Home Fanpage GTASite Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

GTA IV to pierwsza gra z serii, w której opona pęka, jeśli przez odpowiedni czas ją przypalamy.

Najnowsze informacje

671VIGN ograł fragment Red Dead Redemption 2! News | PS4 XOne | 03.05.2018 19:54 przez Crrooss
Encyklopedia: Red Dead Redemption II | Tagi: ign news Red Dead Redemption 2

Zgodnie z zapowiedzią, dziś w sieci pojawiły się pierwsze teksty dotyczące Red Dead Redemption II, po rozegraniu fragmentu rozgrywki na specjalnym zamkniętym pokazie. Czego nowego dowiadujemy się o grze?

IGN ograł fragment Red Dead Redemption 2!

 

Cały oryginalny tekst w języku angielskim znajdziecie tutaj, ja na potrzeby niniejszego newsa wypunktowałem kilka najważniejszych informacji. 

Według redaktorów serwisu Rockstar po raz kolejny pogłębia wrażenie żyjącego świata. Każda postać ma tutaj swoje zadania i działa według rytmu dnia. Całość sprawia wrażenie zaawansowanego i spójnego systemu, jak mechanizm w zegarku.

W przeciwieństwie do innych produkcji nie zobaczymy np. drwala ścinającego drzewo, którego egzystencja ogranicza się do powtarzania w nieskończoność tej czynności. Każda postać zachowuje się możliwie realistycznie w zależności od pory dnia - pracuje, śpi, je, a wieczorami oddaje rozrywce. 

 

Rzeczą silnie podkreślaną w wielu miejscach przez serwis IGN jest wpływ gracza na otaczający świat oraz liczne decyzje jakie podejmuje.

Już m.in. w GTA IV i V mieliśmy momenty, gdy byliśmy zmuszeni podjąć decyzję A lub B (np. dotyczącą sposobu wykonania napadu), jednak system ten ma być w RDR II dużo bardziej zaawansowany, rozbudowany oraz często obecny w grze. Dodatkowo sam hud ma nam w tym pomagać. W prawym dolnym rogu ekranu będziemy widzieć wartość liczbową przedstawiającą liczbę wariantów działania jakie możemy podjąć w danym momencie. 

 

Bardzo duże znaczenie będzie dbanie gracza o relacje z ekipą, członkami grupy. W przeciwieństwie do poprzednich gier Rockstara, tutaj często zadania będziemy wykonywać w towarzystwie innych. Również naszym zadaniem jest pomoc w dbaniu o dobry nastrój wśród kompanów w rozbijanych obozach.

Redaktorzy piszą o konieczności zaopatrywania ekipy w niezbędną do przetrwania żywność i surowce. Od tego czy taką zapewnimy będą zależały ich morale oraz sytuacja w samym obozie. Gdy członkowie gangu będą głodni widać będzie ogólne poddenerwowanie, jednak gdy zaopatrzymy ekipę w surowce i żywność nastrój będzie radosny, słychać będzie muzykę, śpiew a na nasz widok inni będą reagować pozytywnie. 

 

Zwierzęta mają pełnić w grze kluczową rolę. Tyczy się to również wierzchowców, które mają być według twórców czymś więcej niż tylko zwykłym narzędziem służącym przemieszczaniu się. Im więcej czasu spędzimy z naszym zwierzakiem, czy będziemy o niego dbali i dawali regularnie pożywienie tym bardziej będzie posłuszny, mniej nieobliczalny podczas strzelanin. 

W przeciwieństwie do wielu innych gier, w Red Dead Redemption II będziemy mogli "zagwizdać" i przywołać konia, jedynie gdy będzie on w pobliżu. Gdy oddalimy się zbyt daleko, ten nie przybędzie. Koń to nasz bardzo ważny kompan, to na nim będziemy trzymali wszelkie zapasy, bronie, dodatkową amunicję czy skóry zabitych zwierząt. 

Redaktorzy IGN podkreślają, że Rockstar wykonał dużo pracy projektując wierzchowce - ich animacja poruszania się, biegu, galopu jest wykonana rewelacyjnie i zmienia się w zależności od terenu. Są one również istotami inteligentnymi, a nie maszynami. Gdy będziesz chciał skoczyć nim przez urwisko, te odmówią polecenia. 

 

Polowania w grze również mają pełnić istotną rolę. Jak zaznaczono wcześniej - musimy polować, aby zaopatrzyć naszą grupę w pożywienie. Te mają być wyjątkowo naturalistyczne i brutalne. Zabicie zwierzęcia to nie zautomatyzowane zadanie. Tutaj zwierzyna po postrzeleniu walczy dalej o życie brodząc w kałuży krwi, a aby je uśmiercić, musimy je jeszcze dobić. To może nie spodobać się organizacjom pokroju PETA, jednak pokazanie polowań z ich krwawej i brutalnej strony jest bez wątpienia ciekawym i odważnym krokiem. 

 

To co tyczy się polowań - musimy pamiętać aby padlinę odpowiednio szybko dowieźć do sprzedawców. Gdy zbyt długo będzie wystawiona na działanie słońca i wysokiej temperatury mięso zwyczajnie się zepsuje, a my nie dostaniemy za nie złamanego centa. 

 

Redaktorzy IGN mieli również okazję zobaczyć napad na lokalny gang, podczas którego podejmowaliśmy różne mniejsze i większe decyzje. To w jaki sposób ma odwrócić uwagę strażników dziewczyna z bandy, w jaki sposób otworzymy sejf oraz jak będzie wyglądać ucieczka zależy od nas. 

 

To wszystkie informacje które udało się zabrać do tej pory. O wszystkich nowościach będziemy informowali Was na bieżąco. 

Zobacz także
r e k l a m a

Komentarze (8) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 50
Majek dodano: 03.05.2018, 21:24
Jak już pisałem na shoutboxie - coś pięknego.

To będą dłuuugie miesiące... ;)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 50
Majek dodano: 03.05.2018, 21:25
I te screeny... Puchatek wygląda dość agresywnie.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[185.100.***.***]
masterpiece dodano: 03.05.2018, 21:27
grubo grubo grubo grubo grubo grubo grubo grubo :OOOOO
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[91.216.***.***]
_Light_PL dodano: 04.05.2018, 12:57
Nie mogę się już doczekać. ;D Ahh te napady i tyle emocji znowu będzie.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 34
Officer Mniam dodano: 04.05.2018, 15:19
Musze odstawić te informacje. 28lat a jaram się jak gówniarz xd Czekam
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[89.64.***.***]
AugKrz dodano: 04.05.2018, 17:09
to co pisza o zaopatrywaniu naszego gangu i dbaniu o konia brzmi jak sztuczny wypelniacz czasu gdyby sie ludzie skapneli i okazalo ze znowu singiel olali i ma jedynie 30 misji czy cos, samo to ze nasi kompani maja czesto z nami przebywac zajedza niepotrzebnym multi...Oj Rockstar zal mi was, no ale to nie wasza wina tylko Take2
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 34
Officer Mniam do AugKrz dodano: 04.05.2018, 17:29
przecież tu nie chodzi o to że masz zbierać coś. Tylko możesz zbierać wtedy lepiej się dogadujesz a co za tym idzie może misje będą przyjemniejsze. Jak nie to mogą cię olewać. Poza tym oni mają być w MISJACH tak jak trevor michael i franklin spotykali się podczas misji. Gry jeszcze nie ma a już płacz...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 50
Majek do AugKrz dodano: 04.05.2018, 18:18
Zgadzam się z Officerem. W SA były randki / podbijanie respektu dla ziomków z gangu. W GTA IV mieliśmy spotkania z kumplami, a za udane zabawy bonusy. Trzeba poczekać na produkt końcowy. ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (8 opinii) Skomentuj

SHOUT

Znaków: 0 z 300 | Regulamin shoutboxa

Wszystkich wpisów: 22748

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 90,35
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,86
3.  RAFkin 36 412/539 88,22
4.  adi55500... 36 401/554 86,97
5.  Wookie1 31 389/465 86,74
6.  KyloHims... 34 389/525 85,71
7.  EngineV8 33 379/494 84,85
8.  Brus 34 377/509 84,44
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,94
10.  Wichu 29 341/435 81,22
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 438 2301
2.  Majek 28 439 1513
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Mr_White... 6 436 1350
5.  Zembu 8 431 1349
6.  Mazi150 4 438 1342
7.  Kettger 4 436 1336
8.  Majkela 2 436 1322
9.  xNomad 0 439 1317
10.  RAFkin 1 436 1315
Zobacz pełen ranking
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.