Home Facebook GTA Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA SA] Spora ilość wozów importowanych w dokach w San Fierro posiada zabawne tablice rejestracyjne, obrażające inne firmy robiące gry np. EA.

Download

9999VSan Andreas Mod Installer 1.1 PC PS3 PS2 iOS Android Xbox X360 Mac WP Amazon
→ Programy, save'y i inne  ↘ Narzędzia
04.03.2006 05:04 przez cpmusick
Encyklopedia: Grand Theft Auto: San Andreas

Programy, save'y i inne

San Andreas Mod Installer 1.1
Rozmiar pliku: 3 MB
Liczba pobrań: 1189377

Zaloguj się, aby pobrać plik San Andreas Mod Installer 1.1 bez czekania

Jeżeli nie masz konta w serwisie, zarejestruj się!

Pobieranie rozpocznie się za 01:30
San Andreas Mod Installer 1.1

Program do instalacji modów i pojazdów.
Program do instalacji modów i pojazdów.
R E K L A M A
Pobierz plik ad
Pobierz Autor Pobrań
Pobierz cpmusick 1189377

Zobacz powiązane pliki

Komentarze (89) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 11
paroova dodano: 09.10.2006, 12:20
jak zainstalować moda
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Dj_TuTeNhAmOn dodano: 18.11.2006, 10:41
mi się w tym coś psuje
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
BOB_PL dodano: 07.12.2006, 15:51
hmmm
dobry program :D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
ziomall dodano: 07.12.2006, 17:50
jak to uruchowic??
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
ziomall dodano: 07.12.2006, 17:51
BOB_PL jak to zaistalowac? PLX help!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
dj1 dodano: 15.12.2006, 17:38
fajny programik
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
jano dodano: 17.12.2006, 14:42
Jak mam pobrać fixa do tego programu? Prosze o nowy link lub upload na rapidshare.de
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
punisher dodano: 21.12.2006, 08:20
Fajny programik
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Danielluss dodano: 07.01.2007, 14:07
Skad moge pobrac tego fixa prosze o odpowiedz na moj nr gg 315475
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
mati_zioom dodano: 20.01.2007, 10:24
spoxs jest ten program.bez niego to jak bez głowy
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
maciekw94 dodano: 19.03.2007, 14:07
jak dodac wóz bo mi nie wychodzi pisz cie na gg 5374952
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Soklov dodano: 20.04.2007, 19:57
jak chce instalować moda to pisze error??
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Krzysiek12 dodano: 23.04.2007, 20:56
świetny programik bez niego nie zainstalujemy żadnego wozu polecam!!!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[213.192.***.***]
Gość dodano: 08.05.2007, 12:32
eee... masz rację aleb bez niego też nainstalujemy... przy pomocy GTA_parking albo innego programiku do ins.modów!Aloe super jest on!!!!!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[213.192.***.***]
Gość dodano: 08.05.2007, 12:34
tylko nie sciągajcie sobie więcej niż 9 albo ileś bo się gra popsuje ale można od nowa istalować gta sa i będą zapisy:) (przynajmniej tak u mnie było!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[213.192.***.***]
Gość dodano: 08.05.2007, 12:34 + 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Cross[DK] dodano: 29.06.2007, 10:44
mi to nidziała jakiś patch albo łatka może jak jest takie coś to piszcie na gg 7509201
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
motokapi dodano: 03.07.2007, 10:19
to jest jakies guwno kiedys mi chodzilo a teraz nie wychodzi takie cos właczam i pisze tak nie wezme tak to wyskoczy jakas strona a jak nie to zrobi sie awsruntime pisze . jesli wie ktos jak to zrobić to napiscie na moja oczte mam 9 lat i pomozcie mi moj
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Wern dodano: 03.08.2007, 18:57
siema ja wlasnie pobieram ten program mam nadzieje ze sie bedzie oplacac bo chce se zainstalowac mod z super manem
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Blackthorn dodano: 10.08.2007, 19:08
jak to sie instaluje do cholery
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
kox13 dodano: 22.08.2007, 21:35
sluchajcie co mam zrobic zeby mi dzialalo ,bo jest takie cos ze nie chce mi sie otworzyc ten program plx pomozcie nr gg 113994
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.20.***.***]
Gość dodano: 06.09.2007, 17:45
Ten program nie wszystko za istall bo auto i inne bajer czasami problem ale dam małe radę żebyś wybieraj samochód da tuningować bo wam wywalać wiadomo gdzie jeśli ktoś z was lubi tuning .
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Huba12 dodano: 09.09.2007, 10:38
żeby zainstalować ten program każe mi ściągnąć jakiś inny ze stronki Microsoftu jak go pobiore to dalej każe mi go pobrać no i [***] blada nie da się tego instalnąć
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Gabicki5 dodano: 29.10.2007, 19:24
ej słuchajcie ja mój samochód wgrałem ale nie wiem gdzie go znaleźć mogę :(
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Gabicki5 dodano: 29.10.2007, 21:20
ej wiecie co jak ja zobaczę tan samochód to gra mi sie wyłącza jak jest tu jakiś dobry g
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Ziomal 43 dodano: 01.11.2007, 10:02
hej sami mi nie dziala wlacza mi sie na chwile a potem wylancz pomocy
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Shas dodano: 08.11.2007, 15:07
ej mi to przebiega sprawnie dopóki jak wybiore mod to mi sie coś takiego pojawia http://img223.imageshack.us/img223/762/beztytuuzv0.jpg


HELP!!! moje gg 11113156
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
vazio dodano: 23.11.2007, 21:54
IMG Tool rlz! a takie gówna do śmieci!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
fisher766 dodano: 26.12.2007, 10:48
mam ten program jest cool , pollecam go pobrać
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
czarekXD dodano: 13.01.2008, 21:06
ta sami srami u mnie jak włącze ten program to coś po angielski wyskakuje i pisze żebym nacisną OK to nacisnełem i żadnej rekcji jądrowej nima bida z nendzo
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[87.205.***.***]
Gość dodano: 15.01.2008, 14:02
ściągnijcie gta parking tam też możecie instalować mody i pojazdy hehehe
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
kio96 dodano: 31.01.2008, 20:13
fajny program mozna nim instalowac i odinstalowywac pojazdy NAJLEPSZY PROGRAM z gtasite
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
LuluKB dodano: 03.02.2008, 13:31
Jakby co to jest program do wersji 1.1, ja mam 1.0 to ja mam GTA Parking.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
sebo dodano: 07.03.2008, 06:35
ja mam problem jak mozna zainstalowac pare wozuw naraz jak wogule sie da odpiszcie prosze
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
kubi_pl dodano: 08.03.2008, 12:05
naprawde dobry program,jak mieliscie poprzednio jakies programy do dodawania modow itp to stym powinniscie sobie bezproblemow poradzic (:
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.26.***.***]
Gość dodano: 22.03.2008, 11:49
mam taki problem... wrzucam bryke.. pozniej albo daje nowa gre albo wczytuje.. na jednym i drugim przy ladowaniu pasek sie w polowie zacina i nie mog grac za nowymi brykami itp moja wersja gry to 2.0 :(
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Adick dodano: 21.04.2008, 20:10
Ten program przejmuje GTA SA! Kurde to niszczy GTA SA! Ściągam to tylko po to, by odinstalowac na zawsze to! To przez to sie wam w połowie paska gra zacina!! xP
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
kamil015 dodano: 26.04.2008, 21:24
Kiedys dodawałem tym mody.Alepo formacie kompa wyskakuje mi jak mam juz zainstalowany programik jakis blad pobierz Net Framework cos tam cos tam jak sobnie z tym poradzic
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Bartek 1994 dodano: 08.05.2008, 14:55
mam problem.instaluję wozy przez ten program,włączam grę by pojeździć nowymi samochodami,ale pasek ładowania dochodzi do połowy i się zacina.co zrobić by się włączyło?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
kamziom dodano: 16.05.2008, 09:12
powiem wam jedno najpierw SAMI a potem SA miałem tak samo 50 % ładowania i nic ale wpadłem na pomysł,, najpierw zainstaluje SAMI a potem SA" i działa ;p
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Bartek 1994 dodano: 17.05.2008, 08:47
spróbowałem tak.najpierw zainstalowałem SAMI a potem San Andreas ale i tak ładuje się do połowy i nie rusza dalej.Mam Vice City i normalnie instaluję mody przez GTA Mod Installera i wszystko działa,a w SA nie :(co robić
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
kamziom dodano: 17.05.2008, 10:21
to ja juz nie wiem usunęłem sa zainstalowałem SAMI i znowu zainstalowałem sa i mi działało a przedtem było tak jak ty miałeś
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
kamziom dodano: 18.05.2008, 13:53
albo zainstaluj sa skopiuj folder data i models zainstaluj SAMI bezpośrednio na dysk C: jak nie bedzie dzałało skopiuj folder data i models
do katalogu tam gdzie zinstalowałeś sa może bedzie działało
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Bartek 1994 dodano: 19.05.2008, 19:10
ktoś mi powie co zrobić by zainstalować do San Andreas samochody i żeby działało.proszę o sprawdzone rady:)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.13.***.***]
Gość dodano: 06.06.2008, 11:26
mozna za pomocą tega programy ustawić gdzie sie ma zaczynać gra ???
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Andreas dodano: 07.07.2008, 09:50
Czy ktoś zna program który zmienia wersje GTA sa z v 2.0 na np. 1.1 ?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
kubeczek1997 dodano: 19.07.2008, 14:15
Jak instalne jakiąś bryke do gry to gra sie ładuje tylko do 50%
To mój nr gg:3995235
Jeżeli ktoś umie mi pomuc to prosze o kontakt zemną
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
dudi666 dodano: 24.07.2008, 14:02
a mi dzieala gra tylko te samochodziki mi jakos nie dzialaja szukalem wszedzie i nie ma co mam zrobic??
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
agent-karol dodano: 03.08.2008, 08:04
Samochody najlepjej instalować programem Gta parking a jak się ładuje gta do 50% to znaczy że się popsuło trzeba zainstalować jeszcze raz albo kombinować.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Michciu232 dodano: 08.09.2008, 17:27
SAMI jest do d..y gta parking jaiś mądry użytkownik ściągnął i pokazał tutaj linka brawo :-)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
DJ-Virus- dodano: 05.10.2008, 16:09
Mi sie nie chce włączyć
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
apap549 dodano: 22.10.2008, 15:18
jak zainstalować mody?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Michal99939 dodano: 29.11.2008, 07:18
Mi wchodzi program.Ale instalujem nim auta moduw jeszcze nie instalowalem
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
garo99 dodano: 05.01.2009, 12:52
głupie to jest bo mi nic nie działa
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Kaliber360 dodano: 10.01.2009, 19:17
Włacha nie wszystkie mody da sie wgrać np.DesignX to jest taki niebieski autobus.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Mariusz349 dodano: 30.01.2009, 20:03
dobry program da sie zainstalowac samochody??
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Wino97 dodano: 01.03.2009, 12:55
ma problem zciagnalem ten program potem cos jeszcze musialem sciagnac a jak chce zainstalowac moda np.na samolot to zalancza sie wybieram mod czy cos a puzniej zaznaczam napis folder i wpisuje lokacje moda w mod location i wyskakuje mi jakis blad
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
daniel6661 dodano: 12.03.2009, 17:44
niewiecie moz jak odinstalowac wozy bo mi sie nie da i przez te mody gra mi nie dziala
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
marcin277 dodano: 19.05.2009, 16:28
szkoda trzeba tworzyć skrypt, żeby wgrac moda innego niż auto, ale ogólnie spoko jest ten programik
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
kapik0012 dodano: 29.06.2009, 17:44
witam. Mam pytanko jak zinstalowaci moda w programie "san Andreas Mod Installer 1.1" prosił bym o wytłumaczenie krok po kroku muj numer gadu-gadu to 12965941. A i jeszcze jedno czy to morze mieci znaczenie że ten program jest w wersji 1.1 a moja
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Mr. Big Dick dodano: 03.07.2009, 10:48
Ja jak tego nie usune przed wylaczeniem kompa to mi sie system psuje
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Kikuteczek dodano: 23.07.2009, 19:02
Dobra napisze w skrócie ocb.
mattius1993 - potrzebny jest NET Framework podajże 1.1 żeby SAMI działało
To tak:
Sćiągacie TO: http://gta.net.pl/1249,download.html
Zmniejszy wersje gry do 1.0. Zainstalujcie to do folderu z GTA SA i ta dam instalujecie m
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
XJakubX dodano: 28.08.2009, 22:55
witam
mam problem z tym programem
kiedy śćiągłem i kliknąłem na uruchom to pojawiło mi się coś żeby ściągnąć co jeszcze (jakiś makrisoft?) ściągam chce zainstalować a tu pokazuje mi ż mam za mało pamięci na dysku.
Co to jest ?
Przecież na dysku jes
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
dominik490 dodano: 04.09.2009, 14:40
Mam pytanie ?: Czy Mod Installer idzie na wersje v1.0 ??
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
dominik490 dodano: 04.09.2009, 14:44
Odpowiedź na GG : 2987034 albo tutaj .
Ale lepiej na GG !!!!!!!!!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Demonek189 dodano: 14.09.2009, 17:37
Ej Mam Pytanko ;)
Sciągam SAMI I Instaluje potym pomazuje mi ikonke tego SAMI'ego i gdy klikam na niego nic sie nie pokazuje ;( prosze o odpowiedz.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
jacekma95 dodano: 25.09.2009, 13:26
super program polecam!DZIAŁA IDEALNIE
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Demonek189 dodano: 08.10.2009, 19:51
Nooby Odpiszcie Mi!!
!! xdd ;D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
MaciekPL GT dodano: 29.11.2009, 20:03
świetny program to instalacji wozów można miec np. 6 fiatów bo można wybrac se auto za jakie masz je podmienic serdecznie polecam ten program!!!!!!!!!:D:D:D:D:D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
MaciekPL GT dodano: 29.11.2009, 20:05
jeśli nie macie .net.framework 1.1 macie tu link: http://www.dobreprogramy.pl/NET-Framework,Program,Windows,11531.html
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
MaciekPL GT dodano: 29.11.2009, 20:07
jeśli nie macie .net framework pobierzcie go tutaj z stąd http://www.dobreprogramy.pl/NET-Framework,Program,Windows,11531.html
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
z dodano: 03.03.2010, 19:32
Fajne

+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Rob92 dodano: 03.04.2010, 19:49
kurde.. umiem dzieki temu programowi dodawac samochody, ale jak dodac jakiegos moda?? jesli ktos wie pisac do mnie.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
BIG__SMOKE dodano: 21.04.2010, 16:25
a musi być .net.framework 1.1 a nie .net.framework 4 ????
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
lukasek290 dodano: 25.04.2010, 13:59
kto nie umie instalować moda to niech wejdzie na tą stronkę:http://komputery.spryciarze.pl/zobacz/jak-dodawac-wlasne-pojazdy-w-gta-sanandreas
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
heros1991 dodano: 03.05.2010, 18:24
instalujue ciągle samochody do gta san andreas. zainstalowalem juz z 50 aut a ich nie ma. niby wszystko zrobilem ok a nie ma ich. prosze o pomoc kogos kto potrafi podmieniać auta przez ten program. to moje gg: 11938155 prosze jak najszybciej o pomoc
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
TH||J_P dodano: 09.05.2010, 19:21
Nie działa mi ten program a mam nawet ściągniętego .net.framework 1.1.Ale ten .net.framework 1.1 u mnie tez nie działa pomóżcie moje gg: 4994804
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
wojtek1145 dodano: 20.07.2010, 15:06
Działa to na gta v2.0
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Insert dodano: 25.08.2010, 23:06
Fajny i prosty w obsłudze.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
GTO00 dodano: 27.08.2010, 10:54
Tym programem najlepiej instaluje się pojazdy!!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
kapisus dodano: 13.10.2010, 14:11
Sorry za brzydki słowa.
Kur... przez ten program gta sa mi nie chce się włończyć.
To moje GG:7768802
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[94.254.***.***]
Gość dodano: 22.10.2010, 09:54
Fajny, prosty i nie działa
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[82.160.***.***]
Gość dodano: 09.01.2011, 17:25
Mam pytanko jak się instaluje w tym auta instaluje i ich nie ma
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[82.160.***.***]
Gość dodano: 28.07.2011, 20:57
mam problem...zainstalowalem sami mam ikonke na pulpicie i uruchamiam wyskakuje mi to pierwsze okno i klikam opcje "nie" pozniej wyskakuje error klikam "OK" i wyskakuje mi na pasku startowym aplikacja AMSRuntime ktorej nie da sie otwor
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[82.160.***.***]
Gość dodano: 28.07.2011, 20:57
mam problem...zainstalowalem sami mam ikonke na pulpicie i uruchamiam wyskakuje mi to pierwsze okno i klikam opcje "nie" pozniej wyskakuje error klikam "OK" i wyskakuje mi na pasku startowym aplikacja AMSRuntime ktorej nie da sie otwor
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 37
MariQ dodano: 01.03.2014, 18:49
Mam pytanko, czy da się tym instalować auta na windows 7 64-bit? Bo na XP wszystko było w porządku, a teraz po instalacji samochodu gra zawiesza się po ekranie ładownia. Może to kwestia patcha?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[31.182.***.***]
_b4any_ dodano: 28.08.2014, 18:38
Jak mieć na PC
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
matius1993 dodano: 24.06.2009, 18:05
Ja to zainstalowałem i gdy to włączyłem to pokazało mi się okienko i coś po angielsku pisało, nacisłem TAK i przekierowało mnie na stronę z Windowsa. Musiałem coś ściągnąć. Nie ściągłem tego, bo boję się, że Windows mi nie będzie działał. Jeśli ktoś coś w
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[86.2.***.***]
ziomek123321_pL do matius1993 dodano: 27.09.2014, 09:31
To jest do programy pliki windowsa zawsze działają nigdy nie ma też wirków więc pobieraj :D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (89 opinii) Skomentuj

POBIERZ Z SERWERA GTASITE
  • Data aktualizacji:
    4 marca 2006
    Rozmiar pliku:
    3 MB
    Liczba pobrań:
    1189377
    Autor:
    cpmusick
    Ocena redakcji:
    b/d
X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.