443 1329
Zobacz pełen ranking
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.