Home Fanpage GTASite Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA SA] Mapę Vice City można znaleźć w śmietnikach koło restauracji w Angel Pine.

3205V Wszystko co musicie wiedzieć o Klubach Nocnych! Fabuła i świat gry | 25.07.2018 przez Majek
Encyklopedia: GTA Online

W artykule znajdziecie obszerny opis dodatku "After Hours". Od dziś możesz zarządzać własnym klubem nocnym, zlecać uzupełnianie zasobów innym pracownikom, powiększyć swoją przestrzeń garażową i wiele, wiele więcej!

Wszystko co musicie wiedzieć o Klubach Nocnych!

Zwiastuny

 

 

Klub nocny

Kluby nocne zlokalizowane są tylko i wyłącznie na terenie Los Santos. Najtańszy z nich kupimy za $1.080.000, a najdroższy za $1.700.000.

Oczywiście mówimy o zakupie samej nieruchomości, a pomyśleć trzeba jeszcze o wystroju, oświetleniu czy personelu. Wybór opcji dodatkowych wygląda tak samo, jak w przypadku biur, hangarów itd.

Nowością jest podgląd oświetlenia, które zamierzamy kupić. Rockstar udostępnił opcję "Włącz film", dzięki czemu możemy przetestować dany styl przed wydaniem ciężko zarobionych pieniędzy.

Wybierając najlepsze dodatki i najdroższy klub powinniście zbliżyć się do kwoty ~$5.000.000. Oczywiście lokalizacja nie ma najmniejszego znaczenia - każdy klub oferuje takie same atrakcje. 

 

Przygotowanie klubu nocnego

Kupiliście klub? Świetnie. Teraz czas go odpowiednio przygotować, bo obecnie jest to zwykła rudera. Podejdźcie do komputera w biurze i wybierzcie jedną z dwóch misji. 

Przygotowanie: pracownicy - prosta misja, podobna do Wear Flowers In Your Hair z GTA San Andreas. Wsiadaj do samochodu i zgarnij nowych pracowników Twojego klubu. Następnie wróć do przybytku i odpal kolejne zadanie.

Przygotowanie: sprzęt - czas zorganizować nagłośnienie. Udaj się w wyznaczone miejsce i zgarnij party-busa. GPS będzie prowadził Was przez autostradę. W Los Santos będą mosty i znaki, pod którymi nasz bus się nie zmieści, bo na samym szczycie znajduje się wielka, świecąca czacha. Możecie uderzyć w most i czaszka spadnie, możecie też jechać okrężnymi drogami i dowieźć wszystko w jednym kawałku. Nie robi to żadnej różnicy.

Ostatnia misja polega na dostarczeniu sławnego DJa - Solomuna. Udaj się na lotnisko w LS. Na miejscu okaże się, że nasza gwiazda będzie miała problem z wylądowaniem, ponieważ pilot "odleciał" po jakichś proszkach. Samolot będzie awaryjnie lądował na lotnisku w Sandy Shores. 

Możesz od razu udać się na pustynię i poczekać na wielką europejską gwiazdę deep house'u. Nie musisz śledzić samolotu. 

Następnie odwieź Solomuna do klubu, w którym zacznie się ostra impreza (Tony wyremontował budynek, kiedy my załatwialiśmy sprzęt i pracowników).

Solomun został rezydentem w naszym klubie. Kolejni DJ'e będą przybywać co tydzień według rozkładu:

  • Tale Of Us – 31 lipca
  • Dixon – 7 sierpnia
  • Black Madonna – 14 sierpnia

 

Biuro

Nasze biuro znajduje się na piętrze. Znajdziemy tam komputer, z którego możemy zarządzać klubem (ale o tym niżej), strefę mieszkalną i wypoczynkową, schowek na broń oraz sejf, w którym gromadzone są dzienne dochody klubu. 

Do biura możemy wejść od frontu, przeciskając się przez tłumy szalejące na parkiecie, a następnie przechodząc za konsoletą DJ'a lub od tyłu, przemykając garażem.

 

Sejf oraz schowek oznaczone są na radarze ikonami, które widzimy na zdjęciu powyżej. Aby otworzyć jedną ze skrytek, musimy podejść pod ścianę i wcisnąć odpowiedni przycisk na naszym kontrolerze. 

Warto regularnie odwiedzać nasz sejf, ponieważ jego pojemność jest ograniczona do $70.000. Dzienny przychód zależy od popularności naszego klubu. W najlepszym przypadku jego wysokość wynosi $10.000 / dzień. 

Schowek na broń pełni tę samą funkcję co ten z biura czy bunkra, ale w przeciwieństwie do wcześniej wspomnianych posiadłości, w klubie nie musimy do niego dopłacać - dostajemy go w pakiecie.

Jeśli nie wiecie, do czego służy schowek na broń, to już tłumaczę. Możemy w nim ustawić, które bronie mają być widoczne w kole wyboru broni na publicznych sesjach. 

W biurze ukryte są dwa dodatkowe ustawienia. W miejscu, które widzicie powyżej na radarze, możecie włączyć/wyłączyć przyciemniane szyby, tak aby nikt z gości Was nie podglądał oraz przyciemnić/rozjaśnić światła, aby zadbać o atmosferę. 

 

Zarządzanie klubem

Zarządzanie klubem nocnym - znajdziemy tu statystyki dotyczące:

  • wizyty innych graczy
  • obecna liczna klientów
  • dzienny przychód
  • pojemność sejfu
  • wizyty celebrytów

Z tego pola będziemy też dbać o popularność naszego klubu, wykonując przeróżne misje, w których będziemy odpowiedzialni za naklejanie plakatów, niszczenie furgonetek, promowanie muzyki DJa i wiele więcej. Im nasz klub popularniejszy, tym większy dzienny przychód.

Stały DJ - możemy ustalić, który DJ będzie bawił naszą publiczność.

Zarządzanie magazynem - zatrudnij technika i przydziel do wytwórni (narkotyki, papiery wartościowe, broń itp.), aby kolekcjonował za Ciebie zasoby. Kiedy magazyn będzie już pełny, wystarczy sprzedać towar. 

Zasoby zebrane przez technika nie powiększają tych, które zebraliśmy samodzielnie w bunkrze / fabrykach. Są to osobne towary. Sprzedaż zasobów z klubu nie pomniejsza zasobów w bunkrze / fabrykach. Aby technik mógł kolekcjonować np. kokę, musisz mieć kupioną i aktywną fabrykę koki. Sprawa wygląda analogicznie z innymi towarami.

Sprzedaj dobra - miejsce, z którego możemy rozpocząć sprzedaż towarów. Jeśli chcemy zarobić więcej, musimy poczekać, aż wypełni się jedna z dostępnych list. Są to zamówienia specjalne od bogatych kupców.

Ulepszenia - miejsce, w którym ulepszymy ochronę ($695.000), pracowników ($475.000) i sprzęt ($1.425.000). 

 

Dodatkowe opcje znajdziemy po wejściu w menu interakcji (klawisz M), a następnie "Zarządzanie klubem nocnym".

 

Sprzedaż

W pakiecie z klubem dostaniemy furgonetkę Vapid Speedo Custom. Znajduje się ona na pierwszym piętrze magazynu, służy do sprzedawania towarów i w pełni opancerzona z powodzeniem zastępuje kuloodporną Kurume. Aby ją przerobić, należy do niej wsiąść, a następnie wcisnąć odpowiedni przycisk (standardowo E na klawiaturze / strzałka w prawo na d-padzie).

Na stronie Warstock Cache & Carry znajdziemy niestandardowe wersje Poundera oraz Mule, które przydadzą się przy większych sprzedażach. 

 

Aktywności w klubie

Klub to nie tylko praca, ale i rozrywka. Często spotkamy się w środku z Tonym, Lazlowem czy innymi osobistościami.

Możemy wejść na parkiet i tańczyć, możemy podejść do baru i się napić (drinki są dla nas bezpłatne, jeśli bawimy się w naszym klubie), ale przede wszystkim - jeśli mamy odpowiednią ilość gotówki - możemy wziąć do ręki butelkę szampana za $150.000 i rozlać go na pobliskich imprezowiczów!

Ta specyficzna minigra dostępna jest tylko i wyłącznie w barze na piętrze u barmanki na środku. Ona jako jedyna poza standardowymi trunkami oferuje Srebrnego, Złotego i Diamentowego Bleuter'd (to właśnie te szampany) kolejno za $30.000, $50.000 oraz $150.000

 

Nowe ubrania i samochody

Tradycyjnie - z każdym większym dodatkiem Rockstar dodaje do gry nowe ubrania oraz samochody. Ubrania kupimy oczywiście w sklepach z ubraniami, a samochody według listy poniżej. 

  • $790.000 - Dinka Jester Classic (Legendary Motorsport) 
  • $909.000 - Ocelot Swinger (Legendary Motorsport)
  • $611.000 - Mammoth Patriot Stretch - (Southern San Andreas Super Autos
  • $1.842.050 -  Imprezowy Autobus (Southern San Andreas Super Autos
  • $241.000 / $320.530 - niestandardowy MTL Punder (Warstock Cache & Carry
  • $72.000 / $95.700 - niestandardowy Maibatsu Mule (Warstock Cache & Carry
r e k l a m a

Komentarze (39) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 28
x-KING dodano: 25.07.2018, 14:09
Świetna robota !
Jak na moje - ogólnie dodatek porządniejszy niż wszelkie inne biznesy, co oczywiście nie oznacza od razu, że świetny - po prostu tragedii nie ma. Oceniając przez pryzmat ostatnich lat ( to co obecnie mamy ), dałbym notę nawet 8/10, podoba mi się wnętrze klubu, ładnie wykonane, nie ma zbędnej pustej powierzchni jak jest to w przypadku innych lokacji, zostało dodane trochę ubrań, które można śmiało założyć, a przede wszystkim został wprowadzony pasywny rodzaj zarobku, czy bardziej uzupełniania zasobów bez jazdy w ta i z powrotem, która zniechęcała i nudziła strasznie, przynajmniej mnie...Natomiast tak dobrze być nie może... Odejmuję punkt za misje promujące klub, standardowo zbyt nudne..., Odejmuję także za zarobki z owego klubu, jak na moje zbyt małe, o ile przełknę, że zasoby się odnawiają powoli, ale przynajmniej same, tak za klub wpadają grosze....Następny punkt odejmują także za to co mają dodać, a wprowadzili już do gry z tą zawartością, tj kolejny opressor, batmobil ( odjął bym najlepiej i -3, ale niech już jest balans :P ). Tego trzeciego ja już naprawdę nie rozumiem. W końcu zrobili coś choć trochę nieco innego, w końcu mogłoby się wydawać, że wracają na właściwy tor, a oni co....dorzucają kolejne latające motory i auta, no po prostu parodia... Końcowo za ten wstępny etap, chociaż już wiadomo z czym to się mniej więcej je, daję 5/10.
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 30
Dodladden do x-KING dodano: 25.07.2018, 14:21
Ten jeden raz przyznam ci racje i stwierdze, że R* przesadził z większością pojazdów (opressor, i inne odrzutowe syfy)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 28
x-KING do Dodladden dodano: 25.07.2018, 14:42
Zawsze mam rację ;)
//Edytowano 3 razy. Ostatnio: 25.07.2018, 14:44
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 54
omosquito do x-KING dodano: 25.07.2018, 15:06
A gdzie tam, nie zawsze ;p
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 28
x-KING do omosquito dodano: 25.07.2018, 15:13
A z czym nie ? :P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 35
Warfikus dodano: 25.07.2018, 14:04
Ci technicy nie przenoszą zrobionego towaru z naszych wytwórni, bo on mi normalnie rośnie po zakupie tam zasobów, ino go klonują? Ktoś musi się w to zagłębić, mi ekstremalnie skoczyła wartość po zrobieniu tych wojen handlowych na sesji
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 54
Majek do Warfikus dodano: 25.07.2018, 14:07
Właśnie nie ma tego nigdzie doprecyzowanego, ale obstawiam, że zasoby z klubu powiększają zasoby w wytwórniach. Na pewno nie na odwrót.
Trzeba będzie testować kilka dni. :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 28
x-KING do Majek dodano: 25.07.2018, 14:11
Nie wiem o co wam dokładnie chodzi, ale ci technicy dostarczają zasoby do magazynów od zera.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 54
Majek do x-KING dodano: 25.07.2018, 14:13
Czyli jeśli masz np. pustą wytwórnię koki i przydzielonego technika, to zasoby, które on dostarcza pojawiają się w magazynie klubu nocnego oraz wytwórni koki? Czy tylko w magazynie klubu nocnego?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 28
x-KING do Majek dodano: 25.07.2018, 14:17
a to nie mam pojęcia, zaraz zobaczę jak to u mnie wygląda.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 28
x-KING do x-KING dodano: 25.07.2018, 14:26
Kuźwa, pieprzone publiki. Chciałem sprawdzić ale ekran mi się zawiesił na przeładowywaniu ( do piwnicy ). Natomiast w next sesji już nie sprawdzę, bo limit vipów. Sorry nie pomogę, nie mam tyle cierpliwości :P
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 54
Majek do x-KING dodano: 25.07.2018, 15:17
Nie miałem nigdzie zasobów, w fabryce mety pojawił się mały pasek. Więc chyba to przez ziomków z klubu. Trzeba będzie jeszcze trochę poczekać i zobaczyć czy w innych fabrykach też przybędzie.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 35
Warfikus dodano: 25.07.2018, 15:25
CEO Crates= Cargo & Shipments - 70 min for $10,000, $8570/hour
Gunrunning= Sporting Goods - 40 min for $5000, $7500/hour
Cocaine= South American Imports - 120 min for $20000, $10,000/hour
Meth= Pharmaceutical - 60 min for $8500, $8500/hour
Weed= Organic Produce - 20 min for $1500, $4500/hour
Forgery= Printing & Copying - 15 min for $1000, $4000/hour
Counterfeiting= Cash Creation - 30 min for $3500, $7000/hour

Wszystkie biznesy nie wymagają żadnych zasobów, technik któremu przydzielone jest zadanie potrzebuję tylko aktywnej wytwórni, nie musi tam być ani zasobów ani towaru, w tym biznesie się tylko sprzedaje.
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 45
Crrooss do Warfikus dodano: 25.07.2018, 15:47
Gdy sprzedamy cały towar poprzez "klub", a mieliśmy pełno towaru np w bunkrze, to w bunkrze coś zostaje czy będzie pusty po sprzedaży?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 35
Warfikus do Crrooss dodano: 25.07.2018, 16:40
Zostaję, to są dwa osobne magazyny, technik nie potrzebuje towaru ani zasobów z wyznaczonego biznesu, on działa sam i produkuje niezależnie, musisz mieć tylko ten biznes czynny, tzn może tam nie być nic, nawet towaru i zasobów, ale musi być aktywny, technicy za pracę pobierają tylko śladowe ilości dolców za dzień pracy.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 54
Majek do Warfikus dodano: 25.07.2018, 16:52
Dzięki za info, zaktualizowałem artykuł. ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 54
omosquito do Majek dodano: 25.07.2018, 17:35
To z tymi przelicznikami też wstaw. Łatwiej wtedy wybrać do czego techników ustawić. Ale teraz tak patrzę.. Oni są cholernie powolni... W najlepszym konfigu 41750 na godzinę....
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 25.07.2018, 17:37
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[93.174.***.***]
Komar dodano: 25.07.2018, 21:51
Program dopiero w weekend i ciekawią mnie dwie rzeczy. 1 czy jest sens w to inwestować? Jedynie co mnie w tym zaciekawiło to ten technik i tutaj moje drugie pytanie, czy technik uzupełnia zasoby w wytwórni koki i bunkrze? Nie trzeba już wykonywać tych durnych misji pozyskiwania towaru?
Dajcie znać będę bardzo wdzięczny.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 54
omosquito do Komar dodano: 25.07.2018, 21:58
Technik robi wszystko sam, ale baaaardzo powoli tak jak napisałem trochę wyżej. Ustawiasz sobie 5 murzynów co wszystko ogarniają, ty tylko wszystko później sprzedajesz. Możesz osobno, możesz całość za jednym zamachem. Czy opłaca się inwestować? hmm.... w sumie chyba tak.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.24.***.***]
Ktoś dodano: 25.07.2018, 22:20
Wszystko co musicie wiedzieć o tym DLC to jedno słowo - NUDA!!!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 26
natanpl dodano: 26.07.2018, 16:56
nie wiem czy to zauważyliście ale na biurku tonego jest zdjęcie luisa lopeza
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 35
Warfikus do natanpl dodano: 26.07.2018, 17:10
Ta w berecie, pod biurkiem jest obraz z Maisonette, a sam Tony przegląda ciekawe strony w internecie..., może Luis nie żyje? :c
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 54
omosquito dodano: 27.07.2018, 00:46
Zauważyliście, że kamery w klubie działają tak samo jak w bunkrze? Wystarczy przy nich stanąć i nie wywala z sesji. Jednym słowem nie musisz grać a kasa robi się sama.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 54
omosquito dodano: 27.07.2018, 04:19
Taka ciekawostka, sprzedawałem towar z klubu na sesji dla zaproszonych. Byłem na publiku jako prezes klubu, dołączyłem do wyścigu, wywaliło nas wszystkich do sesji hosta, która była dla zaproszonych i nadal byłem prezesem i mogłem sprzedawać.
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 27.07.2018, 04:20
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[31.134.***.***]
Tito dodano: 28.07.2018, 02:29
W tym newsie pisze że schowek na bron w klubie jest w cenie...nooo ja go nie mam. Czy może on pojawia się dopiero wraz z ulepszeniem jakims?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[109.196.***.***]
Wixser dodano: 28.07.2018, 11:22
Witam wyjaśni mi ktoś temat z tymi technikami i jak ogólnie zarabiać na tym dodatku oprócz dziennych 10tyś $
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 12
Gulek dodano: 28.07.2018, 13:07
Pograłem około 2-3 h w Nocne Kluby i stwierdzam, że jest to ciekawy update a będzie zdecydowanie jeszcze ciekawszy po rozszerzeniach. Jeśli chodzi o kasę to władowałem aż 13 mln... Nie miałem wcześniej klubu motocyklowego, więc chcąc mieć wszystkich techników obsadzonych musiałem kupić siedzibę i całą resztę. Zarobki, hmm pewnie mi się to nie wróci ale liczy się frajda. Dalej Import/Export pozostaje najbardziej dochodowy. Wixser zarabiać na tym dodatku oprócz 10k, można w taki sposób, że techników obsadzasz w 5 lokacjach (bo tylu można mieć techników) a oni zdobywają za Ciebie towar, Ty nic nie robisz, gdy już zbiorą sensowną sumę, wtedy sprzedajesz. U mnie po 2-3h nazbierali 55 tys, więc nie powala ale i tak szybciej niż przemyt broni, chociaż zdecydowanie większe koszta wkładu.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[159.205.***.***]
Ziom dodano: 28.07.2018, 13:54
Kolego, zysk w przemycie broni po 3ch godzinach to ponad 250tys jeśli kradniesz zasoby i ponad 160tys. jeśli je kupujesz. Uwzględniłem oczywiście wszystkie ulepszenia i droższą sprzedaż.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 12
Gulek do Ziom dodano: 28.07.2018, 19:24
Pewnie tylko wtedy jak zespół jest przydzielony tylko do produkcji broni z badaniami nie ma szans a przynajmniej ja tego nie odnotowałem :)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[159.205.***.***]
Ziom do Gulek dodano: 28.07.2018, 21:13
Zgadza się, tylko co ma piernik do wiatraka?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 54
omosquito do Ziom dodano: 28.07.2018, 21:49
Uwaga, udzielam odpowiedzi. Odpowiedź brzmi: Mąka łączy piernik z wiatrakiem. Dziękuję za uwagę. Mam nadzieję, że pomogłem.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[159.205.***.***]
Ziom do omosquito dodano: 29.07.2018, 10:08
Tego typu odpowiedzi się spodziewałem
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 54
Majek do omosquito dodano: 29.07.2018, 18:51
Bonus! Mają tyle samo liter.
+ +1 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[178.235.***.***]
DrThuner dodano: 05.08.2018, 17:15
Ktoś wie jak zdobyć ten schowek na broń w klubie nocnym? Trzeba mieć coś konkretnego zakupione czy co?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[31.2.***.***]
Mario dodano: 17.08.2018, 23:46
Mam niby proste acz problematyczne pytanie. Niby sprawa prosta, ale jak do kur.. nędzy mam wypłacić kasę z sejfu. Nie wiem może u mnie poprostu się nie da, a neta całego przekopałem i nic nie znalazłem.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 54
omosquito do Mario dodano: 18.08.2018, 01:15
Podchodzisz, wciskasz "e" sejf się otwiera, podchodzisz bliżej i kasa ląduje na koncie.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[176.221.***.***]
Jacker84 dodano: 25.08.2018, 08:25
Witam mam problem , jest nim schowek mną broń , a dokładnie ja go nie posiadam , mam PS4 , i nie posiadam ulepszeń . Pomoże ktoś ?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[37.8.***.***]
Seppik dodano: 14.10.2018, 20:56
Kupiłem lokal i jest już bardzo popularny. Na początku ustawiłem wejściówkę na 5$ a teraz chciałem to zmienić. Gdzie mam szukać ?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 54
omosquito do Seppik dodano: 14.10.2018, 22:02
Te 5$ to dostajesz tylko, jeśli klub odwiedzi jakiś gracz.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (39 opinii) Skomentuj

SHOUT

Regulamin shoutboxa | Archiwum

Znaków: 0 z 300

Wszystkich wpisóws: 34656

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 89,51
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,13
3.  RAFkin 36 412/539 87,24
4.  adi55500... 36 401/554 85,96
5.  Wookie1 31 389/465 85,89
6.  KyloHims... 34 389/525 84,76
7.  EngineV8 33 379/494 83,96
8.  Brus 34 377/509 83,52
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,04
10.  Wichu 29 341/435 80,43
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 441 2310
2.  Majek 28 439 1513
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Mr_White... 6 436 1350
5.  Zembu 8 431 1349
6.  Mazi150 4 438 1342
7.  Kettger 4 436 1336
8.  Majkela 2 436 1322
9.  xNomad 0 439 1317
10.  Siatkarz... 0 439 1317
Zobacz pełen ranking

GTA

Zobacz więcej   

Znajdź nas w sieci



X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.