reklama

Forum - GTA IV - [GTAIV][EFLC][REL][WIP]VisualIV 1.8

1 2 3 4   ...   201
GaduS Egzekutor OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 5220 Aktywność na stronie 820
Dołączył: 23.02.2007
dodano: 25.06.2009, 20:21 #1


VisualIV jest modem, poprawiającym w dużym stopniu grafikę w grze Grand Theft Auto IV. Mod trzyma się na nogach od 25 czerwca 2009 r. Mod zyskał uznanie na podwórku (czyli Polsce) jak i na światowej scenie moddingu GTA (strona GTAForums).

Obecna wersja modu to 1.8, a w fazie produkcji jest 1.9.



- zmienione wszystkie zjawiska pogodowe
- zmienione tekstury świateł, chmur, gwiazd, Księżyca, krwi
- zmienione ścieżki lotów samolotów
- dodane lepsze efekty świateł, wybuchów, deszczu itd.
- poprawiony blur i efekt głębi pola
- poprawiony shader wody
- więcej pedów i samochodów
- usunięty początkowy loadscreen


Instrukcja uruchomienia Visuala w EFLC na wersji 1.1.0.0 (bez patcha):
1. Pobieramy ASILoader i FileUnlocker.
2. Wklejamy dsound.dll i SdfaDump.asi do głównego folderu EFLC.
3. Uruchamiamy grę.
4. Wyskoczy nam okienko, wciskamy OK.
5. Po napisach i znakach R*, wychodzimy na pulpit i klikamy OK w okienku.
6. Odblokowane pliki znajdują się w folderze SdfaDump.
7. Usuwamy SdfaDump.asi.
8. Wklejamy pliki Visuala.
9. Uruchamiamy grę i cieszymy się Visualem w EFLC.

Fotki (z aktualnej wersji):
(kliknij by pokazać/schować)



GTASite - VisualIV 1.8
Dropbox - VisualIV 1.8
Modbase - VisualIV 1.7.9
GTASite - VisualIV 1.7.9

Wcześniejsze wersje moda możecie pobrać TUTAJ.





Zachęcamy do pobierania i testowania!


Gdy pojawia się wam bug z półprzezroczystym ekranem lub zbyt duża jasność w GTA4, użyjcie ORYGINALNEGO pliku rage_postfx.fxc dołączonego do VisualIV (patch 1.0.0.4 i niżej).
Jeśli chcecie grać z Visualem po necie, wgrajcie TYLKO shadery, tekstury i timecyc.dat - te pliki nie powodują blokowania dołączenia do rozgrywki.[/center]

//Edytowano 5 razy, ostatni raz 02.03.2015, 18:31

+ 0 -
do góry
Masny Kieszonkowiec OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 496 Aktywność na stronie 820
Dołączył: 02.08.2008
dodano: 25.06.2009 20:37 #2
Odbicia na tym screenie wyglądają.. lekko plastikowo ;]
+ 0 -
do góry
robi Redaktor OFFLINE Administrator Apexi
Poziom: 23
Napisanych postów 18590 Aktywność na stronie 1973
Dołączył: 19.06.2008
dodano: 25.06.2009 20:38 #3
Link do galerii.
+ 0 -
do góry
FreedyX
Gość
dodano: 25.06.2009 20:38 #4
Mocniejsze odbicia bardzo ładnie wyglądają, lecz za ostre.
+ 0 -
do góry
robi Redaktor OFFLINE Administrator Apexi
Poziom: 23
Napisanych postów 18590 Aktywność na stronie 1973
Dołączył: 19.06.2008
dodano: 25.06.2009 20:40 #5

Havok napisał:


Mocniejsze odbicia bardzo ładnie wyglądają, lecz za ostre.

Bo to są screeny z ustawieniami very high, a w high lub med już są bardziej zamazane.
+ 0 -
do góry
Punky Zwiadowca OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 741 Aktywność na stronie 820
Dołączył: 02.08.2008
dodano: 25.06.2009 20:42 #6
Nawet fajnie to wygląda. Najważniejsze jest to, że im się chciało. Zebrali się i zrobili takiego o to moda. ;]

Ocena: 5/5
+ 0 -
do góry
milosz1428 Gangster OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 1613 Aktywność na stronie 835
Dołączył: 11.03.2009
dodano: 25.06.2009 20:56 #7
Wow, fajnie to wygląda na screenach  Mrugnięcie zaraz sprawdzę. Dodaje/Odejmuje FPS  :?: :?:
+ 0 -
do góry
FreedyX
Gość
dodano: 25.06.2009 21:09 #8
Powiedział bym, że odejmuje ;D
+ 0 -
do góry
Masny Kieszonkowiec OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 496 Aktywność na stronie 820
Dołączył: 02.08.2008
dodano: 25.06.2009 21:09 #9
Hmm po sprawdzeniu w grze są mieszane uczucia  Naturalny
Odbicia jednak są fajne, ale wszystkie samochody z daleka wyglądają jakby były srebrne. [nie dotyczy czerwonych ;D]
Czasami asfalt wygląda jak woda [podkręcaliście też odbicia nawierzchni ?]
Poza tym nic więcej nie przyuważyłem.
+ 0 -
do góry
robi Redaktor OFFLINE Administrator Apexi
Poziom: 23
Napisanych postów 18590 Aktywność na stronie 1973
Dołączył: 19.06.2008
dodano: 25.06.2009 21:11 #10
Przepraszam.

GaduS podał zły link, tutaj jest dobry:
http://www.speedyshare.com/709645150.html
Tutaj jest ulepszona woda.

Nie odejmuje ani nie dodaje FPSów. Mrugnięcie

Niestety odbicia nawierzchni i samochodów to jeden członek. Naturalny

Masny nie zauważyłeś, że budynki lepiej z daleka widać?
+ 0 -
do góry
Masny Kieszonkowiec OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 496 Aktywność na stronie 820
Dołączył: 02.08.2008
dodano: 25.06.2009 21:34 #11

Cytat:

Masny nie zauważyłeś, że budynki lepiej z daleka widać?

Wiem, że może to co najmniej głupio zabrzmieć, ale nie zauważyłem  Szeroki uśmiech
+ 0 -
do góry
milosz1428 Gangster OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 1613 Aktywność na stronie 835
Dołączył: 11.03.2009
dodano: 25.06.2009 21:40 #12

Cytat:

Nie odejmuje ani nie dodaje FPSów.

Okey, to instaluję. Później zdam relację Mrugnięcie
+ 0 -
do góry
GvO Ochroniarz OFFLINE Czytelnik
Poziom: 16
Napisanych postów 50 Aktywność na stronie 820
Dołączył: 12.05.2009
dodano: 25.06.2009 21:57 #13
Hmmm a gdzie to wrzucić?

Dodane: Czerwiec 25, 2009, 21:55:54 pm

oks znalazłem Mrugnięcie
+ 0 -
do góry
FreedyX
Gość
dodano: 25.06.2009 21:59 #14
Ładnie działa. Będziecie ulepszać ten mod?
+ 0 -
do góry
robi Redaktor OFFLINE Administrator Apexi
Poziom: 23
Napisanych postów 18590 Aktywność na stronie 1973
Dołączył: 19.06.2008
dodano: 25.06.2009 22:23 #15
Prawdopodobnie tak. Przy następnej wersji to nie będzie tylko jeden plik. Mrugnięcie
+ 0 -
do góry
1 2 3 4   ...   201
Przeglądają temat

1 aktywny w tym 0 zarejestrowanych, 1 gość, 0 ukrytych

X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.