Home Facebook GTA Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA IV] Możemy zostć wyrzuceni z klubu ze striptizem za nieodpowiednie zachowanie (np. wejście na scenę).

Najnowsze informacje

2792VGTA V w wersji na PC wielkim sukcesem w Polsce News | PC | 21.04.2015 19:38 przez Boduczek

GTA V w wersji na PC wielkim sukcesem w Polsce

Tutaj nie powinno być zaskoczenia - wszystkie prognozy przedpremierowe sugerowały iż w naszym kraju pecetowa wersja GTA V będzie cieszyć się ogromną popularnością. Tak też się stało. W tydzień po premierze spływają dane dotyczące sprzedaży megaprodukcji Rockstara w Polsce.

 

Przede wszystkim należy wspomnieć o dużej popularnośc wersji Steamowej - GTA V na nim od dnia premiery przypisano do blisko 37 tysięcy polskich kont, z czego ok. 27 tysięcy kupiono w przedsprzedaży i w dniu premiery. Jest to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę, że nie jest to nowa produkcja i skalę piractwa. Gracze jednak woleli uszanować wysiłek producentów i zakupić ich produkt.

Warto w tym momencie przypomnieć wyniki sprzedaży GTA V na PS3 i X360 w 2013 roku - w takim samym czasie (7 dni od premiery) GTA V w Polsce kupiło ponad 100 tysięcy osób.

Warto tu przytoczyć wypowiedź sklepu KonsoleiGry.pl

"Zainteresowanie Grand Theft Auto V przerosło wszelkie nasze oczekiwania.(...) 2 dni po premierze nasz dość duży zapas został wyczerpany. Statystyki sklepu pokazały, że spora część klientów wcześniej zakupiła GTA V na konsolę i przesiadła się na PC, co pokazuje jak świetną robotę wykonał Rockstar.”
Źródło: http://www.gry-o(...)ID=91438

 

Jak widac wcześniejsze prognozy sprawdziły się i edycje pudełkowe okazały się być bardzo poszukiwane przez wiele osób. Nie ma w końcu nic lepszego od widoku okazałego pudełka z grą na swojej półce.

Czy u Was w sklepach można jeszcze znaleźć GTA V w wersji pudełkowej? Podziel sie spostrzeżeniami w komentarzach, może jeszcze ktoś szuka swojej gry. :)

GTA V na Steamie do dziś przypisano do blisko 37 tysięcy polskich kont, z czego ok. 27 tysięcy kupiono w przedsprzedaży i w dniu premiery
Źródło: http://www.gry-o(...)ID=91438

Sonda - wypowiedz się!

r e k l a m a

Komentarze (40) Skomentuj Obserwuj

[83.8.***.***]
nieważne dodano: 21.04.2015, 20:22
Ale już jest scrakowane. Mój kolega dzisiaj się chwalił. Na początku mu nie wierzyłem, że tak szybko to poszło. Chyba gta iv miało lepsze zabezpieczenia, bo sam miałem z nimi problem ;> ale zobaczyłem na własne oczy. Cały czas go namawiam na kupno oryginalnej gry bo im większa ekipa tym lepiej a Online to jest miazga :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 24
micholes do nieważne dodano: 21.04.2015, 20:40
Ja sciagnalem, ruszylo, i jutro kupuje :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 30
Migulo dodano: 21.04.2015, 20:59
Ale i tak konkurs Rockstara, w którym można wygrać świetnego PC-ta nas omija…
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 22
WujekBlady dodano: 21.04.2015, 22:12
Nie mam pojęcia, zapewne nowe dostawy porobili. Odkąd dorwałem swoją wersję nie zwracałem uwagi czy inni mają wciąż taką możliwość ;p Natomiast w dniu premiery przed sklepem stał niemały tłumek. Wszyscy się rzucili i lawirowali między regałami by dowiedzieć się iż gry wydaje pan sprzedawca na dziale wprost zamkniętej szafki^^
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 24
artur04c dodano: 21.04.2015, 22:36
ja zamówiłem przez allegro, koleś chyba nie otrzymał towaru i pisał, że niby przesyłka zrealizowana, po 7 dniach i 3 wiadomościach napisał, że może wysłać w ten wtorek :D olałem kolesia, podbiłem do neonet patrze ostatnia sztuka, biorę i ide do kasy, a tu zarezerwowana, dzwonie do innych sklepów w większym mieście obok wszystko zarezerwowane, wiec zarezerwowałem w neonet gdzie wcześniej byłem i powiedzieli mi, że dopiero pod koniec tyg będzie, ale dzisiaj z zaskoczenia dzwonią, że już jest :D
właśnie zainstalowałem i teraz sciągam patcha 5 GB -.- i mozolnie idzie, raptem ax 450kb/s
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[87.101.***.***]
lostek815 dodano: 21.04.2015, 20:05
No proszę. W tydzień po premierze na obydwie konsole starej generacji sprzedało się 100 tys. sztuk (czyli po 50 tys. sztuk na każdą konsolę), a na PC sprzedało się 37 tys. sztuk (na samym Steamie, a gdzie tam wersje pudełkowe!), przy czym warto zauważyć, że w momencie premiery na pecety gra była już od dawna na rynku. Czyli wychodzi na to, że GTA V na PC sprzedaje się lepiej niż na konsole!
+ +5 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
andrzej11635 do lostek815 dodano: 21.04.2015, 20:11
No ale co się dziwić skoro w polsce 98% graczy to gracze koputerowi, zaś posiadaczy konsol jest raptem 2%, nie mniej jednak gratulacje takiego wyniku :)
+ -1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 28
Bartex2 do andrzej11635 dodano: 21.04.2015, 20:16
Nie przesadzaj z tymi procentami, które zresztą sam wymyśliłeś :P
+ +4 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
andrzej11635 do Bartex2 dodano: 21.04.2015, 21:25
No w porządku może przesadziłem z tymi procentami ale w sumie koniec końców aż tak się nie pomyliłem ponieważ: http://www.gry-o(...)ID=82806
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 24
artur04c do andrzej11635 dodano: 21.04.2015, 22:56
na gry online ja sie wgl nie patrzę i jakąś im nigdy nie wierzyłem i wierzyć nie będę :D jakąś mnie oni nie przekonywują :P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[89.68.***.***]
Poland dodano: 21.04.2015, 23:51
Siema Wszystkim Nowe Wieści Taniej Gre z Pudelkiem GTa V mozna kupic w Auchan za 158zł WARTO !!!!!!! :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 23
WiewiorNT dodano: 22.04.2015, 09:00
Po sondzie widać jak mały procent jest steamowców względem edycji pudełkowej. Także sprzedaż edycji pudełkowej będzie oscylować gdzieś w granicach... nie wiem czy dobrze wyliczyłem, ale strzelam że gdzieś między 300 a 350 tys. :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[185.54.***.***]
marcinkas1993 dodano: 22.04.2015, 09:11
A jak zagrać online wchodzę do gta online graczy wogule nie ma na mapie o co kaman?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.25.***.***]
fakelol do marcinkas1993 dodano: 22.04.2015, 09:44

marcinkas1993 napisał:

A jak zagrać online wchodzę do gta online graczy wogule nie ma na mapie o co kaman?


Opcje > Online > odśwież sesję lub dołącz do ekipy.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.18.***.***]
MomIveGotAQuestionBack dodano: 21.04.2015, 21:43
Wszyscy mi pisali na tej stronie "Steam zły, Steam to gówno, nie po to kupuje pudełko, by mieć na Steam". A JA MÓWIŁEM, ŻE BĘDĄ PROBLEMY. Crashe lunchera, lag spike'y.

Konserwatyści :/

Na szczęście muszę tylko wyłączać kartę graficzną do grania.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 12
igomex do MomIveGotAQuestionBack dodano: 22.04.2015, 17:04
To juz dawno naprawili z lancherem
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.242.***.***]
Ktoś dodano: 22.04.2015, 19:49
To nie kwestia szacunku bo jak się piraci to się piraci. Chodzi o to że piracka wersja GTA 5 to takie 50% całej gry. Na multi nie pograsz.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.26.***.***]
xBrajan dodano: 23.04.2015, 03:59
U mnie to fajnie było bo zamówiłem Pre-Order w sklepie i odebrałem go naturalnie w dniu premiery a na następny dzień byłem kupić kartę pamięci do Aparatu i tak z ciekawości zapytałem się kolegi który tam pracuje ile jeszcze tego GTA V zostało i mówi że wszystkie gry poszły prócz 3 bo sobie pracownicy sami odłożyli :D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 19
Diego Mendez dodano: 23.04.2015, 09:04
Żadna nowość z tym, że w Polsce tyle egzemplarzy sprzedali , w końcu kto jak nie my uwielbiamy GTA nieważne czy straży wyjadacze konsoli czy pecetowcy...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 28
Dexus dodano: 21.04.2015, 20:17
Niestety w moim środowisku tylko ja i trzech moich kumpli kupiło oryginał, pięciu innych wolało wybrać pirata, trochę to smutne...
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 25
Gorn221 do Dexus dodano: 21.04.2015, 21:18
W moim środowisku tylko 3 osoby w to grają... na szczęście na legalu, składzik na napady jest.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 12
Seweryn Marcinowski do Gorn221 dodano: 23.04.2015, 09:47
w moim środowisku nikt nie ma pc'ta na V :
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.25.***.***]
fakelol dodano: 22.04.2015, 07:42
Rynek gier PC jest niszowy w porównaniu do konsol, w PL jest odwrotnie bo u Nas był inny trend w latach 90 i ludzie jakoś mają zakodowane, że PC jest do grania, kwestię ma też cena, chociaż to akurat jest niezłym paradoksem... żeby pograć w dobrych detalach w GTA, potrzebny jest sprzęt za 2500-3000zł ludzie mają kasę na karty, procesory i ram, a tyle narzekają na konsole... Zabawni są.
+ -1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 23
WiewiorNT do fakelol dodano: 22.04.2015, 09:09

fakelol napisał:

ludzie mają kasę na karty, procesory i ram, a tyle narzekają na konsole... Zabawni są.

Żaden PCtowiec nie narzeka na cenę konsol. Raczej na ich bezużyteczność w porównaniu do PC - tylko gry i filmy, nic więcej. Na komputerze zrobisz wszystko. Poza tym są osoby które stanowczo wolą klawiaturę i myszkę do gry akcji, RPG, FPS, pad jest idealny do gier sportowych - hokej, fifa, wyścigi itd., ale gdy trzeba szybko się rozglądać na boki, celować - odpada. Analogicznie sytuacja wygląda do gier strategicznych.
Konsola fajna sprawa jak chce się usiąść i popykać w gierkę dla relaksu na dużym ekranie. Ale jak chcesz się wczuć w klimat, interesują cię detale, piękna grafika, to zapomnij o konsoli.

Także zabawni to są konsolowcy tacy jak ty, którzy myślą że PCtowcy są idiotami, bo kupują komputery w cenie konsoli+TV po to by tylko mieć lepszą grafikę :) Jakbym sam na upartego nie mógł PC do TV podłączyć, pada (bo jest support do Xboxowego) i grać tak jak ty na konsoli, jednak z miażdżącą różnicą detali graficznych :)
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.25.***.***]
fakelol do WiewiorNT dodano: 22.04.2015, 09:42

WiewiorNT"][quote="fakelol napisał:

miażdżącą różnicą detali graficznychgraficznych :)


Różnice graficzne miedzy PS4 a PC są minimalne. Oczywiście PC ma choćby dodatkowe refleksy w mieście na wieżowcach, ale już gorszy blur, ale jak odpalisz konsole i pc obok siebie to podczas rozgrywki aż tak tego nie widać niestety, w dużej mierze są to mity spowodowane zrzutami ekranu przez inną porę dnia. Jakość tekstur też pozostawia wiele do życzenia, chociażby molo... niektóre wyglądają jak na PS3.
+ -1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 38
Crrooss do WiewiorNT dodano: 22.04.2015, 10:34
Bawią mnie argumenty, że PS4 jest tylko do gier a PC do wszystkiego. Z takiego myślenia wynika jakby posiadacze konsol nie mieli pc/laptopów. Najtańszą opcją obecnie jest posiadanie konsoli do gier (koszt to około 1600zł) i PC do wszystkiego poza nimi (do filmów/Office/internetu nada się byle za mniej niż 1000zł). I raczej taki zestaw będzie sprawiał mniej problemów niż PC za 2500zł, gry na konsolach muszą działać i nie ma stresu, że pojawi się jeden z 50 różnych błędów i zamiast cieszyć się rozgrywką trzeba szukać sterowników, porad na forach itp. Ogólnie ludziom się wydaje że jak mają najnowszą kartę i ultra wydajny procesor to doświadczą lepszej gry niż inni co mija się z prawdą - to tylko grafika, jakieś efekty, a gameplay, zawartość i 90% pozostałych rzeczy jest identyczna zarówno na "normalnych detalach" jak i na "ultra".
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 22.04.2015, 10:35
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
misio1771 do Crrooss dodano: 22.04.2015, 11:33
Nie zgadzam się, za 2600zł można złożyć już całkiem solidną maszynę do grania. Dodając do tego fakt, że gry na konsole są jakieś 100zł droższe niż na PC to jeśli chodzi o opłacalność to komupter stacjonarny jest najlepszą opcją. Druga sprawa, że chyba nie wiesz jak działa komputer za 1000zł i mniej. Nie ogaraniam jak ktoś mógłby wybrać 30fps na słabej generacji konsol(nie oszukujmy się) i katować się na komputerze za 1000zł zamiast za te same pieniądze kupić niezły PC i mieć wszystko cacy^^ Nie rozumiem też tłumaczenia że "to tylko grafika", cmon, idąc tym tokiem myślenia powinniśmy dalej grać w GTA na silniku GTA III bo przecież to tylko grafika. Nonsens. Dodam tylko, że ja nie mam nic do konsol poza faktem, że obecna generacja nie pociągnie zbyt długo bo to APU jest za słabe przy tak szybko rozwijającej się technologii i ciągłym wyścigu producentów o wydajność..
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.11.***.***]
faklol do misio1771 dodano: 22.04.2015, 12:43
Prawda. Obecna generacja konsol jest krótko mówiąc gówniana. Dlatego czekam na wieści o nowych wersjach choćby slim.

A czy rynek gier wymusi coś na konsolach? Nie. Gry będą wychodziły i tak, analogiczna sytuacja miała miejsce z GTAV w 2013, do 2022 PS5 nie będzie, bo wycisną max z tego co jest mniejszym kosztem niż na PC (zmienne podzespoły).

A rynek? Rynek gier na konsole stoi lepiej, na PC nadal nie ma RDR, ledwo wyszedł skyrim czy teraz gtav... zobaczymy, IMO producenci od pd odchodzą.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
andrzej11635 do misio1771 dodano: 22.04.2015, 14:49
Ja nie rozumiem dla czego niektórzy nie mogą pojąć jednej rzeczy, mianowicie takiej że konsola to nie jest PC, konsoli nie da się modernizować, konsola ma tylko jedną konfigurację która jest dobrana tak aby była jak najtańsza oraz możliwie jak najwydajniejsza, czego efektem końcowym ma być alternatywą dla graczy.
Oczywiście rozwiązania takie niosą ze sobą też minusy, w postaci słabszej grafiki która właśnie wynika z zastosowanego sprzętu który w chwili obecnej można nabyć za mniej jak 1700zł, więc gdyby konsola miała by kiedykolwiek konkurować z komputerem PC pod względem grafiki to ona musiała by kosztować co najmniej kilka tysięcy, więc to by się kompletnie mijało z celem, ale do większości ludzi po prostu to nie dociera, ale nawet gdyby wydali konsolę którą w chwili obecnej miała by taką wydajność aby uciągnąć GTA V w 4K z teksturami i wysokiej rozdzielczości to i tak czy siak za rok czy dwa sprzęt był by już przestażały i najnowsze gry znów lepiej by wyglądały na PC niż na konsoli.

Co do samych konsol to po części zgadzam się z boduczkiem, a ponad to dziś kupując konsolę za powiedzmy "jedną wypłatę" to za 6-7 lat będę mógł na niej sobie pograć w najnowsze tytuły bez obawy czy mi pójdzie czy nie, czy konieczności modernizacji sprzętu, owszem może grafika nie będzie tak piękna jak na komputerach, ale chyba to nie jest najważniejsze prawda ? naturalnie ktoś się może upierać że wystarczy komputer za 1700zł ale czy za 6 lat odpali najnowsze tytuły gier ? niesądzę. ( zakładając że przez te 6 lat nie będzie modernizował komputera ).

Z resztą dajmy sobie już dopy siana bo i tak z tego nic nie wyniknie bo każdy będzie upierał się przy swoim, a wojny między konsolą a PC są tak samo bez sensu, jak to czy lepszy jest Windows czy Linux, morze czy góry, kawa czy herbata.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 45
Mofiros2000 do andrzej11635 dodano: 22.04.2015, 15:25
Trochę przesadziłeś z tym, że za 7 lat pograsz na ps4 w najnowsze tytuły. Mogę dać sobie rękę uciąć że za max 4 lata będzie PS5 a czwórka pójdzie do lamusa.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.11.***.***]
fakelol do Mofiros2000 dodano: 22.04.2015, 16:10

Mofiros2000 napisał:

Trochę przesadziłeś z tym, że za 7 lat pograsz na ps4 w najnowsze tytuły. Mogę dać sobie rękę uciąć że za max 4 lata będzie PS5 a czwórka pójdzie do lamusa.


Ale nadal będą wychodzić. Na PS2 gry wychodzą do tej pory ;) np. Fifa15. Jest? Jest.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.11.***.***]
fakelol do Mofiros2000 dodano: 22.04.2015, 16:14

Mofiros2000 napisał:

Trochę przesadziłeś z tym, że za 7 lat pograsz na ps4 w najnowsze tytuły. Mogę dać sobie rękę uciąć że za max 4 lata będzie PS5 a czwórka pójdzie do lamusa.


A poza tym już jesteś bez ręki. 4 lata? 4 lata to będzie co najwyżej wersja SLIM. przez 4 lata to robi się grę, więc developerzy nagle będą uczyć się nowego API? To nie takie proste jak myślisz.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
andrzej11635 do fakelol dodano: 22.04.2015, 18:54
Zwłaszcza że ledwo co nauczyli się "pisać" gry pod PS4/XO, po drugie jeśli chodzi o dzisiejszą generację konsol to programiści jeszcze nas zaskoczą, bo obecne konsole na pewno jeszcze nie wkorzystują 100% swoich możliwości.
W przypadku PS3 programiści z Rockstara pokazali ile można jeszcze wycisnąć z tak przestarzałej konsoli która jest porównywalna do PC z AMD FX-8120, 2x 256 MB RAM, GeForce 7900GTX - i weźcie sobie odpalcie GTA V na takim sprzęcie - powodzenia życzę.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 22
WujekBlady do andrzej11635 dodano: 22.04.2015, 20:26
Płacz jak zawsze i te głupie wojny. Każdy ma to co lubi, po co się sprzeczać. Konsole słabsze przez stosunek ceny do wydajności. Nowego PC można budować ze 4 razy w roku, ale zazwyczaj aż tak dużych zmian nie będzie. Przestarzały sprzęt po 2 latach? Bzdura.Obecny komputer mam od niemal 5 lat i dopiero przy gta nie mogę dać na max, a z racji innych wydatków darowałem sobie nową kartę. Mimo to wciąż wygląda ładnie i chodzi płynnie. Nikt normalny nie zmienia co chwilę podzespołów a i gry nagle nie zaczną mieć nieosiągalnych wymagań. Nie opłaciłoby im się gdyby stworzyli taką co działa tylko np na titanie za 5k.
Konsole są dobre bo nie ma tylu problemów z kompatybilnością, ale coraz więcej błędów występuje, ogromne spadki fps itd. Osobiście wolę wydać te 1600-2000 na nową kartę która starczy mi na 3-5lat lub dłużej i posłuży nie tylko do grania. A nie przepadam za padem.
Tak jak nie przepadam za konsolami, tak pragnę by były one potężniejsze. Wtedy też gry będą lepsze, ładniejsze, bardziej złożone, a po wyjściu na PC zapewne jeszcze bardziej dopieszczone. I wszyscy na tym skorzystają.
+ +3 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 22
Michael. do andrzej11635 dodano: 23.04.2015, 15:36

andrzej11635 napisał:


W przypadku PS3 programiści z Rockstara pokazali ile można jeszcze wycisnąć z tak przestarzałej konsoli która jest porównywalna do PC z AMD FX-8120, 2x 256 MB RAM, GeForce 7900GTX - i weźcie sobie odpalcie GTA V na takim sprzęcie - powodzenia życzę.

Challenge accepted.
1. Udało się gościowi odpalić V na TABLECIE Razer Edge - https://www.youtu(...)SjO0KZE8
2. Chodziła lepiej niż na PS4 wykorzystując tylko i wyłącznie APU A10-7850K - https://www.youtu(...)Xef-sTo4
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[89.174.***.***]
Pytajacy dodano: 23.04.2015, 19:17
A ja mam problem w GTA, otóż zrobiłem 33 misje a ostatnią multibójstwo i nie pojawia mi się żadna nowa, są tylko poboczne misje a żadna główna, zrobiłem już wiele pobocznych i dalej nic. Ostatni wątek to taki, że dostałem nową posiadłość dla Franklina, kojarzy ktoś co należy zrobić?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[89.174.***.***]
Pytajacy do Pytajacy dodano: 23.04.2015, 19:54
Ha nie zauważyłem jednego wątku dlatego nic mi się nie pokazywało i tak stanąłem z głównym wątkiem na 2 dni robiąc misje poboczne a musiałem załatwić auto i pojechać nim w miejsce odosobnione.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[78.129.***.***]
... dodano: 23.04.2015, 23:59
Ściągnąłem na nast. dzień po premierze. Pograłem tak do 20% wszystko śmiga i kupiłem Pudełkową Wersje. Online świetny. Chciałbym tylko móc grać na serwerach z Skryptami itd. Coś jak mrucznik/n4g/LS-RP itd itp.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[81.190.***.***]
Thomas dodano: 23.04.2015, 13:20
Odnośnie tego czy kupować oryginał czy piracić. Jak dla mnie odpowiedź jest oczywista - jeśli ktoś ma szacunek do Rockstara za to jak ogromną pracę i pieniądze włożyli w swoją produkcję, chce być częścią światowej społeczności fanów wspierających ich oraz chce dołożyć swoją cegiełkę w budowaniu kolejnej części GTA, bo mu na to zależy... to kupuje orginał. Nie musi być od razu jakaś najnowsza i najdroższa edycja specjalna. Wystarczy podstawowa wersja np. na konsole starszej generacji. Trzeba pamiętać, że dzięki nam graczom Rockstar będzie mógł stworzyć kolejną część z serii gier, którą tak uwielbiamy :)

A co do odwiecznej wojny konsole vs pc. Ja niegdyś grałem tylko na PC, bo nie dysponowałem konsolą i tak się przyzwyczaiłem. Niewątpliwą zaletą PC-tów jest ilość gier, fakt, że można w sklepach kupić stare gry w nowych odsłonach, są modyfikacje, które można ściągać itd. Niewątpliwie też plusem jest cała masa np. gier strategicznych, w które na konsole nie pogramy, a nawet jeśli to raczej nie będzie to zbyt wygodne.

Z drugiej strony konsole, które są idealną alternatywą, bo wydając te 1500-2000 zł kupuje się maszynę, która będzie bez najmniejszych problemów odpalać wszystkie gry wydane na nią przez cały okres swojej żywotności, czyli co najmniej 7 lat. U mnie konsola ostatecznie wygrała, bo jednak łatwiej jest wydać raz na wiele lat te ok. 1500 zł aniżeli "bawić się" w updejtowanie komputera o nowe podzespoły co rok i wydawać na to wiele tysięcy złotych. A i tak nie ma się pewności, że najnowsza gra zadziała na maksymalnych ustawieniach.

Moim zdaniem warto mieć oba, ale jeśli mowa o maszynie tylko do grania to konsola wygrywa. Natomiast pecet jako maszyna w ogóle jest niewątpliwie liderem nie do prześcignięcia. I myślę, że warto to zaznaczyć - komputer to nie tylko maszyna do grania. Konsola raczej tak.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.30.***.***]
zniesmaczony gracz do Thomas dodano: 26.04.2015, 09:29

Thomas napisał:


Cytat:

Odnośnie tego czy kupować oryginał czy piracić. Jak dla mnie odpowiedź jest oczywista - jeśli ktoś ma szacunek do Rockstara za to jak ogromną pracę i pieniądze włożyli w swoją produkcję, chce być częścią światowej społeczności fanów wspierających ich oraz chce dołożyć swoją cegiełkę w budowaniu kolejnej części GTA, bo mu na to zależy... to kupuje orginał. Nie musi być od razu jakaś najnowsza i najdroższa edycja specjalna. Wystarczy podstawowa wersja np. na konsole starszej generacji. Trzeba pamiętać, że dzięki nam graczom Rockstar będzie mógł stworzyć kolejną część z serii gier, którą tak uwielbiamy :)


Szacunek dla firmy która puściła zabugowany crap ?? Człowieku poczytaj fora tematyczne STEAM/Social CLub. Ta gra sypie się przy każdej możliwej okazji.
GTA kupię dopiero gdy skończą się beta testy na graczach.

Cytat:

A co do odwiecznej wojny konsole vs pc. Ja niegdyś grałem tylko na PC, bo nie dysponowałem konsolą i tak się przyzwyczaiłem. Niewątpliwą zaletą PC-tów jest ilość gier, fakt, że można w sklepach kupić stare gry w nowych odsłonach, są modyfikacje, które można ściągać itd. Niewątpliwie też plusem jest cała masa np. gier strategicznych, w które na konsole nie pogramy, a nawet jeśli to raczej nie będzie to zbyt wygodne.

Z drugiej strony konsole, które są idealną alternatywą, bo wydając te 1500-2000 zł kupuje się maszynę, która będzie bez najmniejszych problemów odpalać wszystkie gry wydane na nią przez cały okres swojej żywotności, czyli co najmniej 7 lat. U mnie konsola ostatecznie wygrała, bo jednak łatwiej jest wydać raz na wiele lat te ok. 1500 zł aniżeli "bawić się" w updejtowanie komputera o nowe podzespoły co rok i wydawać na to wiele tysięcy złotych. A i tak nie ma się pewności, że najnowsza gra zadziała na maksymalnych ustawieniach.

Moim zdaniem warto mieć oba, ale jeśli mowa o maszynie tylko do grania to konsola wygrywa. Natomiast pecet jako maszyna w ogóle jest niewątpliwie liderem nie do prześcignięcia. I myślę, że warto to zaznaczyć - komputer to nie tylko maszyna do grania. Konsola raczej tak.


Warto mieć oba ale gdybym miał wybierać tylko jeden to wybrałbym PC-ta bo jakość gier na konsole oraz ich to jakaś kpina.

+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (40 opinii) Skomentuj

SHOUT

Znaków: 0 z 300 | Regulamin shoutboxa

Wszystkich wpisów: 17889

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 90,35
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,86
3.  RAFkin 36 412/539 88,22
4.  adi55500... 36 401/554 86,97
5.  Wookie1 31 389/465 86,74
6.  KyloHims... 34 389/525 85,71
7.  EngineV8 33 379/494 84,85
8.  Brus 34 377/509 84,44
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,94
10.  Wichu 29 341/435 81,22
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 438 2301
2.  Majek 28 436 1504
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Zembu 8 431 1349
5.  Mazi150 4 438 1342
6.  Kettger 4 436 1336
7.  Mr_White... 6 425 1317
8.  RAFkin 1 436 1315
9.  KyloHims... 0 436 1308
10.  Majkela 2 431 1307
Zobacz pełen ranking
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.