Home Fanpage GTASite Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA IV] Statua Radości (odpowiednik Statuy Wolności) skrywa ogromne, bijące serce.

Najnowsze informacje

340VPokazy prasowe RDR II - podsumowanie informacji News | PS4 XOne PS4 Pro Xbox One X | 21.09.2018 18:59 przez Crrooss
Encyklopedia: Red Dead Redemption II | Tagi: news Red Dead Redemption 2

Do sieci cały czas spływają materiały dotyczące ogrywania RDR 2 przez serwisy z całego świata. W western miał okazję zagrać m.in Game Informer, Kotaku, Gamespot czy rodzime GryOnline.

W tym newsie podsumujemy wszystko czego się dowiedzieliśmy o Red Dead Redemption II. Wiedzieliście, że będziemy mogli prowadzić pociągi? 

Pokazy prasowe RDR II - podsumowanie informacji

W tym wpisie skupiamy się na informacjach, o których jeszcze nie wspominaliśmy. Szersze wrażenia z ogrywania tytułu na pokazie prasowym opisaliśmy w poniższym tekście:

 

W skrócie - czego dowiedzieliśmy się w ostatnich dniach

  • Rockstar zapytany o wersję PC odpowiedział bardzo bezpiecznie "Gra jest tworzona na PS4 I XOne". Nie otrzymaliśmy więc całkowitego zaprzeczenia.
  • Gracz może w dowolnym momencie zakładać na twarz bandanę poprzez menu wyboru przedmiotów
  • Podczas misji będziemy mogli wydawać rozkazy naszym kompanom (np zabicie wyznaczonego przeciwnika), możemy również zadecydować aby to ktoś inny przejął dowodzenie
  • Po wciśnięciu odpowiedniego przycisku, Arthur automatycznie splądruje wszystkie wartościowe przedmioty podczas napadów
  • Surowce z upolowanej zwierzyny mogą posłużyć do wytworzenia nowych przedmiotów oraz ubrań
  • Nosząc upolowaną zwierzynę pobrudzimy ręce i ubranie krwią 

  • Śnieg robi ogromne wrażenie - jest w całości fizyczny - może spaść z drzew, pokryć nasze ubranie, reaguje na wiatr
  • Misje poboczne możemy wykonywać wspólnie z Johnem Marstonem (bohaterem RDR)
  • Animacje koni są dopracowane w najdrobniejszych szczegółach - podczas odpoczynku grzebią kopytami w ziemi, jedzą trawę, a gdy coś usłyszą poruszą uszami
  • Budowanie więzi z koniem pozwoli odblokować specjalne ruchy wierzchowca, takie jak uniki 
  • Arthur w czasie deszczu zmienia posturę, jak również podnosi kołnierzyk w celu uniknięcia zmoknięcia
  • Twórcy nagrali rozmowy dwukrotnie - gdy jedziemy konno blisko towarzyszy mówią normalnym głosem, jeżeli się oddalimy - krzyczą

  • Gdy nie mamy broni w ręku, celownik służy nam za sposób interakcji ze światem. Po wycelowaniu w NPC otrzymujemy różne opcje - od pozdrowienia, przez zastraszenie po obrabowanie
  • Arthur musi jeść oraz spać. Gdy nie będziemy się odżywiać ekran zacznie być rozmyty, a regenerowanie zdrowia i wytrzymałości będzie znacznie spowolnione
  • Arthur może przytyć lub schudnąć w zależności od tego ile je (podobnie jak w San Andreas)
  • Po upolowaniu zwierzęcia możemy zadecydować czy je oskórować czy załadować w całości na naszego konia

  • Podczas wyjmowania broni za pomocą d-pada możemy oddać strzał ostrzegawczy
  • NPC zareagują odpowiednio gdy zobaczą nas w brudnych lub zakrwawionych ubraniach
  • Możemy skorzystać z hoteli aby w nich spędzić noc
  • Biorąc kąpiel automatycznie wyczyścimy ubranie Arthura
  • Zaprezentowane grywalne demo trwało mniej-więcej 3 godziny
  • Demo było pokazywane na PS4 Pro w rozdzielczości 4K i 30FPS
  • Nie wiadomo, czy możliwe będzie uruchomienie gry w Full HD i 60FPS
  • Wnętrza pociągów, którymi możemy podróżować są bogate w detale
  • W grze znajdziemy masę przedmiotów, które możemy podnieść i analizować, podobnie jak w LA Noire

  • Redaktorzy zachwalają dobrą animację twarzy postaci
  • W dowolnym momencie, również podczas zadań jadąc z grupą, możemy uruchomię kamerę filmową
  • Podczas korzystania z kamery filmowej Arthur porusza się automatycznie a my możemy skupić się na słuchaniu dialogów i obserwacji widoków
  • Możemy prowadzić pociąg!
  • Podczas prowadzenia lokomotywy gracz ma do dyspozycji: przyspieszanie/hamowanie/użycie dzwonka/użycie gwizdka
  • Jeżeli podczas strzelaniny Arthurowi zostanie strącony kapelusz lub wypadnie broń z ręki, pojawi się ona w ekwipunku naszego wierzchowca
  • Podobnie jak w Wiedźminie 3 - wraz z czasem Arthurowi urośnie broda
  • Będziemy mogli się ogolić, jednak nie działa to w drugą stronę - automatycznie nie zrobimy sobie u fryzjera zarostu

  • Możemy przyspieszyć tempo rośnięcia brody i włosów, gdy kupimy odpowiednik tonik w sklepie
  • Ukończenie określonych misji będzie skutkowało upływem czasu. Wpłynie to na wygląd świata gry - np ukończenie budowy nieruchomości czy rozrost wielkości miast
  • Konia będziemy mogli wyczyścić z kurzu i nakarmić
  • Skórowanie zwierzęcia będzie opatrzone brutalną krwawą animacją 
  • Często będziemy mogli posłuchać rozmów pomiędzy NPC, czy to w naszym obozie gangu czy w miasteczkach
  • Mechanika strzelania mocno przypomina Max Payne 3
  • Pomniejsze aktywności w naszym obozie to łowienie ryb, gra w pokera oraz domino
  • Możemy utracić kontrolę nad koniem podczas szybkiej jazdy i uderzyć w drzewo lub inny obiekt. W takiej sytuacji gracz zostanie zrzucony razem z siodłem odnosząc obrażenia

Źródło GTAForums

Zobacz także

Sonda - wypowiedz się!

r e k l a m a

Komentarze (20) Skomentuj Obserwuj

[89.64.***.***]
Karios dodano: 21.09.2018, 23:32
I to by bylo tyle jesli chodzi o Cybershit od CdProjektu xD w momencie gdy Cybershit 2077 wyjdzie to juz nie bedzie niczym specjalnym bo bedziemy mieli Rdr 2 Redzi moge winic tylko siebie ze do tego doszło
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito do Karios dodano: 22.09.2018, 03:25
Niekoniecznie, zupełnie inny klimat. RDR to dziki zachód. Cyberpunk to przyszłość. Wiesiek 3 również wyszedł po GTA5, tak samo jak Wiesiek 2 wyszedł po GTA4. I dały radę, a nawet w oczach niektórych przebiły hity R*.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 39
Edek503 dodano: 21.09.2018, 22:24
"Skórowanie zwierzęcia będzie opatrzone brutalną krwawą animacją "- już widzę te protesty obrońców zwierząt.
Swoją drogą tak jak czytam co ta gra będzie zawierała to pierwsza myśl:czy to konsola faktycznie udźwignie i oby wyszło kiedyś na PC bo będzie wyglądało znacznie lepiej i płynniej,druga myśl:wszystko to co ta gra ma zawierać zostało ściągnięte z innych tytułów i tu wrzucone do jednej gry,po części ulepszone,poprawione ale jednak wzięte z innych gier.Nie uważam tego za minus lecz czy w takim zamkniętym klimacie jakim jest dziki zachód (w tym przypadku jego kres) aż tyle tego musi być??
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[188.146.***.***]
pawel92r do Edek503 dodano: 21.09.2018, 23:15
Jak za mało zawartości to narzekanie że mało A jak dadzą więcej to zaraz stękanie że za dużo. Ludzie...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 39
Edek503 do pawel92r dodano: 22.09.2018, 00:10
Mycie konia,karmienie/jedzenie,spanie,mycie siebie,dbanie o dobre relacje z innymi itd.-to jest gra akcji czy "Domek na prerii" albo "Dr.Quinn",żeby nie użyć magicznego słowa "Simsy".
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito do Edek503 dodano: 22.09.2018, 03:29
Bardziej bym powiedział Kingdom "Come Deliverance". Ta gra była toporna, jednak miała swój klimat. Na początku człowiek myślał: Kurła... Spać i jeść w grze aby nie paść? No jak to to tak? A później: Ej to jest świetne! Tak samo może być z RDR2.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
Warfikus dodano: 22.09.2018, 08:56
Przynajmniej niektórzy dzięki tej grze dowiedzą i nauczą się że trzeba się myć i mieć dobre stosunki z innymi :D, dla mnie pozytyw xd
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[77.254.***.***]
MoskiT do Warfikus dodano: 22.09.2018, 11:44
Oby jak najwięcej simsa i reszt rozbudowanej a nie GTA5 parę dni i nudy bez online
Także jestem za mocno rozbudowanym systemem będzie się dużej grało
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 30
Dodladden dodano: 22.09.2018, 12:04
Wszystko fajnie, ale jak sobie pomyśle że mam grać w dość trudną pod względem realizmu gre z na dodatek ulepszonym AI na padzie w 30 fpsach ucząć się obsługi to mnie to zaczyna coraz bardziej przerażać
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do Dodladden dodano: 22.09.2018, 18:12
30 fps nie jest źle, sęk w tym, by były stabilne ;)
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 30
Dodladden do x-KING dodano: 22.09.2018, 19:46
A co z celowaniem? Jak sobie pomyśle o otaczających mnie npc'ach i gnacie(padzie) rękach to aż mi się słabo robi
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 22.09.2018, 19:47
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do Dodladden dodano: 22.09.2018, 19:48
Pewnie będzie wspomagane, kwestia chwili do przyzwyczajenia.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
Warfikus do x-KING dodano: 22.09.2018, 21:03
Autoaim*
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do Warfikus dodano: 22.09.2018, 21:23
Wspomagane to jest właśnie ten " autoiam ".
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 43
Crrooss do Dodladden dodano: 22.09.2018, 21:24
Wtedy korzystasz z Dead Eye. W skrócie - takie slowmo, w którym masz kilka sekund na wycelowanie i zaznaczenie kilku przeciwników po czym w sekundę opróżniasz magazynek i postać automatycznie strzela do zaznaczonych wcześniej wrogów.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do x-KING dodano: 22.09.2018, 21:25
Co nie zmienia faktu, że wciąż od graczy wymaga umiejętności, ale o tym trzeba przekonać się na własnej skórze.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[77.254.***.***]
MoskiT dodano: 22.09.2018, 22:08
Na padzie jest ok ale na gryzoniu i klawiaturze lepiej przynajmniej dla mnie bo ten cały AutoAim psuje rozgrywkę moim zdaniem, zapewne ja w każdej grze będzie opcja wyłączyć no ale to lipa i tak
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito do MoskiT dodano: 22.09.2018, 22:11
Jakby ktoś pytał to MoskiT to nie ja ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[81.17.***.***]
Kappa do omosquito dodano: 24.09.2018, 13:36
Kłamiesz, macie ten sam charakter pisma ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito do Kappa dodano: 24.09.2018, 17:55
Też mnie to dziwi. Może moskity już tak mają ;)
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 24.09.2018, 17:56
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (20 opinii) Skomentuj

SHOUT

Regulamin shoutboxa | Archiwum

Znaków: 0 z 300

Wszystkich wpisóws: 32158

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 89,51
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,13
3.  RAFkin 36 412/539 87,24
4.  adi55500... 36 401/554 85,96
5.  Wookie1 31 389/465 85,89
6.  KyloHims... 34 389/525 84,76
7.  EngineV8 33 379/494 83,96
8.  Brus 34 377/509 83,52
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,04
10.  Wichu 29 341/435 80,43
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 441 2310
2.  Majek 28 439 1513
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Mr_White... 6 436 1350
5.  Zembu 8 431 1349
6.  Mazi150 4 438 1342
7.  Kettger 4 436 1336
8.  Majkela 2 436 1322
9.  xNomad 0 439 1317
10.  Siatkarz... 0 439 1317
Zobacz pełen ranking
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.