Home Facebook GTA Rockstar Games

CIEKAWOSTKA

[GTA SA] Rower w San Andreas jest niezniszczalny, ale czy na pewno? Przewróć go do góry nogami i obserwuj jak staje w płomieniach.

2771V GTA: A - Postacie Postacie i ekwipunek | GBA 30.11.2004 przez Kuchcik
Encyklopedia: GTA Advance

GTA: A - Postacie

Lista postaci z GTA: Advance.

Mike to główny bohater gry. Mike i jego kumpel Vinne chcą uciec z Libery City. Niestety Vinne ginie, a Mike musi znaleźć sprawców zabójstwa i uciec z Liberty.


Vinne to kumple Mike''a. Ginie w wyniku zamachu bombowego w jego samochodzie. To właśnie dla Vinne''go będziemy robić pierwsze misje w Portland.



8 Ball to nasz drugi kontakt w grze. 8 Ball ma zakład z bombami (zapewnie znacie go z GTA3). Dla niego również będziemy wykonywać misje.

 

Jonnie jest właścicielem baru. Robimy dla niego całkiem ciekawe misje, jak np. zabicie niepotrzebnego senatora. Tuż przy pierwszym spotkaniu okazuje się, że Vinne był mu winny dużo forsy. To czyni go jednym z głównych podejrzanych.
 


King Courtney to pierwsza osoba, która da nam misje w Staunton. Ma kawiarnie niedaleko portu. King jest Kolumbijczykiem, który jest jak na właściciela jedynie kawiarni bardzo zasobny.



Cisco W ostatniej misji dla Kinga mamy go poturbować. Misje dla niego są bardzo ciekawe i dobrze płatne. Będziemy robić dla niego, także misje w Starfish Vale. Ma tam swój prywatny samolot.
 


Yuka nie odgrywa żadnej ważnej roli w grze. To ją właśnie porywamy w najciekawszej misji w Statuon. Jest siostrzenicą Asuki, szefowej Yakuzy.



Asuka to bardzo dziwna postać. Daje Mike''owi dobrze płatne zadania. Po pierwszej misji dla niej wyjawia się, że ma do niego słabość. Dlatego właśnie Mike ucieka ze Statuon do Strafish Vale, chcąc dopaść podkładacza bomby.
 

r e k l a m a

Komentarze (18) Skomentuj Obserwuj

 
Poziom: 11
dawson56 dodano: 19.02.2007, 11:36
Fajny Opis
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.10.***.***]
Gość dodano: 04.05.2007, 15:45
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Lance_Vance dodano: 25.07.2007, 10:35
Mnie też się podoba, tylko trochę błędów otrograficznych w tym arcie ;) Fajny jest 8Ball ;p
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Reayuk dodano: 29.07.2007, 09:54
mnie też się podoba ^^
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
maku dodano: 03.08.2007, 09:17
fajny jest King Courtney
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Markiz dodano: 06.12.2007, 16:58
Kurde, ale gówno z tej gry!
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Lester019 dodano: 09.03.2008, 12:22
Asuka jest spoko
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
[83.19.***.***]
Gość dodano: 12.06.2008, 19:45
w każdej części GTA gdzie 'mieszkamy' w LC najbardziej lubię 8balla ;)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
lyndows dodano: 30.06.2008, 00:30
Prawie te same postacie co w GTA 3.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
mrozio_18 dodano: 06.07.2008, 11:39
fajne te 2 ostatnie [***]eczki :D
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Ricolas dodano: 23.07.2008, 21:30
Fajne arty
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Ziom@k dodano: 13.08.2008, 13:18
wymiata S*ka :D xd
bez A
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Michal99939 dodano: 26.11.2008, 20:26
Spoko gierka.Ale najbardziej mi sie podoba ze sie rozgrywa w liberty city
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
??? dodano: 07.07.2009, 15:01
Masz racj, Ziom@k też.
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
Wrona_128 dodano: 12.11.2009, 23:20
8 ball tez jest w GTA 3. spoko ziomek
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 16
Krzysztof29 dodano: 13.05.2010, 18:13
nie mam tego gta ale ciekowi mnie kto był tym podkładaczem bomby powiecie?
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
mati0808152 dodano: 25.08.2010, 20:00
Zauważyłem,że osoba co napisała ten artykuł,nie przeszła wszystkich misji...Vinnie tak naprawdę nie wybucha,to było wrobienie,dopiero w misjach końcowych,Mike zauważa,że Vinnie go zdradził dla kasy i chciał uciec z Liberty,a Mike go w końcowych misjach za
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]
 
Poziom: 11
mati0808152 dodano: 25.08.2010, 20:02
zabija.najlepiej byłoby zmienić ten artykuł i zrobić go poprawnie.Więc teraz wiecie jak to jest.(Mam tą grę i znam bardzo dobrze angielski)Mam nadzieję,że pomogłem:)
+ 0 - [Cytuj] [Odpowiedz]

Komentarze (18 opinii) Skomentuj

SHOUT

Znaków: 0 z 300 | Regulamin shoutboxa

Wszystkich wpisów: 17639

GTA

Zobacz więcej   

quizy ?

Lp Nick Quizy Odp Pkt
1.  rekinowy 31 417/465 90,35
2.  EagleOfL... 27 385/405 88,86
3.  RAFkin 36 412/539 88,22
4.  adi55500... 36 401/554 86,97
5.  Wookie1 31 389/465 86,74
6.  KyloHims... 34 389/525 85,71
7.  EngineV8 33 379/494 84,85
8.  Brus 34 377/509 84,44
9.  Cityzen3... 33 355/494 81,94
10.  Wichu 29 341/435 81,22
Zobacz pełen ranking

quizy ?

Lp Nick Dod Odp Pkt
1.  hoger 141 435 2292
2.  Majek 28 436 1504
3.  Wookie1 16 424 1384
4.  Zembu 8 431 1349
5.  Mazi150 4 438 1342
6.  Kettger 4 436 1336
7.  Mr_White... 6 425 1317
8.  KyloHims... 0 436 1308
9.  Majkela 2 431 1307
10.  RAFkin 1 431 1300
Zobacz pełen ranking

GTA

Zobacz więcej   

Znajdź nas w sieci



X

Informujemy, że strona www.gta.net.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies . W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.