Home Fanpage GTASite Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA VC] W Downtown znajduje się budynek VCN (wiadomości Vice City). Po wejściu do środka przeniesie nas na dach, gdzie znajdziemy śmigłowiec. Za nim znajdują się 3 okna. Jeśli wskoczymy do tego po prawej, znajdziemy złote jajo na piedestale.
PODZIEL SIĘ +

Red Dead Redemption II

Pierwszy trailer:   Drugi trailer:   Trzeci trailer:   Potwierdzone informacje dzięki prezentacji gry oraz trailerowi z 3 maja:   - Potwierdzono, że w grze będziemy kierować tylko jedną postacią - jest nim Arthur Morgan - Akcja gry toczy się 12 lat przed wydarzeniami z Red Dead Redemption, w roku 1899 - Prace nad grą rozpoczęły się już w 2010 roku - Nad grą pracują wszystkie studia Rockstara na całym świecie - Twórcy kładą duży nacisk na stworzenie świata...


Średnia
społ. -

Oceń -
Red Dead Redemption II

Red Dead Redemption 2 - kontynuacja hitu studia Rockstar Games!

Pierwszy trailer:

 

Drugi trailer:

 

Trzeci trailer:

 
Potwierdzone informacje dzięki prezentacji gry oraz trailerowi z 3 maja:
 
- Potwierdzono, że w grze będziemy kierować tylko jedną postacią - jest nim Arthur Morgan
- Akcja gry toczy się 12 lat przed wydarzeniami z Red Dead Redemption, w roku 1899
- Prace nad grą rozpoczęły się już w 2010 roku
- Nad grą pracują wszystkie studia Rockstara na całym świecie
- Twórcy kładą duży nacisk na stworzenie świata żyjącego własnym życiem
- Duże znaczenie ma dbanie o własny gang, pomoc w zaopatrzeniu w żywność i surowce, dbanie o morale grupy
- Polowania będą bardziej rozbudowane i brutalne - dostaniemy łuk, mięso dużych zwierząt może się zepsuć gdy zbyt długo go nie sprzedamy
- Mięso dużej upolowanej zwierzyny będzie "wisieć" na naszym koniu
- Do każdego NPC w świecie gry będziemy mogli podejść i wykonać różne odmienne akcje - pozdrowić go, nastraszyć lub okraść
- Twórcy starają się rozmyć podział na misje główne i dodatkowe; gdy podejdziemy do znajomego, który zleci nam zadanie nie będziemy wiedzieć, czy skończy się to polowaniem czy spektakularnym napadem
- Duże znaczenie podejmowanych decyzji - w trakcie napadów wiele razy zdecydujemy o tym jakie podejście wybrać
- Powróci system karmy, możemy być źli i wrogo nastawieni lub heroiczni i pomocni
- Powrót systemu celowania w spowolnionym tempie - Dead Eye z RDR
- Nowością jest system budowania więzi z wierzchowcem - im więcej czasu z nim spędzimy tym będzie spokojniejszy i bardziej obliczalny
- Nasz koń może zginać, lecz zanim to nastąpi będziemy mieć czas na jego uratowanie, jak tylko posiadamy w ekwipunku odpowiednie medykamenty
- Możemy przywołać konia, jedynie gdy będzie w pobliżu
- Powróci wiele postaci pobocznych, również główny bohater pierwszego RDR - John Marston
- Zobaczymy również Blackwater z RDR
- Powróci dojrzały klimat z RDR, gra stawia w dużej mierze na realizm
- Świat będzie ewoluować. Wraz z czasem w grze zobaczymy zmieniające się otoczenie - nowe linie kolejowe czy budynki
- Nie zobaczymy zaawansowanej destrukcji otoczenia
- System wymiany ognia ma być częściowo wzorowany na Max Payne 3
- Bronie będziemy mogli ulepszać i modyfikować jak w GTA V
- Sztuczna inteligencja towarzyszy i przeciwników została znacznie ulepszona. Studio pracowało nad nią blisko 6 lat
- Nowe informacje, w tym materiał z rozgrywki oraz szczegóły dotyczące multiplayera poznamy na przełomie lipca i sierpnia
 - W czerwcu poznamy skład edycji kolekcjonerskich
-  Możemy opuszczać nasz obóz tak długo jak tylko chcemy, jednak nasi towarysze dostrzegą, gdy będziemy nieobecni przez dłuższy czas
- W grze pojawi się znany m.in. z Wiedźmina 3 system rosnącej brody. Tym razem musimy poczekać odpowiedni czas aby ją zapuścić, fryzjer nam jej nie zrobi "magicznie" na żądanie

Galeria przejdź »


Dyskusje Dodaj wątek

Brak komentarzy - bądź pierwszy i załóż swój wątek!

Najczęściej

GTA

Zobacz więcej   
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.