Home Fanpage GTASite Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA SA] W sklepie Zero w San Fierro możemy znaleźć figurki z Vice City czy Manhunta.

Najnowsze informacje

929VComet SR już dostępny! News | | 27.02.2018 12:47 przez Majek

Wiem, że wielu z Was czekało na Cometa SR, więc śpieszę z dobrą nowiną - od dziś samochód dostępny jest w GTA Online! A do tego zniżki, premie itd. 

Comet SR już dostępny!

Comet SR dostępny jest na stronie Legendary Motorsport. Cena wynosi $1.145.000.

Przypomnę też, że każdy, kto zalogował się do gry między 16.02 a 26.02, może liczyć na zwrot podatku. Pieniądze będą wypłacane do 06.03. 

Podwójne GTA$ oraz RP zgarniemy za grę w wyścigi z transformacją oraz Powietrzną normę zabójstw.

Większą wypłatę dostaniemy też za sprzedaż broni z bunkra oraz misje na pojazd specjalny.

Jeśli chodzi o zniżki, te prezentują się następująco:

 

-25%

  • Seabreeze
  • Volatol
  • Lazer
  • Riata
  • Yosemite
  • ulepszenia bazy

-30%

  • kabiny MCO
  • Nightshark
  • Insurgent


Dołącz do naszej redakcji! Info TUTAJ!

 

Zdjęcie samochodu autorstwa LordVillain.

r e k l a m a

Komentarze (43) Skomentuj Obserwuj

[94.75.***.***]
x-KING dodano: 27.02.2018, 16:19
Takie rzeczy to mogą dodawać, przyzwoite, co ważniejsze normalne autko ! Aczkolwiek wciąż uważam, że co tydzień to za często, nowa rzecz co 2 -3 tyg by było klarownie. Niespodzianką są oczywiście wyścigi 2x, szok !
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 43
Crrooss dodano: 27.02.2018, 20:05
Tyle tych nowych aut się pojawiło, że chyba czas na kolejny turniej X Race. :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito dodano: 27.02.2018, 21:58
Ooo Kaziu już film wypuścił: https://www.youtu(...)UnCJ-Ico
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
N3XU5 dodano: 02.03.2018, 16:33
Cóż, pojazd wzorowany na Porsche 911 (GT2/GT3?). Piękny a jednocześnie widać w nim 2018 rok. Pytanie czy dużo różni się jazda od zwykłego Cometa? Dla samego wyglądu nie kupię a jeżeli mam w nim przegrywać wyścigi to tym bardziej.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[46.45.***.***]
Piotr do N3XU5 dodano: 05.03.2018, 11:46
Jest drugim najszybszym samochodem w klasie sportów, za Pariahem. A RH8 jest obecnie trzeci :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 22
Qrix dodano: 27.02.2018, 13:04
Czekam na komentarze po aktualizacji, że wszystko drogie i w ogóle to Rockstar przegina. 2,1 miliona można zgarnąć za sprzedaż z bunkra + bonus za pełną sesję. To powinno wystarczyć na start cokolwiek by nie było w nowej aktualizacji do Online.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito do Qrix dodano: 27.02.2018, 13:27
Wieczorem go sobie poyesyuje. Ludzie mówią, że szału nie ma,ale Porshe to Porshe nawet takie gorsze :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito do omosquito dodano: 27.02.2018, 14:23
Już nie muszę testować. Muszę go kupić :) https://m.you(...)sINAWdIo
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.75.***.***]
x-KING do Qrix dodano: 27.02.2018, 16:40
" Wszytko drogie i R przegina ", gdyby nie było glitchy na hajs, to byś się dopiero naczytał. Musisz wziąć pod uwagę, że nie każdy gra pod pieniądze, ludzie grają również normalne wyścigi, dm czy inne tradycyjne rzeczy z których dużej kasy nie ma, a granie trybów, z których rzeczywiście jest zarobek, aczkolwiek nie sprawiają radości ( bo nie oszukujmy się - większość sposobów na kasę w grze jest poprostu nudna, jedynym urozmaiceniem są napady ale ile razy można grać to samo ) mija się z celem - granie w gry ma dostarczać nam przyjemność, chyba że może jestem już zacofany i inaczej to odbieram ;)
Sam gram tylko głównie DM i mnie interesuje wyłącznie kasa na amunicję, bo większość nowych rzeczy jest dla mnie głupotą, których za darmo bym nie chciał, jednak obracam się w towarzystwie, czy to na forach czy czatach, to widzę jak ludzie odbierają właśnie sposoby zarabiania kasy.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
Warfikus do x-KING dodano: 27.02.2018, 17:06
Praca to praca, jak i w życiu zabawa ci pieniędzy nie przynosi (raczej) to w grach też nie będzie, każda gra multi stawia na zarobek gromadzenia tego i tego, handlowania tym z innymi graczami w celu kupna wymarzonego itemu czy zakup tego prosto od wydawcy jak w gta, grunt to znać umiar, jednego dnia np. robisz zadania Vip-a i Export, innego robisz rozpitol, pomijam to że Rockstar dał możliwość zarabiania NIC nie robiąc, kupujesz zasoby i możesz się bawić godzinami, zysk i tak będzie...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.75.***.***]
x-KING do Warfikus dodano: 27.02.2018, 17:17
Pozwól, że tego nie skomentuje :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.75.***.***]
x-KING do Warfikus dodano: 27.02.2018, 17:30
Tylko do jednego się odniosę. Wracam z pracy, załóżmy zestresowany, chce się oderwać, zrelaksować, ale chwila, przecież nie mogę, bo z przyjemności pieniędzy nie ma, oh nie ! Muszę zatem robić coś czego nie chce, coś co mnie przygnębia, pracując na " drugi etap", ale dzięki temu zarobię wirtualną gotówkę i będę mógł przez chwile skorzystać z funkcji gry, które tej kasy wymagają. Świetna logika Warfikusie, nic dodać nic ująć. Zresztą co ja się dziwie, że się ze mną nie zgadzasz, nie znajdę wspólnych racji z osobą, która pochwala latające samochody w GTA :)
Także nie będę z tobą więcej dyskutował, gdyż masz całkiem inne pole widzenia, oczywiście szanuję to, jednakże takie racje uważam za absurdalne i wspólnego języka nie znajdziemy. Pozdro !
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito do Qrix dodano: 27.02.2018, 17:48
Wywołałeś wilka z lasu XD
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 22
Qrix do x-KING dodano: 27.02.2018, 19:54
Przeczytaj zdanie Warfikusa ze 4 razy jeszcze:
"Rockstar dał możliwość zarabiania NIC nie robiąc, kupujesz zasoby i możesz się bawić godzinami, zysk i tak będzie"

@Omo, jak to było w Mrocznym Rycerzu? "Niektórzy chcą tylko patrzeć, jak świat płonie"? :D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.75.***.***]
x-KING do Qrix dodano: 27.02.2018, 20:10
Ohh, nie wiedziałem, że zasoby same się sprzedają, mój błąd ;)
Gdyby dał możliwość zarabiania NIC nie robiąc to by ludzie się nie skarżyli na brak funduszy, ciekawe ile jeszcze fenomenalnych DLC potrzebujecie by się ocknąć...
Btw Warfikus napisał również, by co drugi dzień poświęcać na akcje pod zarabianie i ja do tego się głównie odniosłem. Można czytać kilka razy, ale co z tego jak można też bez zrozumienia ;)
Może po prostu jesteście laikami i dla was to pierwsze świeżości, to by tłumaczyło, dlaczego mam problem zaakceptowania waszych racji. Ja osobiście z ponad 1000 czystym levelem i mapką w pamięci nie mam zamiaru wozić przesyłki po całej mapie.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 53
Majek do x-KING dodano: 27.02.2018, 21:18
Za darmo to dostajesz premie za dobre zachowanie. :P
GTA Online docenią tylko młodzi i gniewni. Naucza się życia za młodu, a potem jak do pracy pójdą to nic ich nie zaskoczy.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.75.***.***]
x-KING do Majek dodano: 27.02.2018, 21:45
Ale to też trza się dobrze zachowywać
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.75.***.***]
x-KING do Majek dodano: 27.02.2018, 21:55
Ale to też trza się dobrze zachowywać ;)
Żeby nie było, że jestem zwolennikiem, by wszystko było za darmo, broń Boże. Wystarczyło by dać więcej alternatywnych form zarobków ( nie więcej ilościowo ), bo niby jest trochę tych sposobów ale w większości to ten sam schemat. Swego czasu grałem naprawdę sporo napady, ale po jakimś czasie zacząłem mieć ich dość, a wożenie przedmiotów z A do B do mnie nie przemawia. Nawet podwojenie zarobków z wszystkich tradycyjnych akcji sporo by dało, szczególnie misji. Wyścigi kaskaderskie są przecież praktycznie cały czas bonusowane, tu z kolei nie każdy lubi grać wyścigi.
W głównej mierze zmierzam do tego, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie, a nie, że niektórzy muszą grać to czego za bardzo nie chcą, by mieć jakieś fundusze, to odróżnia grę od rzeczywistej pracy, owszem możemy w grze wirtualnie " pracować ", ale w grze ta praca powinna być już przyjemna.
Kiedyś te zarobki jeszcze były adekwatne, ale teraz, gdy przeciętny pojazd kosztuje średnio 1 mln są już nie na miejscu. Pozdrawiam.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
Warfikus do x-KING dodano: 27.02.2018, 22:19
Ja się odniosę tylko do tego bunkra, rzeczywiście sprzedać towar gdy wartość na pasku osiągnie 175k 1 pojazdem w ok. 5min to rzeczywiście wysiłek,, ja osobiście nabijam KD na sesji przez pewien czas startując typowe zadania pod PvP, i za te kilka h produkcji odwiedzę i sprzedam bunkier, i wracam się bawić xD.

A co do akcji typu Deathmatch, zauważ że niektóre nowe premiowane tryby to w większości deathmatche z jakimś dodatkiem, pojawiały się te całe Kolosy itd, tu też się zabawi i zarobi i postrzela nawet :p

I proszę tutaj nie wypominać mi jakiegoś fanbojstwa latających aut bo ja akurat latam tylko normalnymi pojazdami jak Buzzard czy Akula, też uważam takie Deluxo za głupotę ale z względu na to że ma rakiety celne jak taki Ruiner 2K i śmigłowce bez przeciwdziałania nie mają szans, pamiętajmy że to rozgrywka mocno nastawiona na rywalizacje, stąd w grze pojawiły się takie pojazdy bo było narzekanie tylko Hydra, Savage itd...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 22
Qrix do x-KING dodano: 27.02.2018, 22:32
Najlepiej by w multi wszystko było za darmo od razu a single player żeby się sam przechodził bo po co się męczyć w granie i osiągnięcia xDDDDDDDDDDD
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do Warfikus dodano: 27.02.2018, 22:47
W poprzednich postach odpowiadając mi na komentarze, miałem wrażenie, że popierasz te latające pierdoły, tłumacząc, że R słynie z absurdu ;)
Ja osobiście gram na PS4, co podkreślam często w komentarzach i odnoszę się oczywiście do tej wersji. Niestety publiczne sesje na konsolach wyglądają tak, że płynność jest na poziomie 20-25 fps i dlatego na publikach staram się spędzać jak najmniej czasu, bo po prostu w oczy mnie to kuje. Kiedyś jeszcze było rzeczywiście te 30 fps i normalny arsenał, to rywalizowałem z innymi właśnie głównie na sesjach, ceniłem sobie kreatywność. Lecz odkąd doszły te wszystkie rozgrywki na sesjach ( przez co gra stała się mało płynna ), glitche z testosteronem, do arsenału doszły wybuchowe snajperki, opressory itd, to dla mnie takie sesje publiczne straciły swój urok, poprostu sens.
Co do adwersarzy, to że się strzela to nie znaczy, że to odrazu dm. Jak są z autami to też można zaliczyć do wyścigów ? Wiele razy też pisałem, że najbardziej cenię normalne rzeczy, w dm głowa to głowa, gracze mają te same szanse itd. Oczywiście są osoby które lubią takie zabawy, ale ja po prostu nienawidzę takich trybów pokroju Kolos, gdzie trzeba ładować w gracza full amunicji. Podobnie jest z ewakuacją czy eskortą, myślałem, że to świetne tryby, dużo w nie grałem, aż do czasu, gdy zorientowałem się, że cel ma 10x więcej życia, i te 10 strzalów w czoło z bliskiej odleglości może dopiero rodzić nadzięję wygranej. Dla mnie to poprostu głupie.
Natomiast cenię sobie większość pierwszych adwersarzy pokroju naboje na wagę złota, mentalność oblężenia, gonitwa, oprawca, hasta la vista, strefa zrzutu, sumo, takich najwięcej ! Większość tych nowych widać, że jest robiona na siłę, które tylko obciążają grę, bo gracze zazwyczaj grają w nie tylko wtedy, gdy są 2x.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do Qrix dodano: 27.02.2018, 22:54
Wróć do podstawówki, podszkol czytanie ze zrozumieniem i bierz proszę wtedy udział w dyskusji, bo twoja wypowiedź nawet nie ma do czego się odnieść. Sprawa wygląda tak, że ja piszę, by nic za darmo nie było, a ty odpowiadasz na mój komentarz, że było by najlepiej, żeby wszystko było za darmo, kiedy masz całkowite odmienne zdanie. Chyba coś nie tak, ale może masz taki złośliwy sposób bycia, ja tam nie wiem ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do Qrix dodano: 27.02.2018, 23:00
Swoją drogą, gdy wszystko było by za darmo to przynajmniej każdy gracz miałby po równe szanse ;)
Też flustrujący jest fakt, że osoby z zmodowanymi kontami, których z dnia na dzień jest coraz więcej, rzeczywiście mają wszystko za darmo, kiedy inni muszą się dniami męczyć by mieć coś z ich arsenału.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 43
Crrooss do x-KING dodano: 27.02.2018, 23:24
Wiesz co, powiem tak - z perspektywy osoby, która padła "ofiarą" jakiegoś cheatera, który doładował moje konto w GTA O 700 milionami $ mogę powiedzieć, że to tylko zepsuło mi całą zabawę. Gdy miałem 600 tysięcy musiałem ciężko zapracować aby zarobić na nowy magazyn czy siedzibę gangu i wtedy świetnie się bawiłem. Każdy zakup musiał być przemyślany, czy na 100% potrzebuję tego pojazdu? Gdzie go wykorzystam? Czy lepiej kupić nową wytwórnię czy może lepiej hangar a może lepiej szybkie auto do wyścigów? Trzeba było kalkulować i zapracować na najlepszy sprzęt i nieruchomości. Teraz mogę mieć co tylko chce i robienie misji, inwestycje, sprzedaż, napady - nie ma sensu nic robić. Tak więc mówienie, że lepiej aby wszystko było za darmo to prosty przepis na zepsucie sobie zabawy.
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 27.02.2018, 23:25
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do Crrooss dodano: 27.02.2018, 23:32
Ehh, ja powiedziałem, że lepiej żeby wszytko było za darmo ? Proszę, spójrz na moje kilka wcześniejszych komentarzy, konkretnie co odpisałem Majkowi, gdzie oczywiście odrzucam taką rację, odpowiadacie na moje komentarze, nie analizując moich wypowiedzi, po co ?
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 27.02.2018, 23:35
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 22
Qrix do x-KING dodano: 28.02.2018, 13:56
Podstawówkę skończyłem już dawno i miałem tam taki przedmiot: matematyka. A to bezlitosna dziedzina. Więc jeśli uważasz, że sposoby zarobku jakie są w grze są nudne itd to się zgadzam w pełni, ale nikt nie każe grindować 24h na dobę. Bunkier robi się 12h. Misja jego sprzedaży 10-15 minut. Kupno zasobów 2 minutki razy 5-6 razy (już nie pamiętam dokładnie ile). Jeżeli na 12 godzin gry boli Cię poświęcenie 20-30 minut na zarobek, to nawet mi Ciebie nie żal ;) Szczególnie gdy teraz ze sprzedaży wpada minimum 2,1M + bonus.
Właśnie o takim podejściu był mój pierwszy komentarz jak i kolejny, że gra dla niektórych powinna się przechodzić sama. R* po to dodał zarobki pasywne byś nie musiał się męczyć z nudnymi misjami z IE czy paczkami SecuroServ, już o napadach nie wspomnę a dla wielu to i tak za dużo. R* mimo wszystko nie rozdaje tej kasy za darmo i jakieś minimum trzeba poświęcić na zdobycie hajsu.

Czytać chyba umiem, widzę małą niespójność w Twoim pisaniu. Niby piszesz:
> Sprawa wygląda tak, że ja piszę, by nic za darmo nie było
ale prostej krótkiej sprzedaży to się nie chce zrobić by mieć fundusze
> Ohh, nie wiedziałem, że zasoby same się sprzedają, mój błąd ;) Gdyby dał możliwość zarabiania NIC nie robiąc to by ludzie się nie skarżyli na brak funduszy (...)
Do tego odnosiła się moja złośliwość. Zarobki pasywne działają na zasadzie: pieniądze leżą na ulicy i trzeba się tylko po nie schylić. "Tylko" albo "aż". Samo się nie podniesie, ale jak dla kogoś to za dużo...

Ciekaw jestem dla ilu osób było zbyt trudne zalogowanie się do gry w poprzednim tygodniu kiedy R* za darmo dawał 1,3M za samo zalogowanie (właściwie to daje teraz, ale za logowanie w tamtym okresie). Ale niektórzy na złość mamie wolą odmrozić sobie uszy.

Jeszcze tutaj na GTASite Majek jakiś czas temu wrzucał tłumaczenie wywiadu z jakimś typem z R* gdzie sam przyznawał, że przed update celowo R* daje ekstra promocje i bonusy żeby nie było potem płaczu, że na nowy dodatek trzeba wydać Bóg wie ile hajsu. A i tak ten płacz zawsze jest. Rozumiem jak 30 levela nie stać na bazę czy bunkier za milion. Ale 1000 lvl?

@Crrooss sytuacja sprzed miesiąca na moim podwórku. Ukradli konto SC gościowi, nabili 5k lvl i 7 miliardów $ dodali. Ticket do supportu i cofnęli konto do stanu sprzed kradzieży. Warto zabezpieczyć konto, bo skala kradzieży jest całkiem niemała a i zdarzają się także kradzieże aktywnych kont. Kradzione konta sprzedają potem tacy złodziejaszkowie nawet po 12 zł... a skoro są takie tanie to nie boli takiego kupującego ban na nim więc często konta do właścicieli wracają z wyczyszczonym stanem
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito do Qrix dodano: 28.02.2018, 14:34
Ooooo kurde..... Aleście lektury nawalili ;) Tak na szybko gdyby się komuś czytać nie chciało: X-King uważa, że wszystko jest drogie a zarobek nudny a reszta mu tłumaczy, że tak nie jest. :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do Qrix dodano: 28.02.2018, 15:14
" Jeżeli na 12 godzin gry ", nie wiem czy sprawdzasz co piszesz, ale posłuchaj mnie,
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale są też tacy ludzie, którzy na grę poświęcają w ciągu dnia godzinkę lub dwie, bo pracują, mają rodzinę czy uczą się - owszem tacy ludzie są. Teraz załóżmy, że towar już jest gotowy, czeka na sprzedanie. Samo uruchomienie się gry i przełączanie miedzy sesjami, bo myślę, że sprzedaż na sesjach pełnej hydr większego sensu nie ma, już potrafi się ciągnąc ponad 20 minut i to także już zniechęca do takiego rodzaju rozgrywki. Gdy się już uda wszystko ogarnąć, jest się na miejscu to wylosuje ci taką sprzedaż, że rozwozisz furgonetką po całej mapie do różnych punktów - dla mnie to pokuta. Przy dobrych wiatrach 30 min może wystarczyć, już pomijając, że przez te 30 minut można razem ze znajomymi porywalizować w co najmniej 2 akcjach.
Nie o tym lecz mowa w moich komentarzach. Dobrze niech jest coś takiego, taki sposób zarobku, nic do tego nie mam, ale chodzi mi o to, by było coś ALTERNATYWNEGO niż wożenie po publikach, czy granie po raz n-ty ten sam napad.
Podkreślę jeszcze raz, bo nie wiem czy to przyswoiłeś, że popieram jak najbardziej to iż na zarobienie kaski trza troszeczkę czasu poświęcić, dążę tylko do tego, by ten czas również w większym czy mniejszym stopniu był przyjemny, a nie, że polega na wałkowaniu wciąż tego samego schematu.

Druga sprawa, " twoja złośliwość " odnosiła się do przytoczonych cytatów. Również nie myślałem, że można odnosić się z poważną argumentacją do moich ironicznych wypowiedzi. Jeśli już przedstawiasz na poważnie swoje racje, to dla mnie powinno być jasne, że opierasz się na moich też poważnych przemyśleniach ;)

Inna sprawa drogi kolego, " daje ekstra promocje i bonusy, żeby nie było potem płaczu, że na nowy dodatek trzeba wydać Bóg wie ile hajsu ", mi nie chodzi o kwotę, lecz o to na co tą kasę mamy wydać, a w nowych dodatkach jest zazwyczaj ponownie schematycznie zarabianie kaski, także więc...Nie wiem, czy daje to jasno do zrozumienia w komentarzach, ale największy żal mam właśnie do tematyk przyszłych dodatków niż do samego sposobu zarobku, pieniążki to sprawa drugorzędna, bo po co mam zbierać, jak nie mam na co wydać ? Kasę co najwyżej potrzebuję na amunicję, ubrania, jakieś samochody i w takiej sytuacji niestety też zwykła misja może nie starczyć... Gdyby w końcu było coś fajnego, to naprawdę sam mógłbym troszkę powozić po mapce, ale tak to nie mam najmniejszego zamiaru, bo co może być ? Ufo, broń laserowa, wożenie po morzu, niewidki ? Dla mnie cały rok 2017 nie wniósł kompletnie nic fajnego, tak jest napad, dobrze, że dodali napad, ale dla mnie on jest zwyczajnie nudny i głupi, większość misji jest długa i monotonna, a latanie i pływanie samochodami, czy strzelanie się z niewidzialnymi " bossami " to nie dla mnie, no może jestem dziwny, ale nie po to zaczynałem grać w GTA, a po to by się normalnie postrzelać, pościgać, potuningować furki.

" Rozumiem jak 30 levela nie stać na bazę czy bunkier za milion. Ale 1000 lvl ? ", ten tysięczny level już swoje przegrał i tym bardziej już nie chce robić takich monotonnych rzeczy, z kolei dla 30 levelu, który jeszcze dobrze mapki nie zna, z początku te wszystkie schematy będą nowe - ciekawe. Mam także kilku znajomych z legalnym ponad 1000 levelem i w okolicach, u nich również cienko jest z kasą, także ja nie opieram się wyłącznie na własnej osobie. Gracze z takimi poziomami zazwyczaj ( nie zawsze ), ale wybierają grę pod skill, tzn. głównie dm albo wyścigi i z kasą na takich akcjach cienko. Tym bardziej właśnie to rozumiem, że nie chce im się żadnych paczek wozić, kiedy mogą mieć w tym samym czasie tyle rywalizacji. Piszesz całkiem obeznany w temacie, choć miałbym wątpliwości czy przekroczyłeś już 500 poziom, także, proszę poczekaj jeszcze trochę czasu by skreślać moje poglądy, gdyż myślę, że ty również za kilkaset poziomów będziesz miał tego wszystkiego dość i zmienisz podejście.

Pozdrawiam serdecznie :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do omosquito dodano: 28.02.2018, 15:18
Drogi kolego, nie uważam, że wszystko jest drogie, tylko, że zarobki nieadekwatne i mało przyjemne, ale najbardziej krytykuję nie to, lecz to co oni robią z tą grą, co dodają i w jakim kierunku to idzie - to tak w skrócie :)

W jeszcze większym skrócie : " Precz z deluxo i takimi pierdołami " !
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito do x-KING dodano: 28.02.2018, 16:24
Nie no chyba jakiś rekord długości komentarzy padł pod tym artykułem. Jest za to jakiś acheavment? :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.75.***.***]
x-KING do omosquito dodano: 28.02.2018, 16:55
Haha, a co ja mogę robić w poczekalni
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do x-KING dodano: 28.02.2018, 17:00
I teraz apropo to co mówię, wracając skonany do domu, nawet mi nie w głowie wożenie paczek czy kalkulowanie innych zarobków :D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 39
Edek503 do x-KING dodano: 28.02.2018, 23:00
To i dla mnie jakąś nagrodę bo to wszystko przeczytałem :)
Wracając do Twojej pracy,rodziny i czasu jaki możesz poświęcić na grę to proponuję znaleźć jakąś alternatywę. Ja tak zrobiłem i naprawdę polecam wszystkim którzy lubią grać i w GTA i w inne gry ale czasem doba to za mało na to wszystko.Jak masz mało czasu na granie to po co go tracić na ekrany ładowania itp, jak w tym czasie możesz pyknąć sobie szybką misję w innej lub pobiegać po mapie zabijając coś lub kogoś bez zbytniego skupiania się i zastanawiania.To wszystko opisuję bo sam mam rodzinę i problem z graniem niekiedy ponieważ czasu brak.Odpalam sobie np.Dying Light i biegam z maczetą po mapie kasując zombiaki (wpadają przy tym punkty rozwoju) więc mózgu używać nie muszę,mało mam czasu ale bawiąc się dodatkowo rosną mi punkty.Wiedźmina 3 np. to szkoda nawet odpalać na te parę minut rozrywki bo tam to lubię się wczuć w klimat.
Odpocznij od GTA,a jak będzie więcej czasu to wrócisz i może na spokojnie sobie porobisz te misje i nie będzie to nudne.Tą całą zawartość którą daje R* można mieć i za miesiąc i za rok.Wrzucili to do gry i już tego nie zabierają więc musisz sobie sam odpowiedzieć czy wszystko chcesz mieć i jeśli tak,to pytanie jak szybko to potrzebujesz.
Co do tych spadków FPS przez dodawanie nowej zawartości to już raczej wina sprzętu,a nie samego R*. Ja gram na PC i żadnych spadków nie mam więc pewnie jak wyjdzie GTA 6 to powoli zaczną wygaszanie PS4 tak jak to zrobili z PS3.
Tak na zakończenie to polecam snajperską strzelankę polskiego studia Sniper 3 Ghost Warrior. Wiadomo że to nie jest GTA ale mimo pustego i smutnego świata są w pełni polskie dialogi i ciekawe misje które można wykonywać na wiele sposobów.Jak ktoś lubi te klimaty to może sobie postrzelać np. "Dragunovem". Koniec reklamy :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do Edek503 dodano: 28.02.2018, 23:42
Po co mam zmieniać grę, skoro grając w GTA, w dm czy listę gier z ekipą dobrze się bawię :)
Jeżeli naprawdę są już takie chwile, że mam kompletnie dość tego GTA, co się jednak rzadko zdarza, bo gram tylko te akcje co lubię, to moją alternatywą są Heroes 3. To tyle, nie jestem zwolennikiem przeskakiwania między grami, wolę skupić się na jednej, ale za to się w nią wdrążyć.
Jeżeli mam mniej niż godzinkę na zabawę to po prostu żadnej gry nie uruchamiam, nie lubię tak wyrywkowo się zabawiać. Wolę ten czas korzystnie wykorzystać, by móc poźniej zasiąźć na jeszcze dłużej :)
Co do odpoczynku od danego tytułu. Nawet po większych, tygodniowych przerwach od GTA nie zmienię zdania co do sposobów zarobków, po tej przerwie nie będę miał nagle satysfakcji z jeżdzenia furgonetkami po mapie. Ps plus na konsoli nie trwa wiecznie, więc potwierdzone info ;) Nie rozumiem po co mam się ograniczać do tak monotonnej rozgrywki, kiedy w tym samym czasie mogę się świetnie bawić z ekipą na różnych akcjach :D Inna sprawa to też, że już coraz mniej znajomych jest skłonnych do pomocy, bo dla nich też to się robi nudne.
Ale dzięki za wszelkie porady, za przytoczone tytuły, doceniam i pozdrawiam ;)
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 28.02.2018, 23:44
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito do Edek503 dodano: 28.02.2018, 23:48
Jeśli już o takich szybkich gierkach mowa to DooM, wspomniane Dying Light, cała seria Metro (w tym roku ma wyjść Exodus :) ) Nowe Wolfy itd. itp. Szybkie, łatwe, przyjemne. popykasz parę godzin i może wrócisz do GTA. Ja właśnie tak miałem. GTA, GTA i jeszcze raz GTA i w końcu się znudziło, pograłem w inne "odmóżdżacze" i znowu mnie naszła chęć na GTA :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito do x-KING dodano: 01.03.2018, 01:08

x-KING napisał:


Mam także kilku znajomych z legalnym ponad 1000 levelem i w okolicach, u nich również cienko jest z kasą, także ja nie opieram się wyłącznie na własnej osobie. Gracze z takimi poziomami zazwyczaj ( nie zawsze ), ale wybierają grę pod skill, tzn. głównie dm albo wyścigi i z kasą na takich akcjach cienko.


Oooo tutaj sam mogę posłużyć za przykład :) Sama prawda i tylko prawda. Gdyby nie to, że do około 350 lvl'a nawalałem praktycznie same napady to teraz nie miałbym kasy na nowe fury. Wyścigi kasy nie dają. Znaczy dają ale to tak na bieżące wydatki. 350 lvl to jakieś pi razy oko 700-1000 godzin gry. Aby się dorobić na przyszłość najpierw trzeba srogo ponawalać. Jednak z drugiej strony jak już zarobisz to możesz się zająć tym co lubisz, czyli wyścigi tudzież DM i kompletnie nie interesuje Cię wchodzenie na sesje publiczne. Już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio grałem na Public Lobby. Odpalam GTA, przejadę kilka, kilkanaście wyścigów jak się sporo kumpli zbierze z podobnym skilem. Z drugiej strony jak się w czymś już wyspecjalizujesz to w sumie jest super. Mam około 200 znajomych z lvl'em ponad 500, którzy tylko śmigają wyścigi. Jazda w takim gronie to dla mnie sama przyjemność, aż chce się grę odpalić. Nigdy nie wiesz kto wygra bo każdy "zapier.ala" :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito do omosquito dodano: 01.03.2018, 01:11
Ufff też to wszystko przeczytałem... Majek dawaj jakieś achevmenty dla nas :D Wykazaliśmy się w końcu XD A Hoger łowca trofeów nie dostanie bo się nie wypowiedział :P
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 01.03.2018, 01:14
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[31.0.***.***]
mk do omosquito dodano: 01.03.2018, 09:42
Porsche*
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do omosquito dodano: 01.03.2018, 09:43
No widzisz, cieszę się, że się zgadzasz. Ja również do prawie 400 levelu grałem tylko na kasę, przede wszystkim napady, a najczęściej oczywiście Pacyfik. Po pewnym czasie glitch na finał był popularny i większość go już praktykowała. Teraz od samej nazwy tego napadu mi wręcz niedobrze, jak ja sobie przypomnę ile razy ten finał zagrałem, to idzie w setki hehe....Aczkolwiek przygotowania lubię jeszcze machnąć, furgonetki w pierwszym znam na pamięć, wogle większość Hs do Pacyfika jest dla mnie przyjemna, ale za sam finał zazwyczaj już dziękuje. Od czasu do czasu pobawię się też w I/E bo to jeszcze nie takie złe, a także sporadycznie wracam do innych napadów, często Humane Labs.
" Jazda w takim gronie to dla mnie sama przyjemność, aż chce się grę odpalić ", no i widzisz to co mówię, z tym, że u mnie to są DM. Jaką ja mogę mieć motywację do nudnych form zarobków, kiedy można się jednocześnie tak świetnie bawić !
//Edytowano 4 razy. Ostatnio: 01.03.2018, 09:50
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 52
omosquito do x-KING dodano: 01.03.2018, 11:47
Jest i acheavment! :)

Weazel News Reporter
Dodaj 10 komentarzy powyżej 500 znaków

Gratki x-KING :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do omosquito dodano: 01.03.2018, 12:21
Heh, masz mnie. Robiłem to wszystko dla trofea :D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[46.45.***.***]
Łatwizna do x-KING dodano: 05.03.2018, 11:50
A wystarczyło dać modderowi 30 zł za 2 miliardy hajsu i grać dla przyjemności bez martwienia się o detale :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 27
x-KING do Łatwizna dodano: 05.03.2018, 20:29
Tak ziomuś, bo nie mam co z pieniędzmi robić ;)
Ale nie w tym rzecz, po znajomości też by mi ktoś ogarnął. Ja na ogół nie toleruję haxów, modów, dążyłem czysto do 1000 levelu, także w koncie nie chce mieć nic grzebane, już pomijam, że przez wspaniałe serwery mi się połowa statystyk zbugowała.
Jeżeli jednak już naprawdę bym potrzebował większej sumki, to zamiast spędzać sporo godzin na monotonnej rozgrywce, zastanowiłbym się nad jakimś glitchem, skopiować kilka aut czy coś. Jeżeli lecz chodzi o normalne sumki na nowe ubrania, amunicję czy autko to mogę coś tam powozić, czemu nie, od czasu do czasu można, ale na dłuższą metę nie bardzo. Nie zapominajmy, że życie jest chwilą i nie warto tracić czasu na bezsensowne rzeczy. Pozdro :)
//Edytowano 2 razy. Ostatnio: 05.03.2018, 20:31
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (43 opinie) Skomentuj

SHOUT

Regulamin shoutboxa | Archiwum

Znaków: 0 z 300

Wszystkich wpisóws: 32103

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 89,51
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,13
3.  RAFkin 36 412/539 87,24
4.  adi55500... 36 401/554 85,96
5.  Wookie1 31 389/465 85,89
6.  KyloHims... 34 389/525 84,76
7.  EngineV8 33 379/494 83,96
8.  Brus 34 377/509 83,52
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,04
10.  Wichu 29 341/435 80,43
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 441 2310
2.  Majek 28 439 1513
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Mr_White... 6 436 1350
5.  Zembu 8 431 1349
6.  Mazi150 4 438 1342
7.  Kettger 4 436 1336
8.  Majkela 2 436 1322
9.  xNomad 0 439 1317
10.  Siatkarz... 0 439 1317
Zobacz pełen ranking
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.