Home Facebook GTA Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA VC] Strzelając w piłkę na wyspie Star Fish, ta będzie się odbijać.

Blog użytkownika omosquito

663VPodsumowanie po dwóch latach od premiery napadów w GTA Online. Część druga. 17.02.2017, 20:32 przez omosquito

W pierwszej części "podsumowania", powiedzieliśmy sobie co jest potrzebne do przeprowadzenia napadów, opisałem też dwa pierwsze z nich. Chcecie więcej? No to pora na "Humane Labs" i "Serie A". Miłej lektury! :)

 

  • Humane Labs - zaczynamy od misji "Kody". Co by tutaj zrobić aby ułatwić sobie życie? Ano dobrze się ustawić. :) Dwójka na dole wchodzi w alejkę po lewej stronie, patrząc od głównego wjazdu i likwiduje agentów w nią wbiegających. Głównym wjazdem zajmuje się osoba na górze po prawej stronie, kilka rakiet, strzałów z granatnika i po kłopocie. Czwarty uczestnik wchodzi w alejkę naprzeciw głównej bramy i likwiduje osoby do niej wbiegające. Jeśli zrobicie to w opisany sposób, raczej nikt nie powinien zginąć.
    Po całej "zadymie", bierzecie walizkę i ruszacie do domu pojazdami, które akurat są pod ręką.

  • Insurgenty - o Insurgentach nie ma się co za dużo rozpisywać. Wsiadacie do Kurumy, jedziecie na miejsce, likwidujecie strażników. Zabieracie opancerzone wozy i jazda do punktu docelowego. Jeśli obawiacie się o to, że ktoś po drodze zginie, to możecie jechać polami unikając głównej drogi, jednak umrzeć na tym przygotowaniu, to jak nie zdać do następnej klasy w podstawówce. :) Po tym przygotowaniu, w sklepie pojawiają się tytułowe, pancerne, odporne na kilka rakiet Insurgenty.
  • EMP - tu sprawa już nie jest taka kolorowa. Dojeżdżamy do łódki, wchodzimy na statek iiii... no niestety. Trzeba ich wszystkich wybić. Uważajcie na rakiety na stojakach. Jeśli jeden z uczestników do nich podejdzie w żadnym przypadku w nie nie strzelajcie, bo misję trzeba będzie powtarzać. Po zlikwidowaniu ochrony, jedna osoba wsiada w Hydrę, reszta w Lazery i czeka Was walka w powietrzu. Można ją ominąć w prosty sposób. Jeden z Was wsiada i wysiada z Hydry. Idziecie pod pokład i czekacie kilka minut, aż myśliwce wrogów się rozbiją. Jednak jak zabawa to zabawa, ja tam proponuję sobie polatać. :)
  • Valkyrie - następny setup bez większej historii. Ot wsiadacie do opancerzonej Kurumy, zabijacie wszystkich (trzeba uważać na nadlatującego Buzzarda, bo jedna rakieta skierowana w samochód i "uwa mać, od nowa...". Następnie wszyscy wsiadają do śmigłowca, niszczymy kilku nadlatujących nieprzyjaciół i lądujemy na lotnisku na pustyni.
  • Ustaw EMP - tutaj wystarczy, że tylko jedna osoba pojedzie po Insurgenta, reszta może sobie autostradą podjechać bezpośrednio pod Humane Labs i tam spokojnie poczekać na kierowcę opancerzonego wozu. Kiedy kierowca będzie już blisko, wsiadamy do samochodu i jedziemy do znacznika. Propozycja moja jest taka, aby troje z Was zostało w wozie, a tylko jedna osoba zajęła się eliminacją strażników. Bronie jakie mi tutaj najbardziej odpowiadają (oczywiście z tłumikiem) to strzelba szturmowa i karabin wyborowy. Kolejność eliminacji macie na filmiku poniżej. Spawacza możecie aczkolwiek nie musicie zabijać, spawa tam coś sobie i nic dookoła go nie obchodzi. :)

  • Finał - na początku, o ile nie robicie Criminal Mastermind'a, proponuje jednemu z Was się zabić zaraz po wyjściu z mieszkania. W ten sposób teleportujecie się prosto do helikoptera i zaoszczędzicie czas. Dalej już według schematu gry. Ekipie naziemnej przypominam, aby będąc już w wodzie, założyć oddycharki. ;) Co do ekipy ze śmigłowca, skupcie się tylko na latających przeciwnikach, ci na ziemi nie muszą Was interesować. Po wypłynięciu ekipy naziemnej z kanału, Valkyrie ląduje sobie na plaży, ewentualnie przy słabych umiejętnościach pilota, niech wyląduje gdzieś wyżej na płaskim terenie. Kiedy już wszyscy wsiądziemy do maszyny, niszczymy kilka śmigłowców i koniec, kasa jest nasza.

 

Tym oto sposobem przeszliśmy do "zabawy z narkotykami". :)
Patrząc na Trevora nie unika wątpliwości, że ten gość musi coś brać! Napad "Serie A" tylko nas w tym przekonaniu umacnia. :)

 

  • Kokaina - zacznijmy od tego, że proponuję całkowicie porzucić śmigłowiec. Najprostszym sposobem jest, aby cała czwórka wsiadła do motorówki i podpłynęła pod jacht. Tam rozprawiamy się z pasażerami, następnie wsiadamy na Seasharki i wpływamy do pobliskiego kanału, gdzie czekamy na zgubienie pościgu. Następnie jedziemy do magazynu i pierwsze przygotowanie za nami.

  • Śmieciarka - ehhhh i jeszcze jedno "h". Prawdziwa zmora graczy, nie ma tutaj jakiegoś dobrego sposobu. Trzeba bardzo na siebie uważać. Tak, dobrze widzicie, więcej o śmieciarce nie napiszę.
  • Motocykliści - początek trzeba wykonać standardowo i uważać, podobnie jak w Humane Labs, podczas ustawiania ładunku EMP, aby żaden strażnik nas nie zobaczył. Następnie... nie, nie jedziecie trasą z GPSa, a udajcie się na autostradę, gdzie nie spotkacie praktycznie żadnych przeciwników (no dobra jest ich kilku, jednak nie stanowią żadnego zagrożenia).

(kliknij w obrazek aby powiększyć)
 
  • Zioło - wsiadamy w opancerzoną Kurumę, rach, ciach, pach i po bólu. Po zabraniu pojazdów są 3 drogi. 
    1. Jedziemy normalnie i narażamy się na spory ostrzał.
    2. Zjeżdżamy na autostradę i kierujemy się na południe, gdzie ostrzał jest mniejszy.
    3. Jeśli chcemy być całkowicie bezpieczni, wjeżdżamy na autostradę i kierujemy się na północ okrążając mapę i spotykamy tylko kilku przeciwników na końcówce trasy. Bez obaw czasu starcza bez problemu
  • Kradzież mety - znowu Kuruma (wiem, to zaczyna się robić nudne :) ). Na koniec jedna osoba prowadzi cysternę, a reszta osłania go z kuloodpornych samochodów. Nic szczególnego.
  • Finał -  tu mamy już duże pole do popisu. Najlepszym sposobem w magazynie są miniguny. Jeśli jednak macie niskie levele i nie dorobiliście się jeszcze tej broni, proponuje najzwyczajniej w świecie siedzieć w Kurumach, którymi przyjechaliście na miejsce. Ważną sprawą jest to, że nikt Wam nie każe, aby po wystrzelaniu wszystkich przeciwników, jechać główną, zatłoczoną, pełną Lostów i innych zbirów, którym ukradliśmy narkotyki, trasą.
    Dużo bezpieczniejszy jest wybór torów, tam trzeba uważać tylko na pociągi i kilka helikopterów. Wygląd trasy na filmiku poniżej (oczywiście nie bierzcie ze mnie przykładu i zjedźcie z torów w "cywilizowany" sposób :) ).

 


Uff... dwa następne napady za nami. W następnej części pojawi się słynny Pacific Standard, oraz recenzja i opinia, która podsumuje wszystkie zmiany, jakie zaszły w przeciągu 2 lat od premiery dodatku The Heists.

 

Część pierwsza:

http://gtasite.net/blog/166412/601/podsumowanie-po-dwoch-latach-od-premiery-napadow-w-gta-online_-czesc-pierwsza_.html

Część trzecia:

http://gtasite.net/blog/166412/604/podsumowanie-po-dwoch-latach-od-premiery-napadow-w-gta-online_-czesc-trzecia_.html


Oceń notkę:
+ +2 -
r e k l a m a

Komentarze (8) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 42
Majek dodano: 17.02.2017, 23:19
Kody - ekipa naziemna wchodzi do garażu po prawej stronie, czujka północna i południowa zostają na miejscach. Trochę prostsze i bezpieczniejsze. :P

Ustaw EMP - dla ułatwienia, zaraz po filmiku z kamer, jedna osoba wysiada, biegnie na wzgórze i ściąga kierowcę ciężarówki, strażnika obok i tego na dachu po prawej. Eliminować można we dwóch, nie zapominając o komunikacji.

Kokaina - ekipa z łodzi bombarduje statek z granatnika, pasażer helikoptera może użyć sniperki i dobić pozostałych.
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 17.02.2017, 23:24
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 41
omosquito do Majek dodano: 17.02.2017, 23:40
Właśnie z tym garażem to niekoniecznie bezpieczniejsze, ale kto co woli :) Ilu graczy, tyle sposobów.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 41
omosquito do omosquito dodano: 18.02.2017, 02:24
Co do jakości filmów. Przy Ustaw EMP szukałem takiego, który najbardziej odpowiada kolejności w jakiej zawsze Ja to robię, i która nigdy mnie nie zawiodła. Co do torów w finale Serie A.... Nic nie znalazłem, nie chciało mi się robić całego napadu, więc nagrałem przebieg trasy na normalnej sesji. Jeśli znajdziecie w sieci jakiś filmik z wykorzystaniem sposobu z torami to podlinkujcie w komentarzach :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 25
AstonMartin_X do omosquito dodano: 18.02.2017, 12:47
Bardzo fajny poradnik, szkoda tylko że w Pacyfic Standard nie działa już Kuruma
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 41
omosquito do AstonMartin_X dodano: 18.02.2017, 12:59
Szkoda, ale jest nadal sporo fajnych sposobow na Pacyfika. Niedługo pojawi się 3 część poradnika, w której wszystko opisze.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 33
Officer Mniam do AstonMartin_X dodano: 19.02.2017, 11:57
kuruma nie działa? ale z tego co wiem jest podobno myk na helka policyjnego :D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 41
omosquito do Officer Mniam dodano: 19.02.2017, 12:19
Dokładnie, w końcu zrobili patch. Co do helki to trzeba uważać na kilka rzeczy. Jutro mam wolne w robocie więc najprawdopodobniej skończę pisać i wrzucę bloga.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 24
Reeesio dodano: 21.02.2017, 14:49
My do smieciarki przy robieniu geniusza uzylismy kurumy :). wsiadalismy do smieciarki,kierowxa zaznaczal gps,do kurumy,reszta oczywista
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (8 opinii) Skomentuj

omosquito

omosquito

Poziom: 41

Ranking: 6

PD: 9842

Platformy

PC (Windows)

O sobie

Omosquito czyli fan GTA Online. Jeden z żyjących dinozaurów GTAO

Imię i nazwisko: Daniel

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 30 lat

Dołączył: 16.03.2016

Miasto: Toruń

Dałem plusów/minusów: 142/23

Otrzymałem plusów/minusów: 218/17

Napisałem komentarzy: 418

Osiągnięć zdobyłem: 61/142 (43%)

Oceniłem gier: 6

Napisałem blogów: 13

Napisałem recenzji: 0

Założyłem dyskusji: 0

Aktualnie gram w: GTA Online

Gram/Mam: 1 tytuł

Ukończyłem: 6 tytułów

X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.