Home Facebook GTA Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA V] Jeśli Trevor stwierdzi, że nie podoba mu się aktualna stacja radiowa - zmieni ją.

Najnowsze informacje

4023VRockstar zmienia politykę banów w GTA Online News | PC | 27.10.2016 12:31 przez Boduczek
Encyklopedia: GTA Online | Tagi: bany Cheater GTA Online Rockstar Games

Rockstar Games zaostrza regulamin rozgrywki w GTA Online. Kary za ingerowanie mechanikę gry czy granie "na modach" będą ostrzejsze. Dodatkowo od decyzji zbanowania nie można się odwołać i są one ostateczne. 

 

Rockstar zmienia politykę banów w GTA Online

 

 

 

Twórcy poinformowali ostatnio na swoim Newswire o tym, że zaostrzają politykę banów w GTA Online. 

 

 

Dostać bana można za kilka wykroczeń. Przede wszystkim granie z włączonymi modami, wykorzystywanie błędów do osiągnięcia korzyści, manipulowanie chronionymi plikami i kodem gry oraz szeroko rozumiane zaburzanie i utrudnianie gry innym graczom. 

Zawieszenie dostępu do GTA Online może mieć charakter tymczasowy lub permanentnego bana, w zależności od rodzaju przewinienia. W przypadku bana tymczasowego jest to "ostatnie ostrzeżenie" a kolejne przewinienie będzie skutkowało banem permanentnym. Dodatkowo, gdy zostaniesz czasowo zbanowany cały Twój dorobek w GTA Online zostanie zresetowany. Stracisz cały progres, nieruchomości, pojazdy i ekwipunek. 

Jak zaznaczają twórcy - zawieszenia w dostępie do gry i bany są ostateczne i nie ma możliwości ich cofnięcia. 

 

 

Co sądzicie o tak rygorystycznej polityce Rockstara? Czy cheaterzy i moddery powinni być surowo karani czy system może być czasami wadliwy i karać niewinnych graczy? 

Zobacz także
r e k l a m a

Komentarze (80) Skomentuj Obserwuj

[95.49.***.***]
ok dodano: 27.10.2016, 12:35
Tak trzymać. R.
+ +5 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 5
Willmar dodano: 27.10.2016, 13:46
Czyli jak wykorzystuje kurume w Pacific Standard to moge dostac za to bana?
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[46.148.***.***]
Terry1 do Willmar dodano: 27.10.2016, 13:58
Raczej nie, ten napad nie jest ściśle oskryptowany, skoro gra daje możliwość ucieczki Kurumą to można tak zrobić. Chyba że np kombinujecie że gość z forsą zostaje w banku, a reszta później niszczy motory i ktoś ginie, żeby mieć respa z całą forsą przy motorach. Ale wątpie żeby to karali, jak ci to udowodnią?, zresztą, gdyby im to strasznie przeszkadzało to by patcha wydali.
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 31
MikeMG dodano: 27.10.2016, 15:08
Dobrze. Denerwują mnie cheaterzy.
+ +4 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.23.***.***]
blazejowski14567 dodano: 27.10.2016, 17:04
Czyli za wyłączanie neta przed rb paczek też bd banowane? XD
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[89.76.***.***]
Patryk4198 dodano: 27.10.2016, 17:06
Ten system już niszczy uczciwych graczy.Dostałem bana na 2 tygodnie za nic(gra kupiona dzień wcześniej i gram w trybie adwersarza a tu nagle ban i do widzenia.Jak dla mnie przesada.Przesłałem zapytanie do Rockstara ale oni odpisali że i tak nic nie mogą zrobić bo robi to ten system.Teraz to większość graczy(skierowane do uczciwych) będzie się bać wejść nawet na te konta.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[195.74.***.***]
PaZzeR dodano: 27.10.2016, 17:12
No jest ktoś kto mi na moje pytanie odpowie ???
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[84.38.***.***]
SmallKawaii dodano: 27.10.2016, 15:19
To brawo za hipokryzję rockstara. Dawajmy organizacje i Kluby dla bogatych, ale odbierajmy im możliwość zarobku. Teraz jedyne co można zrobić to srać napadami i nimi rzygać, albo srać misjami i nimi rzygać
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 41
Zembu do SmallKawaii dodano: 27.10.2016, 16:02
Wg ciebie cheatowanie to możliwości zarobku? XD Dodasz sobie te kilka milinów i już nie masz po co grać, bo możesz mieć wszystko ;)
+ -1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 7
Sebqr do Zembu dodano: 27.10.2016, 19:27
Osoby cheatujące tego nie rozumieją :P
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 27.10.2016, 19:27
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 9
mar1294 dodano: 27.10.2016, 19:33
Sądzę że Rockstar jest głupi ;) Uważajcie bo dla nich ich durne błędy gry które sami powodują mogą być dla was końcem kariery w GTA Online. Powodują głupie błędy bo nie umieją gier robić i jeszcze się potem burzą że gracze to wykorzystują by zwrócić ich uwagę ale widać że niedługo nawet granie w tą grę będzie dla nich przestępstwem w ich prawie XD
+ -1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 7
xxNicraMxX dodano: 28.10.2016, 09:24
A Czy za glitch "Torba z napadu" grozi jaki kolwiek ban czy cos w tym stylu ?
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 22
Komar_2 dodano: 28.10.2016, 18:25
Kolejny genialny pomysł R* myślą, że jak zabiorą graczom kasę to kupią karty?
Banowanie za używanie trainerów by rzucać kasę, czy zabijanie innych graczy zdalnie to dobry pomysł i powinno się to robić od samego początku.
Mam 42 miliony od bardzo dawna nic nie kupowałem, samochodów, motocykli czy ubrań bo jakoś nie widzę sensu rzucania się na wszystko co wypuszczą, wiec się trochę nazbierało.
Będę grał DM z jakimiś małolatem zabije go więcej razy niż on mnie i postanowi mnie zgłosić. R* się ucieszy i od razu do tego odniesie, dostane bana i stracę ciężko zarobioną kasę, samochody, mieszkania a ja nie będę miał nawet szansy się odwołania i obronienia.
Po prostu super.
+ +7 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 26
Martin199022 dodano: 29.10.2016, 04:27
widze ze rockstar ma twarde zasady i to mi sie podoba
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[195.74.***.***]
PaZzeR dodano: 27.10.2016, 16:58
No dobra to pytanie do R* Jeżeli ktoś ma słaby internet ale chce grać w online bo po to wydał kasę na cała grę. To co ma w nią nie grać bo mu będzie wywalać błąd połączenia bądź ma za to jeszcze dostać bana? albo podczas jakiegoś napadu wywali komuś internet pod sam koniec całej jego drużynie go zaliczy a jemu nie zaliczy go bądź gra się skraszuje to co bana dostanie ??!!
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 39
Chaffee do PaZzeR dodano: 27.10.2016, 17:26
Nie. Bana dostaniesz jeśli będziesz nagminnie oszukiwał. Czyli będziesz powtarzał kilka razy finał pacyfica z rzędu, będziesz używał glitcha np. na kopiowanie pojazdów ect. Jeśli będzie to zdarzenie losowe bez twojej ingerencji to wtedy możesz spać spokojnie.
+ +3 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[195.74.***.***]
PaZzeR do Chaffee dodano: 27.10.2016, 18:02
No dobra nagminne powtarzanie Pacyfika. Czyli co robisz raz dziennie i następnego dnia robisz następnego pacyfika to co gra bądź rockstar może uznać to jako oszustwo i Cię zbanować ? Wiem ze ten sposób jest pewnie nie każdemu znany ale jest w gta już od ładnych paru lat wiec No nie wiadomo jak to traktować
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 26
Edek503 do PaZzeR dodano: 27.10.2016, 18:44
Mam znajomych co finał napadu jednego dnia robią po 7-8 razy (pewnego dnia będąc na grze policzyłem jak znajomy skakał z off na online i wiem że robił finał napadu bo raz przez pomyłkę do mnie poszło zaproszenie ale po chwili zostałem wyrzucony z lobby) i takie rzeczy już trudno nazwać zdarzeniem losowym ale jeśli chodzi o mnie to niech sobie robi i tysiąc tych finałów dziennie,mi tym rozgrywki nie niszczy.Zgadzam się ze słowami Chaffeeego (nie wiem czy dobrze odmieniłem) że stroje,auta czy inne rzeczy które komuś się podobają nie powinny być banowane.
Co do respienia worków z pieniędzmi to R* powinno mieć jakiś specjalny program czy skrypt który sprawdzając danego gracza pod względem aktywności powinien wyliczać orientacyjny zarobek danego dnia i wysłać komunikat do gracza gdy zacznie to wychodzić zbyt bardzo po za normę.Nie wiem czy ktoś zrozumie o co mi chodzi w razie potrzeby mogę to obszerniej wyjaśnić.
Banować powinno się osoby które przeszkadzają innym spokojnie grać:wysadzanie,podpalanie,respienie toalety na graczu czy innych udziwnień,klonowanie postaci itd,itp.Wymieniać tego typu zachowań można bez liku ale nie ma to sensu ponieważ ten kto grał dawniej jak i teraz w sesjach publicznych spotkał się choć raz z takim zjawiskiem.
Jeżeli ktoś dostanie bana i mu wszystko zresetują lub perma to bez problemu może kupić zmodowane konto na którym jest tyle kasy i bajerów że o nic już martwić się nie trzeba,a ci którzy oszukują aby uprzykrzać grę innym będą to robić nadal z większą frajdą i żadne bany ich nie powstrzymają.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 9
mar1294 do Chaffee dodano: 27.10.2016, 19:36
A czemu robienie ciągle finału Pacyfika jest oszukiwaniem ? Przecież to jest część gry, to jest sposób na zarobek :D XD Trochę dowaliłeś z tym Pacyfikiem, czyli co jak ja ciągle robię finał tego napadu np. u siebie albo raz u jednego gracza potem zaraz u następnego to znaczy że ja oszukuje ??? Beka w **** XD
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[195.74.***.***]
PaZzeR do mar1294 dodano: 27.10.2016, 20:08
Bardziej mi chodziło o to ze jest pewien sposób który umożliwia na robienie finału bez potrzeby robienia wcześniejszych przygotowań i w tym twi pytanie czy R* może uznać to jako oszustwo chodź moim zdaniem to nie jest oszustwo bo nikomu to nie niszczy gry tylk oconajwyzej pomaga w zarobkach
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 39
Chaffee do PaZzeR dodano: 27.10.2016, 21:23
+ Pazzer, mar1294

Istnieje glitch, który umożliwia wykonywanie samego finału więc tak jeśli będziesz walił do oporu tylko sam finał bez przygotowania jako host czy jeden z uczestników tego samego hosta to tak na 99,9% wyłapiesz bana. W przypadku zerwania internetu raz czy dwa razy podczas jednego napadu w różnych miejscach to system nie powinien cię otagować jako oszusta. Więc Mar1294 ,,beka" IKS de de de de de deeeee"

PaZzeR Jest to oszustwo ze względu na to, że omijasz system. Może nie przeszkadzasz w ten sposób normalnym graczom, ale wzbogacasz się zbyt szybko co ma negatywny skutek dla korporacji Rockstar.
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 27.10.2016, 21:26
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[195.74.***.***]
PaZzeR do Chaffee dodano: 27.10.2016, 22:36
Ale dobra nie oszukujmy się pewnie Ty tez z tego powiedzmy nie raz skorzystałeś bo każdy by z tego skorzystał jeżeli wie w jaki sposób to zrobi jeżeli chce sobie dorobić bo coś jest na przecenie i chce to kupić. Ale nie zmieniając faktu ze jeżeli od czasu do czasu tak robisz to jaka jest szansa ze wyłapujesz bana
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 39
Chaffee do PaZzeR dodano: 27.10.2016, 23:00
Cóż ja nie miałem z kim więc ja na ,,darmowe" pieniądze się nie załapałem chociaż ja zawsze byłem zdystansowany do różnego rodzaju glitchy. Nie mniej bo w internecie każdy może mówić, że jest święty i on nigdy nic tylko inni źli. Jaka jest szansa na bana? Cholera wie nikt ci nie odpowie na to pytanie. Na pewno większa niż była z dwóch względów pieniądze, nowy system. Aczkolwiek myślę, że jeśli powtórzysz 3-4 razy sam finał system może już cie zaznaczyć, ale to są tylko moje domysły. Wystarczy zobaczyć jak działa system pod względem głupich ubrań. Co prawda póki co jest wadliwy jednak jeśli uzna, że jedno jest ,,nieregulaminowe" wywala ci wszystkie zapisane stroje.
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 27.10.2016, 23:04
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[195.74.***.***]
PaZzeR do Chaffee dodano: 27.10.2016, 23:12
No ale jeżeli pójdziesz tak ze zrobisz No jeden zglitchowany gdzie dostają pieniądze twój znajomi bo ty dostajesz zero ze względu na to ze to ty podniebień wychodzisz odłączając neta a później robisz drugi napad już normalnie to raczej powinno być wszystko w normie tak mi się wdaje chodź mogę się mylić. A co do strojów to fakt usuwa wszystkie twoje zapisane. Bo miałem torbę w ubiorze i skasowało wszystko
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 37
Piotr Sadowski do Chaffee dodano: 28.10.2016, 10:14
Bez przesady z tym negatywnym skutkiem dla Rockstara, nie sądzę, by jakakolwiek osoba robiąca tego typu triki miała w głowie choćby cień myśli o kupnie Shark Cards :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 39
Chaffee do Piotr Sadowski dodano: 28.10.2016, 10:59
No właśnie o to chodzi. Przez to, że wykorzystuje triki na szybsze wzbogacenie się nie jest potencjalnym klientem Sharków - działa negatywnie dla firmy Rockstar.

+PaZzeR - Zapewne jak zrobisz tak raz na jakiś czas to nic ci nie zrobią, ale jak będziesz robić tak codziennie to cóż na pewno będzie to już podejrzane.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[195.74.***.***]
PaZzeR do Chaffee dodano: 28.10.2016, 11:33
Znaczy wiesz co to znaczy tylko jedno ze nie możesz prawie wgl napadów robić. Bo jak ja mam ekipę o dla mnie zrobienie napadu pełnego pacyfika to jest godzina dla nas. Wiec R* może uznać mnie za czitera bo się szybko wzbogacam bo w ciągu całego dnia mogę zrobić sporo napadów. Nie mówiąc już oczywiście o tym glitchowanym który w ciągu godziny można było zarobić 4mln
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 31
Jerry_Cornelius do PaZzeR dodano: 28.10.2016, 15:37

PaZzeR napisał:

Znaczy wiesz co to znaczy tylko jedno ze nie możesz prawie wgl napadów robić. Bo jak ja mam ekipę o dla mnie zrobienie napadu pełnego pacyfika to jest godzina dla nas. Wiec R* może uznać mnie za czitera bo się szybko wzbogacam bo w ciągu całego dnia mogę zrobić sporo napadów. Nie mówiąc już oczywiście o tym glitchowanym który w ciągu godziny można było zarobić 4mln
hahahhahaha chyba na teleporcie + 100tys za elitarkę.
Osobiscie grajac 1h z ziomkiem każdy obsługując po 2 konta jesteśmy w stanie wyciągnąć ok 1.875.000 na głowę, to 625tys od 1 Pacyfika. Tylko kuruma i bez tp. Do tego dodaj problemy z połączeniem i czas zarabiania się wydłuża ;)
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[195.74.***.***]
PaZzeR do Jerry_Cornelius dodano: 28.10.2016, 16:02
Człowieku dlatego się robi napady w sesji dla znajomych żeby skrócić czas ładowania się za każdym razem. Ja nigdy nie używałem żadnych oszustw wiec twoje wyśmianie jest śmieszne "Hahaha chyba na teleporcie " ale dla mnie ;) W godzinę mamy cały napad z przygotowaniami wystarczy umieć w każdych przygotowaniach używać tego co można.czyli wiedzieć gdzie są ciężarówki użyć helki w sygnale i czas się skraca i to bardzo :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 40
omosquito do PaZzeR dodano: 28.10.2016, 17:34
Rekord ze znajomymi to 45 minut od startu do mety. Sam finał to zawsze około 16 minut, licząc filmiki i czas ładowania to można zrobić max 3 finały na godzinę, czyli 3,75 miliona do podziału. Dziękuję za uwagę ;)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.254.***.***]
PaZzeR do omosquito dodano: 28.10.2016, 17:49
No dlatego już zaokrągliłem do 4mln
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 37
Piotr Sadowski do Chaffee dodano: 28.10.2016, 18:01
Źle zrozumiałeś co miałem na myśli - to nie dlatego ludzie nie myślą o kupnie Shark Cards, bo robią glitche, tylko robią glitche, bo nie zamierzają kupować tych kart, o :) Jeśli nie będzie dla nich możliwości robienia takich trików, to kupią zmodowane konto lub przestaną grać, ale na pewno nie skłoni ich to do wydawania dodatkowych pieniędzy.
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.254.***.***]
PaZzeR do Piotr Sadowski dodano: 28.10.2016, 18:23
W 100procentwch się z Tobą zgadzam. A. Moim zdaniem glichowsnie tego napadu to jest i tak z korzyścią dla osób, z którymi grasz a nie dla samego hosta. Ze względu na to chociażby ze host nie dostaje wtedy nic a 3 pozostałych członków dostaje ten hajs.
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 31
Jerry_Cornelius do PaZzeR dodano: 29.10.2016, 05:16
Żeby zarobić 4mln to trzeba trochę pograć albo zgarnąć kilka razy dole 70%. Więc gadka że 4mln w 1h coś zakrwawalo na cziterstwo. Albo liczyłes na 4 osoby. Normalnie jak napisał omosquito ok 15min na pacyfika to jest w miarę szybko;) bo też taki rekord osiągnęliśmy bez problemu :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[195.74.***.***]
PaZzeR do Jerry_Cornelius dodano: 29.10.2016, 10:32
No bo ja o zarobku mniej więcej 4mln dokładnie 3.75mln $ mówię tylko i wyłącznie o zgarnianiu 70% na pacyfiku grając z ekipa wiec nie cziterstwo
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 24
Reeesio dodano: 29.10.2016, 23:50
Znalazlem ciekawy efekt uboczny usuwania zglitchowanych ciuchow,nie mozna uzywac sluchawek i oddycharki,w amunation pokazuje ze wszystko do napadow jest juz,kuoione,a w akcesoriach "brak" :)

Edit:zrobione 2 min temu na sesji:)
https://s21.p(...)5_01.jpg
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.10.2016, 23:59
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 15
lukaszn92 dodano: 29.10.2016, 18:13
Ktoś jeszcze gra w GTA:O? Serio?
Ileż można grać w jedną grę.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 40
omosquito do lukaszn92 dodano: 29.10.2016, 18:57
Ano można grać np. 1627 godzin ;)
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 29.10.2016, 19:02
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 39
Chaffee do lukaszn92 dodano: 29.10.2016, 23:20
World of Tanks, CS, World of Warcraft, Dota 2... Serio dziwi cie, że 3letnia gra nadal ma się dobrze? :>
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[51.171.***.***]
ZEN do Chaffee dodano: 29.10.2016, 23:48
Jeśli to ma być zachęta ze strony Rockstar aby kupować sharki to obawiam się, że to przyniesie przeciwny skutek do zamierzonego.
Nigdy nie robiłem żadnych wałków a jeśli z jakiegoś powodu mi nieznanego zablokują grę to po prostu odinstaluję i będzie już definitywnie historią. Bo nie mam zamiaru zaczynać od lvl 1 (zero na koncie)
Ta gra ma już 3 lata i może sam R chce już zamknąć ten projekt ale przez ciągle nakręcany hype muszą robić te dodatki a już im się najzwyczajniej pewnie nie chce bo to wygląda jak sztucznie podtrzymywanie życia tej gry, która pewnie już dawno by przestała funkcjonować w życiu graczy.
Teraz to ja czekam na nowe GTA może za dwa może za cztery lata ale będzie.
STOISZ W MIEJSCU = COFASZ SIĘ
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 39
Chaffee do ZEN dodano: 30.10.2016, 00:23
Oczywiście, że jest to zachęta do kupna sharków. Pokazują, że wracają równowagę w grze i jako uczciwy gracz możesz kupić karty shark bo łapiemy oszustów [co prawda finansowych, ale łapiemy]. Cóż skoro nie robiłeś przekrętów to dlaczego się boisz, że dostaniesz bana? Czy Rockstar chce zamknąć ten projekt? Wątpię kasa z online mają dobrą, sprawdzają nowe mechanizmy i własne umiejętności radzenie sobie z tak dużym otwartym światem w strefie online. To doświadczenie wykorzystają w RDR2 Online niezależnie jak ono będzie wyglądać. Czy Rockstar stoi w miejscu? Nope ilość ludzi zajmująca się Online jest niewielka, a Rockstar międzyczasie dłubie nad innymi projektami. I najważniejsze skoro Ciebie GTA Online nudzi nie podoba ci się [bo tak wnioskuje po tym co piszesz] to dlaczego nadal grasz? :>
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[51.171.***.***]
ZEN do Chaffee dodano: 30.10.2016, 11:08
no właśnie już nie gram od 37 dni w V bo jak to napisałeś NUDZI JUŻ MNIE
Nie obawiam się bo nie mam sobie nic do zarzucenia ale jak ktoś pisze, że tylko dlatego, że ma wysoki lvl i takie same umiejętności i zrobił komuś ostrą jazdę i powystrzelał jak kaczki i dostaje bana bo słabi gracze zaraportowali, że gra moder albo cziter.
A to tylko dobry gracz starł się z niedostosowanymi poziomem graczami.
R tworzy mechanizmy rozgrywki a następnie karze tych co z nich korzystają tylko dlatego, że inni gracze tak nie potrafią.

+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[78.8.***.***]
Rabarbar dodano: 30.10.2016, 20:55
Dzisiaj są dwa projekty na, które czekam
1. MultiFive = GTA Orange
2. GTA Network
Zapytacie dlaczego? Bo multi w każdej grze tworzą gracze. Rockstar zamiast kroić gruby hajs za pozwolenie robienia nieoficjalnych serwerów ucina wszystkim nóżki, bo tak i c**j. Gracze sami sobie pisaliby gamemody, sami by sobie nakręcali rozgrywkę i sami bawiliby się grą. Powiecie, że info z d**y, ale popatrzcie na GTA SA. Multi w SA:MP czy MTA nadal ma sporą grupę graczy i niektóre serwery są wręcz kunsztem programistycznym od których R* mogłoby się troszkę nauczyć (dokładnie czego chcą gracze). Wiem, że oba te projekty w GTA V pewnie umrą szybką śmiercią zabite przez R*, ale nadzieja umiera ostatnia. GTA:O wykorzystuje 5% swojego potencjału. Już dzisiaj ludzie stawiają na tych projektach serwery policyjne czy pseudo RP, bo tego chcą. R* oczywiście woli nam dać 5 autek, karabinek i 3 tryby adwersarza o które nikt nie prosił, bo chcą kroić hajs z kart zamiast zrobić fajny system kupowania licencji na serwery niestandardowe. Dostane prawie na pewno bana za korzystanie z aplikacji tych projektów, ale wole grać na czymś z potencjałem niż użerać się z dużym R.
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.9.***.***]
Piter dodano: 28.10.2016, 12:56
Sorry trochę jestem nie w temacie ;] A co z modami podmieniającymi jakiś model samochodu na inny na singlu? Za to też leci ban?
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 41
Zembu do Piter dodano: 28.10.2016, 15:05
Jak nie wejdziesz z tym modem do Online to bana nie dostaniesz
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.6.***.***]
nathyria do Piter dodano: 31.10.2016, 08:47
Tak za Glitch Torba z napadu grozi ban,ale najpierw "R" usunie ci wszystkie stroje jak ponownie założysz torbę dostaniesz ban i wyczyszczenie wszystkich osiagniec.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 39
Chaffee dodano: 27.10.2016, 14:58
Jestem za karaniem cheaterów/modderów i osób, które psują grę przez jej błędy. Mimo wszystko obecny system jest...idiotyczny. Jeśli ktoś w garażu posiadał ,,niedozwolony" pojazd w stylu radiowóz, karetka czy jeśli ktoś miał strój policjanta czy komuś szkodził? Oczywiście, że nie. Osobiście sam nigdy nie korzystałem z tych glitchy bo mi to nie potrzebne jednak nawet na niektórych pracach, które Rockstar prezentował na własnej stronie gracze mieli strój policjanta. Serio ja nie widzę w tym nic złego komuś się to podoba to niech ma. Mi tym życie się przez to nie zawali. Większe zagrożenie teraz widzę za to granie na sesjach publicznych. Jeśli przykładowo będę musiał pilnie wyjść na 10min zostawiając swoją postać w sesji jakiś gość, który kupił sobie konto za 2 zeta na allegro będzie mógł chcieć rujnować innym grę. W ten sposób przykładowo obdaruje mnie workami z pieniędzmi gość będzie miał satysfakcje, a ja wnerw bo Rockstar kogo uzna za winnego? Mnie i stracę cały mój dorobek. Szczerze jedyny plus tej całej zmiany jest taki, że wyczyścili konta oszustom, a reszta albo będzie martwym prawem, albo będzie niosła za sobą masę trolli, którzy za cel obiorą sobie niszczenie dorobku innym graczom.
//Edytowano 2 razy. Ostatnio: 27.10.2016, 16:31
+ +5 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[185.118.***.***]
klik do Chaffee dodano: 31.10.2016, 09:52
Tutaj akurat chyba chodziło o usunięcie "invisible body". Ja osobiście nie miałem żadnych dziwnych ciuchów, a jednak też usunęło mi wszystkie stroje.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.254.***.***]
Dhdh dodano: 27.10.2016, 12:38
Chore biorac pod uwage ze byly przypadki gdzie bana lapalo sie za skype na pc. Znajomy tez zarwal bana i do tej pory nie wiadomo dlaczego to mu r* laskawie po 2 miesiacach odbanowal. I nie mowcie ze nie mozna dostac bana za nic. Utrudniane gry. Znaczy co jak bede upie dliwy i bede zabijac non stop to tez bana dostane?
Troche przeginaja za glicze ok za mody na multi okay a fakt faktem i tak ucierpia i zwykli gracze
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[95.49.***.***]
ok do Dhdh dodano: 27.10.2016, 13:24
Jeśli ja dostanę bana uwierzę, że za nic można dostać bana. Banować jak leci zasranych oszustów.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[89.71.***.***]
nick do ok dodano: 27.10.2016, 13:34
@ok wyjasnij mi dlaczego mi *R kasuje caly czas stroje zapisane a nigdy nie uzylem zadnego glitcha! *R leci w ch...a i tyle.!
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.5.***.***]
PFfff do nick dodano: 27.10.2016, 13:36
Użyj innych nazw które nie są filtrowane i po sprawie.

Wpisz Nabuchodonozor przy outficie i założę się że nie zostanie usunięty.

Ja po prostu wszystko skrinuje i zapisuje do skrinów żeby potem mieć się czym podeprzeć przy rozmowie z supportem (jeśli coś pójdzie nie tak)

ale ja nie narzekam na rockstara bo jak były największe fale modderów to za raportowanie tych śmieci dostałem 250k za darmo

także warto wspierać rockstar i ich politykę, jakakolwiek ona by nie była

tym bardziej że teraz ją zaostrzyli i moim zdaniem będzie cacy

+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[89.71.***.***]
nick do PFfff dodano: 27.10.2016, 14:16
Nazwy mam normalne np.: NAPAD lub PRZYGOTOWANIA itd... nie mam słów , które są np.; obraźliwe itd...
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 39
Chaffee do nick dodano: 27.10.2016, 14:36
W obecnej chwili jest bug i system nadinterpretacje co jest ,,glitchem" a co nie. Głupi przykład z kaskiem i maską motocyklową. System twierdzi, że to glitch tylko dlatego, że podczas wybierania stroju np. w napadzie zostaje sama maska. Na ironie nawet, niektóre stroje stworzone przez Rockstar są uznawane za glitch. Mam nadzieje, że jutro wraz z aktualizacją halloween wyjdzie poprawka.
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 10
Kotowsky_001 do PFfff dodano: 31.10.2016, 10:26
mówisz,że będzie cacy? dostaniesz od modera z force* cios a mianowicie badsport hack i co zrobisz? ban z automatu. Ciekawe jaka wtedy będzie Twoja opinia w tym temacie gdy nie będziesz mógł sie odwołać nawet gdy wszystko nagrasz powiedza Ci, z panem nie rozmawiamy- dowidzenia.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 10
Kotowsky_001 do nick dodano: 31.10.2016, 10:28
oj chyba nie odpisałem tam gdzie trzeba ;/ Tobie chciałem napisac ,ze to jest chyba kolejny błąd gry z tymi strojami , nawet wpisujesz 1 lub 123 i też znikają
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 10
Kotowsky_001 do ok dodano: 31.10.2016, 10:31
nie wierzysz? zobacz na YT nawet jest nagrane, ostatni filmik wczoraj, BAD SPORT HACK i to w lobby- dostajesz bana- odwołanie sie? nie ma opcji, kupisz grę od nowa i nadal będziesz wspierał politykę R* ? rozumiem wszystko i kasowanie postaci itd ale brak mozliwości odwołania sie to skandal.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 10
Kotowsky_001 do Dhdh dodano: 31.10.2016, 10:34
masz rację. jeżeli typ użyje na mnie bad sport hacka to nie moge sie odwołać... rozumiał bym to gdyby system anticheat był dobry ale jest złamany ;/ nowa polityka w tym momencie to strzał w stopę- przestalem grać, poczekam az znowu zmienią polityke gdy zauważą jak wielki błąd popełniono.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 10
Kotowsky_001 do ok dodano: 31.10.2016, 10:39
zapewniam Cię,że możesz go dostać;/ będziesz niewinny, mrygna Ci cyferki odejmie kilka razy po 10-20$ i BAD SPORT a można zrobić gorzej ale tego nie będe opisywał- to zły krok od strony R. tym bardziej,ze bad sport hack juz był a anticheat złamany od 3 miesięcy- o czym zatem mówimy skoro grifing hacki im działają? kwestia publ. lobby i pecha i ban gotowy. poczytaj i pooglądaj YT
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[185.107.***.***]
icmenn dodano: 31.10.2016, 13:52
Mam pytanie jezeli mam konto zmodowane grozi mi ban ??
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[95.49.***.***]
you do icmenn dodano: 31.10.2016, 16:07
Nie dostaniesz 20 milionów nagrody od R.
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[89.70.***.***]
loka dodano: 31.10.2016, 20:41
banują systemowo
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[185.107.***.***]
icmenn do loka dodano: 31.10.2016, 20:56
czyli??
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 40
omosquito do icmenn dodano: 31.10.2016, 21:31
Robisz sobie jaja, czy ty tak na serio nie rozumiesz sarkazmu, który napisał "you"?
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.254.***.***]
johnny24000 dodano: 27.10.2016, 16:02
Osobiście mam już dosyć GTA Online.
Kiedyś grałem normalnie i była jakaś misja VIPa czy coś takiego gdzie trzeba było chronić boty przez kilnanascie minut na mapie w sesji swobodnej. Ustawiłem się na wzniesieniu ze snajperką i porządnie ostrzeliwałem tych gości. 30 sekund przed końcem odpuściłem i uciekłem bo mi nie zależało a myślałem że oni też odpuścili. Ale dali radę.
Na drugi dzien BAN!! A nigdy wcześniej niczego złego nie uzywałem. Gdy już mogłem grać to okazało się że zabrali mi kilka MILIONÓW!! Zdenerwowany (eh) użyłem trainera i dałem sobie 30mln nic więcej i wyłączyłem. Teraz mam Bana do 23/11/2016.
Jeżeli będe miał 1lvl to odinstalowuję
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.23.***.***]
ojeju do johnny24000 dodano: 27.10.2016, 23:21
I bardzo dobrze usuń grę.Nam graczom grającym fer na pewno polepszy się chociaż poziom gry.
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.254.***.***]
Damian do ojeju dodano: 28.10.2016, 08:33
Przeciez jasno i wyraznie napisal ze mial zadanie vipa zeby ochraniac kogos. A typy sobie nie radzili to pewnie raportowali go za cheaty i dostal bana w sumie za to ze bral udzial w zadaniu vipa. Niestety dodania kasy nie pochwalam za co ban sie nalezal.
Ale to pokazuje jak dziala system r* ktos masowo cie raportuje za czity i masz bana pomimo ze ich nie masz. Mam kumpla ktory w hydrze swietnie sobie radzi i juz nie raz bachory piszczaly ze cziter itp. Te zgloszenia nie sa sprawdzane system odnotuje kilka zgloszen nawet falszywych i masz bana
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.254.***.***]
johnny24000 do Damian dodano: 29.10.2016, 15:34
Dokładnie to ktoś te zadanie odpalił a ja byłem w sesji i wyskoczył mi cel
"chroń (kogoś tam)'' i ci goście nie mieli szans bo grałem od premiery i jestem po prostu dobry. I fakt przyznaję się że źle zrobiłem z tym oszustwem później ale byłem taki wściekły... że hej. Żeby była jasność to NIGDY wcześniej nie cheatowałem. I więcej nie zamierzam ale zaczął to R*
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[82.139.***.***]
Damian do johnny24000 dodano: 29.10.2016, 16:54
jakim cudem masz takie samo ip jak ja z telefonu xd
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.254.***.***]
johnny24000 do Damian dodano: 30.10.2016, 10:12
Nie mam pojęcia :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.254.***.***]
johnny24000 do Damian dodano: 30.10.2016, 19:56
A tak swoją drogą też jestem Damian :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 38
Wenon do johnny24000 dodano: 02.11.2016, 14:48
Nie ma to jak gadać sam ze sobą z niezarejestrowanych kont :D
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.254.***.***]
Damian do Wenon dodano: 10.11.2016, 15:33
Mylisz sie. Mam tu konto ale na telefonie sie nie loguje. Po prostu nie dziala mi to
Moje konto to officer mniam. Swoja droga jak gta site ma opcje hy sprawdzic cale ip to moga moje udostepnic.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 6
kacplud dodano: 06.02.2017, 19:51
Mam pytanie a jak ktoś pomaga innym graczą i osobą ze swojej ekipy np. podczas misji z biura czy gangu to może za to dostać za to bana choć on nie urzywa cheetów albo kodów. Jeśli raz urzył w Singlu RAZ kodu by go sprawdzić to może dostać za niego bana w online?Albo jak inny gracz prosi drugiego by został w banku to jest np. urzywanie błędów gry albo ingerowanie w kodzie gry?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 40
omosquito do kacplud dodano: 06.02.2017, 20:49
Gram w Online 2 lata i nigdy się nie spotkałem aby ktoś otrzymał za to bana.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 6
kacplud do omosquito dodano: 07.02.2017, 19:35
to ja nie wiem co zrobiłem bo nie mam cheetów, nie potrafie modyfikować w kod gry a jedyne co robiłem to grałem z kolegami ze ekipy na jednej sesji a jak nam ktoś przeszkadzał w stylu niszczenia zasobów lub poprostu często zabijał to my go wywalaliśmy Online - Gracze - szukasz na liście gracza - wywal.
Za coś takiego mogli zbanować?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 40
omosquito do kacplud dodano: 07.02.2017, 20:07
Nieee no za takie coś banów nie dają. Albo spadły na Ciebie worki z kasą, albo ktoś dał Ci reporta za niekoleżeńskie zachowanie.
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 07.02.2017, 21:25
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 6
kacplud do omosquito dodano: 07.02.2017, 20:33
raz zebrałem worek i dostałem czasowego bana i również na SINGLU urzyłem 1 kodu do gry. A po tym czasie już nic się taiego nie zdażyło bym coś zebrał a nikomu nie przeszkadzam
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 40
omosquito do kacplud dodano: 07.02.2017, 21:29
Tutaj masz wpis Rockstara o którym mowa w artykule: https://suppo(...)29514247
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 6
kacplud do omosquito dodano: 07.02.2017, 21:56
Powinni zawsze dawać czasowy a nie Perme Ni i co tam pisze to nic takiego nie robiłem a od oddzialu w Warszawie się nic nie dowiedzaiłem z jakiego powodu dostałem
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (80 opinii) Skomentuj

SHOUT

Znaków: 0 z 300 | Regulamin shoutboxa

Online: 0

Najwięcej online: 10 (28.04.2017, 17:49)

Wszystkich wpisów: 16206

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 90,35
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,86
3.  RAFkin 36 412/539 88,22
4.  adi55500... 36 401/554 86,97
5.  Wookie1 31 389/465 86,74
6.  KyloHims... 34 389/525 85,71
7.  EngineV8 33 379/494 84,85
8.  Brus 34 377/509 84,44
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,94
10.  Wichu 29 341/435 81,22
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 433 2286
2.  Majek 28 431 1489
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Zembu 8 431 1349
5.  Mr_White... 6 425 1317
6.  Mazi150 4 427 1309
7.  Majkela 2 431 1307
8.  Kettger 4 425 1303
9.  RAFkin 1 431 1300
10.  KyloHims... 0 431 1293
Zobacz pełen ranking
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.