Home Fanpage GTASite Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA IV] Jeśli zamówimy taksówkę z firmy Romana, taksówkarze zaczną marudzić, że wożą nas za darmo.

1252V Akt #3 - Scenariusz końca świata Poradniki | PC PS4 XOne 21.01.2018 przez Majek
Encyklopedia: GTA Online

Ostatnia, najtrudniejsza i najdłuższa część z dodatku "Skok na koniec świata". Po zawirowaniach z aktu drugiego wiemy już, że to nie Rosjanie, a Avon z Cliffordem są tymi złymi. Aby ocalić świat, musimy pokonać 6 misji w terenie, 5 przygotowań oraz finał.

Przywódca za napad zapłaci $120.000.

Akt #3 - Scenariusz końca świata

Misje w terenie

Misja w terenie: Oznaczona kasa
Jedźcie na miejsce i przechwyćcie paczkę. Zaraz po tym, jak ją odbierzecie, otrzymacie 4 gwiazdki poszukiwań. Dobrze jest mieć pod ręką np. Buzzarda, aby szybko i bezpiecznie uciec stróżom prawa.

Misja w terenie: Rekonesans
Bardzo prosta misja. Jedźcie na miejsce i zróbcie zdjęcia. Po wszystkim opuśćcie teren.

Misja w terenie: Chernobog
Weźcie opancerzoną Kurumę i udajcie się na miejsce. Zanim wjedziecie na plac, ze snajperki ściągnijcie ochroniarzy w czarnych pancerzach (mają Railguny!). Po wybiciu przeciwników przejmijcie wielką ciężarówkę z rakietami. Kierowca niech skupi się na jeździe i dostarczy ją do bazy, reszta ekipy powinna zająć się w tym czasie nadjeżdżającymi przeciwnikami.

Misja w terenie: Tor lotu
Śledźcie cel. Jedna osoba z teamu powinna czekać na Was z opancerzonej Kurumie lub jakimś śmigłowcu. Kiedy mężczyzna wejdzie do alejki z tyłu, zabijcie go i weźcie walizkę. Teraz ucieknijcie policji i dostarczcie paczkę do bazy.

Misja w terenie: Strefa testowa
Nie robiąc hałasu, zdejmijcie 3 strażników na zwenątrz. Następnie wejdźcie do mieszkania i przechwyćcie ładunek (będzie w pokoju, którego pilnuje naukowiec). Podczas powrotu do bazy, uważajcie na ludzi Avona. Opancerzona Kuruma powinna załatwić sprawę.

Misja w terenie: Komputer pokładowy
Zaopatrzcie się w Buzzarda, Hydrę lub coś, co lata i ma uzbrojenie. Następnie ścigajcie myśliwiec - musicie go uszkodzić. Kiedy samolot spadnie do wody, przechwyćcie ładunek i dostarczcie do bazy.

 

Uratuj Agenta 14

Przed tym przygotowaniem zaopatrzcie się w kamizelki i przekąski. Amunicja do miniguna też się przyda.
Na miejsce udajcie się w opancerzonych Kurumach. Zabijcie wrogów na zewnątrz. Następnie zaminujcie bombami przylepnymi wejście z przodu (na wysokości tego czerwonego kontenera, w którym macie kamizelkę i HP) i udajcie się do Agenta 14.
Pierwsza fala przeciwników (i to nie byle jakich!) przyjdzie od przodu. Zdetonujcie miny zbliżeniowe. Jeśli któryś z wrogów przeżyje, wykończcie go i biegnijcie do przodu. Kolejne "kolosy" pojawią się za Wami. 
Aby ich zobaczyć, użyjcie gogli termowizyjnych od Lestera.

Kiedy pokonacie niewidzialnych przeciwników, rozprawcie się z nadlatującymi śmigłowcami i ruszajcie za Agentem. Powoli zabijajcie wrogów, pilnując przy tym Agenta. Zwracajcie uwagę na radar, gdyż klony lubią wyskakiwać zza pleców.
Kiedy dotrzecie do budynku obok, na tyłach, od strony wody, wyskoczą na Was 2 kolosy. Pozbądźcie się ich i pilnujcie agenta, bo pójdzie on przodem. Następna fala to 2 ostatnie już kolosy i kilku przeciwników. Pamiętajcie o dwóch klonach na dachu!
Po wszystkim wsiadajcie do śmigłowca i odeskortujcie Agenta 14. Pamiętajcie, żeby lecieć poniżej radaru. W przeciwnym razie wyślą do Was śmigłowce. Możecie się ich pozbyć poprzez obniżenie lotu lub tradycyjnie - przy pomocy uzbrojenia w Waszych śmigłowcach.

 

Eskorta ULP

Jedźcie w wyznaczone miejsce, zdejmijcie przeciwników, siedząc wygodnie w opancerzonej Kurumie, a następnie jedźcie Chernobogiem do kolejnego punktu. Nie zjeżdżajcie na plażę. Czekajcie na tej górce, na której był CP, a kiedy Agent 14 wystartuje, śledźcie go autostradą i zadbajcie o to, aby przebył on bezpiecznie swą długą i powolną podróż.

Część zespołu powinna zająć się przeciwnikami na ziemi, w czasie gdy dwójka z ciężarówki oczyszczać będzie niebo.
Najlepiej jest lekko wyprzedzić Agenta 14 w jego małym helikopterku, rozstawić wsporniki i zdjąć wrogie śmigłowce z rakiet. 1 strzał wystarczy, żeby rozwalić 1 śmigłowiec. Stosując tę taktykę, oszczędzicie czas na przeładowaniu uzbrojenia, a co za tym idzie, Agent 14 straci mniej HP.

 

Barrage

Udajcie się do obserwatorium i zaczekajcie na powietrzny konwój. Następnie zniszczcie Cargoboba, który będzie transportował terenówkę.

Do misji otrzymacie karabin snajperski z wybuchową amunicją - może się przydać. 
Konwój najlepiej zestrzelić, kiedy będzie blisko Was. Oszczędzicie sobie czas na dojazd do Barrage'a.
Kiedy zdobędziecie pojazd, jedźcie na lotnisko na pustyni (uwaga na nadjeżdżających i nadlatujących przeciwników). Na miejscu zabijcie wrogów.

Na początku skupcie się na wielkim samolocie, który nie może wystartować! Kiedy oczyścicie teren, dostarczcie terenówkę do kryjówki.

 

Khanjali

Jedźcie na wysypisko, najlepiej opancerzoną Kurumą. Na miejscu zabijcie wrogów i zniszczcie oznaczony sprzęt. Kiedy w budynku będzie czysto, oczyśćcie resztę placu i przejmijcie czołg.

Musicie dojechać nim do punktu dostawy. Po drodze napotkacie opór, zarówno lądowy, jak i powietrzny.
Wskazówka - jeśli prowadzicie czołg i gracie na padzie, naładowane działo nie będzie narzucało Wam kierunku jazdy. Zupełnie odwrotnie, niż w przypadku gdy gracie myszką i klawiaturą.

 

Obrona powietrzna

Z pozoru prosta misja, w której za pomocą bombowca musimy zniszczyć nadajniki. Potrzebny jest dobry pilot, który utrzyma maszynę stabilnie w powietrzu, aby strzelcy (głównie ten na dole) mogli trafić w nadajniki. Strzelec na górnym działku powinien zająć się nadlatującymi śmigłowcami i samolotami. Pilot może korzystać z opcji bombardowania, choć raczej powinien skupić się na stabilnym locie.

 

Finał

Uzupełnijcie przekąski i pancerz. 
Na początku wybieramy pojazd do misji. Jeśli wybierzecie czołg, będzie łatwiej, a Barrage zostanie sprzedany i otrzymacie dodatkowe $50.000 do wypłaty. Jeśli wybierzecie terenówkę, będzie nieco trudniej, ale otrzymacie bonus w wysokości $100.000.
Pojazd wybrany? Jedźcie więc do tunelu pod górą Chiliad. Kiedy będziecie w środku tajnej bazy, starajcie się omijać przeciwników - stracicie mniej czasu i HP.

Uwaga! Nie jedźcie do znacznika, zatrzymajcie się jakieś 10m przed nim. 

Pamiętacie niewidzialne kolosy z wcześniejszego przygotowania? 3 z nich spotkacie zaraz na początku, na szczęście tym razem nie są oni niewidzialni.

Wyeliminujcie przeciwników, róbcie wszystko powoli, komunikacja to podstawa. Pokonujcie kolejne fale wrogów i niszczcie oznaczone skrzynie. 

Następne zadanie polega na hackowaniu. Wybierzcie do tego jedną osobę, reszta w tym czasie powinna zabijać przeciwników i osłaniać hackera. Hackowanie polega na przeprowadzeniu wiązki światła przez swego rodzaju labirynt. Wiązką sterujemy za pomocą zwierciadeł. Promień należy nakierować na zieloną kropkę (tzw. pakiet) i poczekać, aż wybuchnie.

Omijajcie czerwone kwadraty (zapory sieciowe)! 
Jeśli jakimś cudem udało Wam się przeżyć i hackowanie zakończyło się powodzeniem, przyszedł czas na działa orbitalne. Musicie zniszczyć mobilne serwery Clifforda. 

Kiedy wykonacie i to zadanie, udajcie się do silosu rakietowego. Po drodze napotkacie opór, jednak nie będzie on tak intensywny, jak podczas hackowania.

Po dotarciu w wyznaczone miejsce zobaczycie, jak Avon ucieka na jetpacku. Nie martwcie się - Wy również otrzymacie swój egzemplarz. Gońcie uciekiniera i zabijcie go. Pokonajcie śmigłowce wroga, a następnie wylądujcie bezpiecznie w obserwatorium.
Pamiętajcie o schowaniu podwozia w jetpacku - staje się on wtedy bardziej sterowny.
Po obejrzeniu końcowej cut-scenki host otrzyma nagrodę w postaci darmowego odwołania pościgu (telefon do Lestera), a reszta zespołu może cieszyć się z zarobionej gotówki i uratowania świata!

 

Nagrody

Poziom Kwota
normalny $1.200.000
trudny $1.500.000

 

Wyzwanie elitarne

Aby otrzymać dodatkową nagrodę w wysokości $50.000, musicie spełnić cztery warunki:

  • ukończ napad w mniej niż 30 minut
  • nikt nie może zginąć
  • 150 headshotów
  • wszystkie hackowania ukończone bez straty życia (jeśli czerwony kwadrat jest bliski wybuchu, anulujcie hackowanie i zróbcie je odnowa)

 

Przejdź do wcześniejszego poradnika:

<<< Akt II

 

r e k l a m a

Komentarze (4) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 29
Warfikus dodano: 21.01.2018, 18:50
Jeśli Host jest prezesem niech on hakuje, w tedy ochroniarze będą mieć zapewnioną regenerację HP, a hakujący nigdy nie obrywa (chyba że skończy, odejdzie od komputera, boty natychmiast skierują pociski w jego stronę).
+ +2 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 51
Majek do Warfikus dodano: 21.01.2018, 21:07
Trochę nie doprecyzowałem. Chodziło mi o osłanianie go w momencie, kiedy biegnie od jednego terminala do drugiego. ;)
//Edytowano 1 raz. Ostatnio: 21.01.2018, 22:59
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[95.160.***.***]
SansiroPOLSKA dodano: 22.01.2018, 10:51
Cliffford bo f w alfabecie znaczy 6 tzn Cli666ord.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.21.***.***]
rafalskitomek dodano: 13.03.2018, 20:52
ten napad finalowy jest trudny i polecam go robić z ludzmi kturzy majom powyżej 150 levelu
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

SHOUT

Znaków: 0 z 300 | Regulamin shoutboxa

Wszystkich wpisów: 25571

GTA

  • 1.
    omosquito
    omosquito Punkty: 257, poziom: 50
  • 2.
    Edek503
    Edek503 Punkty: 197, poziom: 36
  • 3.
    Majek
    Majek Punkty: 197, poziom: 51
  • 4.
    Warfikus
    Warfikus Punkty: 178, poziom: 29
  • 5.
    Crrooss
    Crrooss Punkty: 138, poziom: 42
  • 6.
    sabaru
    sabaru Punkty: 118, poziom: 29
  • 7.
    x-KING
    x-KING Punkty: 111, poziom: 23
Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 90,35
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,86
3.  RAFkin 36 412/539 88,22
4.  adi55500... 36 401/554 86,97
5.  Wookie1 31 389/465 86,74
6.  KyloHims... 34 389/525 85,71
7.  EngineV8 33 379/494 84,85
8.  Brus 34 377/509 84,44
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,94
10.  Wichu 29 341/435 81,22
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 441 2310
2.  Majek 28 439 1513
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Mr_White... 6 436 1350
5.  Zembu 8 431 1349
6.  Mazi150 4 438 1342
7.  Kettger 4 436 1336
8.  Majkela 2 436 1322
9.  xNomad 0 439 1317
10.  RAFkin 1 436 1315
Zobacz pełen ranking

GTA

  • 1.
    omosquito
    omosquito Punkty: 257, poziom: 50
  • 2.
    Edek503
    Edek503 Punkty: 197, poziom: 36
  • 3.
    Majek
    Majek Punkty: 197, poziom: 51
  • 4.
    Warfikus
    Warfikus Punkty: 178, poziom: 29
  • 5.
    Crrooss
    Crrooss Punkty: 138, poziom: 42
  • 6.
    sabaru
    sabaru Punkty: 118, poziom: 29
  • 7.
    x-KING
    x-KING Punkty: 111, poziom: 23
Zobacz więcej   

Znajdź nas w sieci



X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.