Home Fanpage GTASite Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA IV] Jeśli uszkodzimy kogut w radiowozie, dźwięk będzie się załamywał.

Download

9999VMTZ - 80 (Traktor) PC PS3 PS2 iOS Android Xbox X360 Mac WP Amazon
→ Modyfikacje wizualne  ↘ Samochody
17.03.2013 20:29 przez Lexan4eg
Encyklopedia: Grand Theft Auto: San Andreas

Modyfikacje wizualne

MTZ - 80 (Traktor)
Rozmiar pliku: 0,49 MB
Liczba pobrań: 221695

Zaloguj się, aby pobrać plik MTZ - 80 (Traktor) bez czekania

Jeżeli nie masz konta w serwisie, zarejestruj się!

Pobieranie rozpocznie się za 01:30
MTZ - 80 (Traktor)

Traktor z polskiej wsi... Plik zarzucił Polska.
Traktor z polskiej wsi... Plik zarzucił Polska.
R E K L A M A
Pobierz plik ad
Pobierz Autor Pobrań
Pobierz Lexan4eg 221695

Zobacz powiązane pliki

Komentarze (41) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 11
ftp dodano: 30.12.2007, 15:38
Fajny tylko szkoda ze styłu ma małe koła
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
nobekstar12 dodano: 03.01.2008, 15:39
jest zaje fajny ale szkoda ze nie ciagna tylnie kola polecam
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
adikstar dodano: 03.01.2008, 15:41
SUPER FURA!!!!! Szkoda nie ciągnie na cztery. Ale gorąco POLECAM!!!!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
wojak20085 dodano: 05.01.2008, 20:41
hmmmmm... Hyba nie zgadzam się z wami sorki
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Piciu713 dodano: 08.01.2008, 21:02
naprawde fajny modik. ale lepiej go podmienic na traktora zwyklego.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
czarekXD dodano: 13.01.2008, 17:32
super super kuper jeszcze tak do niego Roberta Kubice wsadzić to by był Brechcik
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
damian4411 dodano: 14.01.2008, 11:47
bardzo dobrze wykonany traktor polecam:)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
marcin13 dodano: 02.02.2008, 13:39
super 80
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Michau dodano: 06.02.2008, 18:32
1:Jak sie podstawi za Tractor to przy zderzaniu natychmiast się przewraca. Można sie nim nieźle przeturlać :D
2: CJ wsiada przez okno :P
Poza tym wygląda suuuper
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
CzarnyOns dodano: 07.02.2008, 15:51
spoko ale malutkie "kuleczka"
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Neoqueto dodano: 09.02.2008, 00:03
w skali od 1 do 10 daję 11 :P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Tomek5217 dodano: 11.02.2008, 14:47
Zajebisty tractor xDD ;P :P :D ;D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
nobekstar12 dodano: 20.02.2008, 12:43
szkoda ze niema do niego plugu i jakiejs przyczemy tak zeby mozna bylo kipowac ale jest naprawde super szkoda ze nie do sie stiuningowac POLECAM
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
nobekstar12 dodano: 20.02.2008, 12:45
NIECH KTOS ZROBI MTZ 82 JEST LEPSZY ALE ZEBY BLOTNIKI SKRECALY RAZEM Z KOLAMI
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[87.205.***.***]
Gość dodano: 20.02.2008, 21:34
lubie go ;) cool nema mocnych :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
czx dodano: 24.02.2008, 17:56
Jest super ale wolałbym Ursusa.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
LINCOLN17 dodano: 04.03.2008, 09:48
fajny wyglad :) polecam
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
pysi15 dodano: 12.03.2008, 17:33
faja 80 (;-)

+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
stodola dodano: 27.03.2008, 21:13
Ogolnie fajny ale dlaczego kola z tylu sa takie wykrzywione ???????????????? i wogole to sa za duze w porownaniu do waltona bo sie w ziemie zapadaja
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Pablo_007 dodano: 17.04.2008, 20:03
Normalnie Normalnie Niema Mocnych xD
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Belo1234 dodano: 20.05.2008, 19:01
gra mi się przez to zwaliła nie polecam
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
filip121 dodano: 29.05.2008, 12:53
ja mam w nim małe koła z tyłu :0
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Kamciu86 dodano: 29.05.2008, 17:38
hahha [***]iaszczy pojazd :D:D:D:D polecam
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
KajmanPL dodano: 29.05.2008, 22:29
Umnie nie działa! Niewiem czemu? może powiniem zrobić folder ??
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
KajmanPL dodano: 29.05.2008, 22:35
HAHAHA DZIAŁA ALE ZAJEBISTE !!! skoda ze niema do niego przyczepki ! ! !
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
ZiomeQ_Wwy dodano: 12.06.2008, 12:45
Fajny Traktorek xD
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
ZiomeQ_Wwy dodano: 12.06.2008, 12:46
KajmanPL pewnie cos zle zrobiles :/
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
damiano@maniako dodano: 26.06.2008, 18:16
Fajny wygląd ale ma jeden minus tylnie kółka ma za małe a tak reszta to spox
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
arek2159 dodano: 10.07.2008, 17:58
fajny, tylko że na wsi jest zamknięty jak kombajn, ale mam sposób
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
nimble23 dodano: 25.07.2008, 22:05
fajny traktorek, dzięki za wstawke
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
darecki23max dodano: 11.08.2008, 16:35
troszeczke wolny ten traktorek ale wypas zrobiony nota 10/10
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Zientek1995 dodano: 04.10.2008, 15:05
Zupełnie bezużyteczny w misji z Madd Doggiem w LV
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
patry_k dodano: 01.11.2008, 16:19
EJ JA WY ROBICIE TAKIE MODY W JAKI SPOSUB BO BYM SOBIE TEZ ZROBIŁ NP MERCEDES ATEGO I BYM SOBIE PODMIENIŁ!!!!!!!!!?????? PROSZE O ODP
APROPO MTZ SWIETNY
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
seba545 dodano: 15.02.2009, 11:22
e jak sie wlacza tego moda piszcie prosze muj gg:12266013
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
pawel64 dodano: 01.03.2009, 15:24
gdzie on jest ?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
kubica2009 dodano: 16.07.2009, 19:44
Fajny rusek;p Pawel64 logiczne ze na wsi
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[80.239.***.***]
Gość dodano: 09.01.2010, 09:53
mug bardziej poszerzon
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
MaciekPL GT dodano: 31.01.2010, 12:33
super traktorek i arek2159 traktor jest otwarty jedynie koo kombajnów jest zamknięty
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Tojfel dodano: 03.02.2010, 19:57
Polskie najlepsze hehe
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
sowa80 dodano: 18.02.2010, 18:42
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
GTO00 dodano: 27.08.2010, 10:20
Trochę dziwnie wsiada CJ po podmianie na Tractor :/
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (41 opinii) Skomentuj

POBIERZ Z SERWERA GTASITE
  • Data aktualizacji:
    17 marca 2013
    Rozmiar pliku:
    0,49 MB
    Liczba pobrań:
    221695
    Autor:
    Lexan4eg
    Ocena redakcji:
    b/d
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.