Home Fanpage GTASite Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA IV] Jeśli zamówimy taksówkę z firmy Romana, taksówkarze zaczną marudzić, że wożą nas za darmo.

Download

9999VSuzuki Mini-Moto PC PS2 PS3 iOS Android Xbox X360 Mac WP Amazon
→ Modyfikacje wizualne  ↘ Motocykle i rowery
07.10.2007 18:27 przez Alexander
Encyklopedia: Grand Theft Auto: San Andreas

Modyfikacje wizualne

Suzuki Mini-Moto
Rozmiar pliku: 0,59 MB
Liczba pobrań: 154057

Zaloguj się, aby pobrać plik Suzuki Mini-Moto bez czekania

Jeżeli nie masz konta w serwisie, zarejestruj się!

Pobieranie rozpocznie się za 01:30
Suzuki Mini-Moto

Jest to Motor Mini pocket. Plik dodany, dzięki Janosik
Jest to Motor Mini pocket. Plik dodany, dzięki Janosik
Pobierz Autor Pobrań
Pobierz Alexander 154057

Zobacz powiązane pliki

Komentarze (34) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 11
123siwek123 dodano: 12.10.2007, 17:32
Siemka możecie mi powiedzieć gdzie się wkleja te pliki Np:Nowe motory ITP.????
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Sniker dodano: 23.10.2007, 19:47
powiedzcie gdzie tio trzeba wkleić
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Gajetan dodano: 04.11.2007, 15:11
ej dlaczego jak chce wsiąść to mi się GTA wyłącza ???
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.19.***.***]
Gość dodano: 21.11.2007, 14:12
nie polecam :( wpada w ziemie i hujowo sie nim prowadzi
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
luki6060 dodano: 21.11.2007, 18:35
momuzccie mi to zainstalować plis moje gg 2891521
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
wasilewski1 dodano: 25.12.2007, 12:41
fajne tylko za trudno troche sie kieruje
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
rafik17-94 dodano: 03.02.2008, 14:37
siema gdzie sie to cos wkleja
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
CzarnyOns dodano: 08.02.2008, 06:36
MAM TEN MOTOREK PISAC NA 1034016 POMOGE
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
CzarnyOns dodano: 08.02.2008, 06:36
a tak swoja droga super motorek 9.5/10
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
MI$IEK dodano: 20.02.2008, 09:29
jak do niego chce wsiasc to gra mi sie wylacza ;/ napszcie za co najlepiej zaminic plsssssssss...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
kubi_pl dodano: 10.03.2008, 15:55
heh fana motorynka xD
daje 10/10
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
matix755 dodano: 20.04.2008, 13:23
o.... lol xD
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
norbertpl dodano: 07.05.2008, 07:07
super !!!!!! xD
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
KajmanPL dodano: 29.05.2008, 22:19
LOL ! ! ! ZAJEBISTE SUZUCZKI XD ! ! ! PoZdRo ! ! !
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.30.***.***]
Gość dodano: 14.06.2008, 21:27
heh 20/10
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
irokez dodano: 04.07.2008, 19:40
fajny Mini-ścigacz ale szkoda że dłonie nie dotykają kierownicy!!!!big smile
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Kmail dodano: 08.07.2008, 00:23
hehe dobre big smile
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
jedrek1995 dodano: 11.07.2008, 13:42
jak sie robi zeby mieć to suzuki??
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
karol.ogta dodano: 12.07.2008, 15:30
[***]isty motorek!!!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
rafi532 dodano: 26.07.2008, 17:54
powinni go nazwać komarek
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
lukas_j dodano: 03.11.2008, 18:30
to gówno!!! Błąd mi sie robi w gta przy wlączaniu....!!!! nie polecam tego, wywalcie to ze strony albo naprawcie
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
garo99 dodano: 24.11.2008, 13:44
SPOKO MOD
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
KiLLeR_xXx dodano: 28.11.2008, 12:44
to nic wcale nie psuje to lepiej ty się naucz instalować pojazdy! 9/10
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
kapero15 dodano: 13.02.2009, 19:39
to guwno nie dziala jezdzi ale gdy wsiadam to blad wyskakuje
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
B_r_u_t_a_l dodano: 24.02.2009, 11:35
Mam pytanie
Gdzie stoi gokart w San Andreas? bo nie moge znaleść
CZEKAM NA ODPOWIEDŹ
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Patryk264 dodano: 05.03.2009, 11:18
Haha to się nazywa motor
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Kamillo1397 dodano: 07.04.2009, 11:35
czemu nie moge zadnych motorow ani samochodow itp sciagac sciagnolem tylko 5 dowloadów z tych eszystkich bo na resczie pisze error :(((( xDD help
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
adamsuchy1 dodano: 07.04.2009, 21:45
Jaki żal nic prawie się nie da pobrać bo jakiś błąd, Weście hostujcie pliki na własnym serwerze
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
??? dodano: 25.06.2009, 14:29
Chyba napiszę do admina, bo niczego nie da się ściągnąć, a wcześniej się dało.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
mace333 dodano: 19.07.2009, 16:19
xD rece mam w górze 9/10
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.29.***.***]
Gość dodano: 07.08.2009, 12:02
Mi działa nawet spoko wygląda tylko się zle jezdzi 610
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
surfer dodano: 12.08.2009, 14:11
Fajny motorek XD 10/10
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
norbixxx dodano: 17.11.2009, 17:21
do [***]...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
123456789op dodano: 07.01.2011, 13:34
fajny śmieszny super strona fajna nic nie przeszkadza w download ten kto wpadł na ten pomysł jest geniuszem
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (34 opinie) Skomentuj

POBIERZ Z SERWERA GTASITE
  • Data aktualizacji:
    7 października 2007
    Rozmiar pliku:
    0,59 MB
    Liczba pobrań:
    154057
    Autor:
    Alexander
    Ocena redakcji:
    b/d
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.