reklama

Forum - GTA San Andreas - [WIPlBETA 0.97b] GTA Vice City Recover

1 2 3 4   ...   18
elMarco Spec od wybuchów OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 3361 Aktywność na stronie 0
Dołączył: 08.07.2010
dodano: 26.08.2011, 23:50 #1







Modyfikacja ma na celu odtworzenie gry GTA Vice City, na silniku San Andreas. Powstaje bądź powstało już kilka tego typu modów, i z żadnym z nich nie mamy zamiaru konkurować. Chcielibyśmy po prostu w większości odtworzyć VC na nowszym silniku. Aby wszystko nie było podane na "sucho", planujemy stworzyć dwie wersję do wyboru: Normal i HD. W tej pierwszej jeszcze raz powrócicie do Vice City w latach 80 jako Tommy Vercetti i znów odstrzelicie kilka bandyckich łbów, a w tej drugiej poznacie VC, w poprawionej wizualnie wersji.






- elMarco - pomysłodawca, mod leader, konwerter mapy, aut, animacji, radiostacji, pedów, skinów,
  broni, skrypter, grafik.
- sebejszczyn - Pojazdy


Specjalne podziękowania dla:
- VCS PC Team - pomoc i wsparcie.
- HackMan128 - za użyczenie zgody na plugin San Andreas Own Radiostacions.
- kowal125xr - za użyczenie zgody do Vice Cry 1.6-1.7 (zostanie użyte w następnej wersji moda).
- Steve - Map Cleaner.
- Seemann - Sanny Builer 3, HUME.







Mam już trochę ukończonych rzeczy. A o to one:
- Tommy Vercetti,
- większość aut z wersji PC i Xbox,
- animacje,
- całkowicie skonwertowana mapa Vice City,
- HUD,
- bronie,
- przechodnie,
- radiostacje,
- pogoda,
- ruch uliczny,

a także kilka innych mniej lub bardziej ważnych żeczy. U dołu możecie zobaczyć je sami Uśmiech :






Poniżej możecie zobaczyć kilka filmików z moda:







Beta 0.96a



Beta 0.97b



Beta 0.98c





















Jeśli chciałbys dołączyć do teamu pracującego nad modem, możesz wysłać w tym temacie swoją ankietę zgłoszeniową:

Nick:
Co potrafię:
Dlaczego chciałbym dołączyć:






[center]

Cytat:

Bo modding to satysfakcja, a satysfakcja jest jedynie wtedy, gdy zrobisz to sam.
[/center]
+ 0 -
do góry
krystianh96 Kieszonkowiec OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 357 Aktywność na stronie 820
Dołączył: 25.04.2009
dodano: 26.08.2011 23:57 #2
Fajnie się zapowiada Mrugnięcie

Nick: krystianh96
Co potrafię: Pisać misje, tworzyć modele 3D, i skiny.
Dlaczego chciałbym dołączyć: Chciałbym dołączyć ponieważ Mam na głowie 3 projekty iw każdym z nich narazie nie mam nic do roboty a tak przynajmniej może pomogę Uśmiech
+ 0 -
do góry
Darius Gangster OFFLINE Czytelnik
Poziom: 11
Napisanych postów 1223 Aktywność na stronie 320
Dołączył: 19.02.2011
dodano: 27.08.2011 00:15 #3
No no, no nareszcie temat :D
Czasami aż trudno uwierzyć że samemu tyle mogłeś i ci się chciało Uśmiech

Cytat:


Why? Bo kocham VC, i klimat zawarty w tej produkcji. Zawsze chciałem sam odtworzyć to na silniku San Andreas.

Ja też Język

Cytat:


napisać skrypt na HUD z Vice City

Mając co na myśli ? dokładnie nie wiem właśnie o co z tym hudem chodzi.
Anyway...
Nick: Darius
Co potrafię:Efekty, textury, ustawianie obiektów na mapie itp, konwert aut może bym dał radę tylko że na dzień dzisiejszy nie mam odpowiedniego oprogramowania (trial 3ds'a mi się skończył)ale postaram się coś wykminić.Umiem drobne skrypty na spawny aut, broni itd.I czasem mam chęć i uda mi się naprawić jakiś błąd techniczny z grą.
Dlaczego chciałbym dołączyć: Bo mi się nudzi, długo już szukałem odpowiedniego projektu który mi przypasuję, nieźlę się zapowiada i jestem w stanie pomóc.Mam nadzieję że trafiłem Język
Pozdro Mrugnięcie
+ 0 -
do góry
balcer Kieszonkowiec OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 461 Aktywność na stronie 827
Dołączył: 10.01.2006
dodano: 27.08.2011 01:27 #4
Sam pomysł jest jak dla mnie ciekawy ponieważ uwielbiam Vice City, jeśli sam to wszystko zrobiłeś to gratuluję, jednak moim zdaniem powinieneś skupić się konkretnie na jednym projekcie i go skończyć. Robiąc kilka modów naraz zapewne nie skończysz żadnego, a jeśli już to zajmie Ci to dwa razy więcej czasu i być może nie osiągniesz oczekiwanego efektu (ludzie mogą się znudzić czekając nie wiadomo ile na projekt). Prawdę mówiąc założyłeś ten temat, a pewnie za kilka tygodni/miesięcy porzucisz projekt z powodu tego że Ci się on znudzi, a ludziom niepotrzebnie zrobisz złudne nadzieje.
Nie uważaj mnie za jakiegoś hejtera, ja po prostu logicznie przedstawiam Ci sytuację jaka prawdopodobnie będzie miała miejsce.

Teraz bardziej szczegółowo odnośnie moda:
-Czy w wersji HD będziesz zmieniał tylko tekstury budynków czy będziesz robił bardziej szczegółowe modele?
-Czy w którejkolwiek wersji będziesz dodawał jakieś nowe, ciekawe rzeczy typu nowe interiory, interesy do kupienia? (Szczerze mówiąc z nowymi obiektami byłoby o wiele ciekawiej niż grać w kolejną "kopię" Vice Cyty w San Andreas.)

+ 0 -
do góry
Zero// Gangster OFFLINE Czytelnik
Poziom: 11
Napisanych postów 1181 Aktywność na stronie 320
Dołączył: 07.02.2011
dodano: 27.08.2011 02:40 #5
Nick: Zero//
Co potrafię: Modele, konwert, pedy
Dlaczego chciałbym dołączyć: Nie wiem

HUD:
http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=70754.0
+ 0 -
do góry
zmudziak22 Spec od wybuchów OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 2630 Aktywność na stronie 820
Dołączył: 16.12.2007
dodano: 27.08.2011 08:54 #6
Nick: zmudziak22
Co potrafię: bronie, auta, dźwięki
Dlaczego chciałbym dołączyć: To będzie prawdziwa dla mnie robota, a xXaerooff2Xx wie co narazie robię.
+ 0 -
do góry
elMarco Spec od wybuchów OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 3361 Aktywność na stronie 0
Dołączył: 08.07.2010
dodano: 27.08.2011 14:41 #7

Cytat:

Teraz bardziej szczegółowo odnośnie moda:
-Czy w wersji HD będziesz zmieniał tylko tekstury budynków czy będziesz robił bardziej szczegółowe modele?
-Czy w którejkolwiek wersji będziesz dodawał jakieś nowe, ciekawe rzeczy typu nowe interiory, interesy do kupienia? (Szczerze mówiąc z nowymi obiektami byłoby o wiele ciekawiej niż grać w kolejną "kopię" Vice Cyty w San Andreas.)


-Odnośnie pierwszego pytania, to narazie myślałem jedynie nad teksturami, chociaż modele to też ciekawy pomysł.
-Na takie coś nawet nie wpadłem, i dzięki za pomysł bo mógłby być to ciekawy dodatek  Uśmiech.
nad oboma pomysłami pomślę  Uśmiech

Tak wg. to ELS i VCR mają już raczej zrobione więcej niż mniej, więc o jeden z powodów. Następny to klimat. Czasem gdy bardziej odcczówam zew gangsterskich porachunków, szybko wymyślam coś do ELS, to samo jest z VCR. Po 2 jest czsem kilka osób które mi pomagają więc nie robię wszystkiego sam  Uśmiech (do tej pory w VCR wszystko zostało zrobioone przeze-mnie, ale niedługo to się chyba zmieni  Uśmiech ).

Zero// napisał:


Nick: Zero//
Co potrafię: Modele, konwert, pedy
Dlaczego chciałbym dołączyć: Nie wiem

HUD:
http://forum.gtasite.pl/index.php?topic=70754.0

Przyjęty, HUD nie jest taki jaki chciałbym  Uśmiech tzn. ma czarne otoczki przy liczniku pieniędzy, i godziny, czego w VC nie ma. Poza tym linki nie działąją.

zmudziak22 napisał:


Nick: zmudziak22
Co potrafię: bronie, auta, dźwięki
Dlaczego chciałbym dołączyć: To będzie prawdziwa dla mnie robota, a xXaerooff2Xx wie co narazie robię.


Również przyjęty.
Do was obydwu napiszę na GG i zadam "pracę domową"  Uśmiech
+ 0 -
do góry
Zero// Gangster OFFLINE Czytelnik
Poziom: 11
Napisanych postów 1181 Aktywność na stronie 320
Dołączył: 07.02.2011
dodano: 27.08.2011 14:43 #8
Co do odnawiania modeli to sam chętnie coś poprawie, robię aktualnie taki mod do San Andreas.
+ 0 -
do góry
Skryty Kieszonkowiec OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 341 Aktywność na stronie 820
Dołączył: 16.05.2009
dodano: 27.08.2011 18:07 #9
Bardzo fajny mod, ale na drugim filmiku z animacjami jest dalej ten sam bug, mianowicie noga poniżej kolana trochę ucieka na bok. Mam nadzieję, że to poprawisz/poprawicie Język
+ 0 -
do góry
elMarco Spec od wybuchów OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 3361 Aktywność na stronie 0
Dołączył: 08.07.2010
dodano: 27.08.2011 20:16 #10

Squarter napisał:


Bardzo fajny mod, ale na drugim filmiku z animacjami jest dalej ten sam bug, mianowicie noga poniżej kolana trochę ucieka na bok. Mam nadzieję, że to poprawisz/poprawicie Język
To raczej nie bug tylko wina silnika gry. W Vice City nwygladają normalnie, bo jakby to powiedzieć, został zaprogramowane że gdy noga stoi w ten sposób, obraca się tułów lub coś takiego. W San Andreas rusza się tułów, a nogi są jakby sterowane na zasadzie pacynek. Może nagram filmik, porównujący te animacje i postaram się to jakoś skorygować, ale nawet nie wiem od czego zacząć  Uśmiech
+ 0 -
do góry
Juarez Księgowy OFFLINE Czytelnik
Poziom: 11
Napisanych postów 180 Aktywność na stronie 320
Dołączył: 26.03.2011
dodano: 27.08.2011 20:25 #11
Wygląda całkiem przyzwoicie, sam kiedyś chciałem taki mod zrobić, ale mi sie nie chciało.  :E
+ 0 -
do góry
Dragon Księgowy OFFLINE Czytelnik
Poziom: 11
Napisanych postów 156 Aktywność na stronie 320
Dołączył: 15.08.2011
dodano: 27.08.2011 20:44 #12
Nick: Dragon234
Co potrafię: Konwertować, swego czasu sam przekonwertowałem little hawanne i doki, ale zaniechałem prac. auta też umiem przekonwertować.
Dlaczego chciałbym dołączyć: Mogę pomóc przy mapce, ale mam kłopot z konwertowaniem roślinności, ale jeśli chodzi o budynki, to mogę ci pomóc.
+ 0 -
do góry
Zero// Gangster OFFLINE Czytelnik
Poziom: 11
Napisanych postów 1181 Aktywność na stronie 320
Dołączył: 07.02.2011
dodano: 27.08.2011 20:51 #13

Dragon234 napisał:


Nick: Dragon234
Co potrafię: Konwertować, swego czasu sam przekonwertowałem little hawanne i doki, ale zaniechałem prac.
Dlaczego chciałbym dołączyć: Mogę pomóc przy mapce, ale mam kłopot z konwertowaniem roślinności, ale jeśli chodzi o budynki, to mogę ci pomóc.

Jeszcze masz problem z szybami :E Nie pękają.
+ 0 -
do góry
Dragon Księgowy OFFLINE Czytelnik
Poziom: 11
Napisanych postów 156 Aktywność na stronie 320
Dołączył: 15.08.2011
dodano: 27.08.2011 20:55 #14
To było wtedy kiedy nie umiałem konwercić i robiłem to obiekt po obiekcie i sam dodawałem kolizję  :E  Teraz kolizje konwertuje z VC i nie ma problemu.
+ 0 -
do góry
rafioza11 Zwiadowca OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 597 Aktywność na stronie 820
Dołączył: 02.05.2009
dodano: 27.08.2011 21:02 #15
Skoro powstaje już chyba 3 mod z mapą vice city do san andreas.
To mam nadzieje, że będzie stabilniejszy od SanVice i GTA United.

Podekscytowany tym modem nie jestem ale będę śledził wątek.
+ 0 -
do góry
1 2 3 4   ...   18
Przeglądają temat

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.