Home Fanpage GTASite Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA V] Po wjechaniu w góry niektóre stacje radiowe mogą tracić chwilowo sygnał.

Najnowsze informacje

418V7 rzeczy, których nie lubimy w RDR II News | | 29.10.2018 12:00 przez Majek

Mimo że Red Dead Redemption II jest grą praktycznie idealną, to jednak znaleźliśmy (choć z wielkim trudem) kilka rzeczy, które psują nienaganny wizerunek Rockstara pod kątem dbania o szczegóły i wykonywania swojej pracy w sposób "perfekcyjnie idealny". 

7 rzeczy, których nie lubimy w RDR II

 

  • Przeskoki barw

Pierwszą rzeczą na naszej liście będą skoki barw. Kiedy np. wschodzi słońce, to widzimy ciepłe barwy. Gdy się delikatnie obrócimy, obraz robi się zimny, a gdy ruszymy kamerą kawałek dalej, otrzymamy jakąś nieznaną dotąd kombinację kolorów.

Czasem wygląda to tak, że w tym samym momencie gra prezentowana jest w 10 różnych odcieniach.

 

  • Nachodzące tekstury

Wiele lat pracy, miliony detali, zaawansowana technologia, logo R* - a więc synonim perfekcyjnie wykonanej pracy, a mimo to, czasem zdarza się, że tekstury nachodzą na siebie.

Dla przykładu - jeśli Arthur ma na plecach strzelbę, rozbije obóz i zacznie coś gotować, strzelba przeniknie przez jego plecy. 

Kolejny przykład znajdziecie TUTAJ (znajdźcie Arthura).

 

  • Zbugowana interakcja z koniem

Czasem, kiedy podejdziemy do konia, gra nie wyświetli nam opcji typu "nakarm", "wyczyść" itd. Musimy odsunąć się od konia i spróbować ponownie, aby wszystko zaczęło działać.

Innym razem wszystko teoretycznie będzie w porządku, zobaczymy wszystkie opcje interakcji, ale po wciśnięciu przycisków nic się nie stanie.

 

  • Niezrozumiałe instrukcje / sytuacje

Kiedy jedziemy na koniu, możemy bez problemu użyć na nim jakiegoś specjału, który wzmocni jego wytrzymałość czy zdrowie. Niestety podczas strzelaniny tak to nie działa i często narażamy się na bezpowrotną utratę naszego kompana.

Dlaczego? Czy to błąd gry? A jeśli nie, to gdzie pojawiło się wyjaśnienie tej sytuacji? 

Oczywiście możemy starać się szukać pomocy w obszernych poradnikach z menu pauzy gry, ale wydaje nam się, że można było to lepiej rozwiązać. 

 

To samo w przypadku rozbijania obozu. Często jest tak, że nie możemy go rozbić, bo "w okolicy coś się dzieje". Ale co?! Jestem na środku pustkowia, dookoła same drzewa i wiewiórki! Co się takiego dzieje, że nie mogę rozbić namiotu?!

 

  • Zbugowane interakcje z otoczeniem

Może słowo "zbugowane" jest trochę za mocne, ale czasem gra ma problem z rozpoznaniem jakiejś rzeczy, z którą chcemy wejść w interakcję. Mowa tu o zwłokach, skrzyniach, zdjęciach itd.

 

  • Niedopracowane animacje

Uwaga! Mini spojler! Nie zdradza on fabuły, a jedynie czynność, którą wykonamy podczas jednej z misji, w której uczymy się łowić ryby - raczej nic strasznego. ;)

 

Najprostszym przykładem, aby zobrazować o co mi chodzi, jest animacja chowania wędki małego Jacka. Podczas misji, Arthur sięga po nią i umieszcza na swoim koniu.

Problem polega na tym, że wędka w magiczny sposób znika, nie jest przyczepiona do wierzchowca. Wygląda to raczej na zagranie mało budżetowego studia, a nie na coś, co zostało stworzone przez Rockstar Games. 

Animacja strasznie kłuje w oczy i pozostawia spory niesmak na tle całej gry.

 

  • Szybka podróż

W pierwszej części Red Dead Redemption mogliśmy rozbić mały obóz w dowolnym miejscu i skorzystać z opcji szybkiej podróży. Czemu zrezygnowano z tego w 'dwójce'?

Co prawda coś w rodzaju szybkiej podróży w drugiej części jest dostępne, ale dopiero po wykupieniu ulepszenia kwatery (najpierw Dutcha, potem Arthura) i możemy z niej skorzystać tylko i wyłącznie, kiedy jesteśmy w obozie.

Do kwatery Arthura doczepiona jest mapa, która może przenieść nas bezpośrednio do danego miasta. W 'jedynce' mogliśmy wybrać dowolne miejsce na mapie. Co więcej - mapa nie jest w żaden sposób oznaczona i wiele osób szukało jej godzinami.

Oczywiście tak jak w pierwszej części RDR, tak i w drugiej możemy korzystać z pociągów czy dyliżansów, ale czy to wystarczy na tak ogromny świat? 

 

Na sam koniec - pamiętajcie, że większość z wymienionych wyżej rzeczy to "drobiazgi", które łatwo można naprawić poprzez wydanie odpowiedniego patcha. Sam Rockstar zapowiadał, że produkcja takich rozmiarów na pewno będzie zawierała jakieś błędy zaraz po premierze, ale jak tylko zostaną one znalezione, wydadzą łatkę, która naprawi niedoskonałości.

r e k l a m a

Komentarze (2) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 14
zilone dodano: 30.10.2018, 05:08
Nie ma ideałów więc i Rockstar nie ustrzega się błędów lecz uczy się i stara poprawiać niedoskonałości czekamy więc na aktualizacje i poprawki
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 31
LukiGK1 dodano: 31.10.2018, 20:08
Jak na grę z tak gigantycznym światem błędów i tak jest mało. Podczas instalacji musieliśmy pobrać gigantyczny plik gry, który od razu zamieniał wersje na 1.02. Taki Assassins Creed byłby nie grywalny, a Rockstar za kilkanaście dni wypuści jedną łatkę i to będzie na tyle. Kolejne wyjdą przy otwarciu RDonline. ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

SHOUT

Regulamin shoutboxa | Archiwum

Znaków: 0 z 300

Wszystkich wpisóws: 33443

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 89,51
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,13
3.  RAFkin 36 412/539 87,24
4.  adi55500... 36 401/554 85,96
5.  Wookie1 31 389/465 85,89
6.  KyloHims... 34 389/525 84,76
7.  EngineV8 33 379/494 83,96
8.  Brus 34 377/509 83,52
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,04
10.  Wichu 29 341/435 80,43
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 441 2310
2.  Majek 28 439 1513
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Mr_White... 6 436 1350
5.  Zembu 8 431 1349
6.  Mazi150 4 438 1342
7.  Kettger 4 436 1336
8.  Majkela 2 436 1322
9.  xNomad 0 439 1317
10.  Siatkarz... 0 439 1317
Zobacz pełen ranking
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.